گوشی هوشمند تاشو مایکروسافت ممکن است در حال توسعه باشد، درخواست ثبت اختراع جدید را پیشنهاد می کند

Microsoft

آ،ین درخواست ثبت اختراع مایکروسافت نشان می دهد که این شرکت می تواند در حال توسعه فناوری برای یک گوشی هوشمند تاشو باشد که کاملاً متفاوت از سری Surface Duo باشد. این شرکت می‌تواند دست خود را در طراحی «تاشو واقعی» امتحان کند که در آن به جای دو نمایشگر جداگانه که توسط یک لولا به هم متصل هستند، از یک پنل تاشو استفاده می‌شود. در این پتنت یک صفحه پوشش ستون فقرات برای لولای مرکزی ذکر شده است که به نظر می رسد شبیه به لولای انعطاف پذیر سامسونگ استفاده شده در Galaxy Z Fold 5 است.

درخواست ثبت اختراع در 29 فوریه در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) منتشر شد و با ،وان “صفحه پوشش ستون فقرات دستگاه مح،اتی تاشو” منتشر شد. اگرچه تاریخ انتشار اخیر است، اما این سند نشان می‌دهد که درخواست در 14 دسامبر 2022 ثبت شده است. از آنجایی که پتنت مربوط به مک،سم لولا است، جزئیات زیادی در مورد سایر جنبه‌های گوشی هوشمند تاشو احتمالی وجود ندارد.

این صفحه پوشش ستون فقرات را نشان می دهد که روی یک محور عمودی لولا قرار می گیرد و از قاب های حمایت کننده صفحه اول و دوم پشتیب، می کند. علاوه بر این، حق ثبت اختراع به یک “زیر صفحه نمایش انعطاف پذیر” اشاره می کند. این توضیحات به همراه شکل‌های متعددی که یک صفحه نمایش تاشو را نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که این طراحی احتمالاً برای یک گوشی هوشمند تاشو است. این برنامه همچنین به چگونگی عملکرد مک،زم لولا می پردازد. توضیح داد که صفحه مرکزی دارای لولاهای متحرکی است که به قاب متصل می شود. لولاها همچنین حاوی چندین فنر در جهت مخالف هستند که هم قاب های نمایشگر را در موقعیت خود نگه می دارند و هم باز و بسته شدن نرم دستگاه را امکان پذیر می کنند.

در حالی که جنبه‌های دیگر ذکر نشده است، به نظر می‌رسد که به گوشی هوشمند تاشو سامسونگ، گوگل و وان پ، نزدیک‌تر از سرفیس Duo 2 آن است که در سال 2022 عرضه شد. این درخواست ثبت اختراع جدید همچنین گزارش Windows Central در سال گذشته را تأیید می کند که اشاره می کرد این غول فناوری برنامه های خود برای راه اندازی Surface Duo 3 را کنار گذاشته است.

هنوز سوالات زیادی در مورد گوشی هوشمند تاشوی احتمالی مایکروسافت وجود دارد. جالب است که ببینیم آیا نمایشگر ثانویه در جلو خواهد داشت یا طراحی کتابی را ادامه می‌دهد و آیا فرم عریض‌تر برای بدنه‌ای لاغرتر کنار گذاشته می‌شود. لازم به ذکر است که این فقط یک حق ثبت اختراع است و اغلب اوقات، آنها شاهد عرضه عمومی نیستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/microsoft-foldable-smartp،ne-new-patent-application-5229449#rss-gadgets-mobiles

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.