اتومبیل خود را با پشتیبانی Apple CarPlay و Android Auto فقط با 100 دلار پذیرفته باشید، اما این کار را به زودی انجام دهید

Apple CarPlay in-car display

Apple CarPlay و Android Auto راه‌های عالی برای گوش دادن به موسیقی، پاد،ت و استفاده از مسیریابی در حین حرکت هستند. می‌تو،د این کار را با خیال راحت و بدون هندزفری انجام دهید، اما این قابلیتی نیست که همه خودروها از آن برخوردارند، به خصوص اگر وسیله نقلیه قدیمی‌تری را بر،د. اگر نمی‌خواهید یک ماشین کاملاً جدید ب،ید، امروز StackSocial یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با پشتیب، از CarPlay و Android Auto برای شما می‌فروشد. فقط 100 دلار، قیمتی که 50 درصد تخفیف نسبت به قیمت معمول دارد. شما باید به زودی سفارش خود را دریافت کنید، اما این قرارداد به زودی منقضی می شود و ما نمی د،م چه زم، دوباره در دسترس خواهد بود.

این معامله یک صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی را برای شما به ارمغان می آورد که از Android Auto و Apple CarPlay با پشتیب، کامل از پخش رسانه ها، نرم افزارهای نقشه برداری و سایر ویژگی هایی که این سیستم ها برای آنها بسیار مشهور شده اند، پشتیب، می کند. همه چیز به صورت بی سیم نیز کار می کند، بنابراین برای راه اندازی و راه اندازی سیستم نیازی به اتصال هیچ کابلی به تلفن خود نیست. این نمایشگر از Wi-Fi و بلوتوث پشتیب، می کند و جعبه شامل تمام لوازم جانبی نصب است که برای راه اندازی و راه اندازی لازم است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیب، از پخش چند رسانه ای از جمله فرمت های فایل های صوتی و تصویری از طریق 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. سیستم عامل آن اندروید 12 است و ضمانت نامه 12 ماهه در آن گنجانده شده است. به دنبال راه اندازی CarPlay متفاوت هستید؟ گزینه‌های هد یونیت CarPlay زیادی وجود دارد، و اگر به یک گوشی جدید برای همراهی آن نیاز دارید، حتماً مجموعه ما از بهترین معاملات آیفون را بررسی کنید.

معاملات ،ید بیشتر از CNET


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/treat-your-car-to-apple-carplay-and-android-auto-support-for-just-100-but-do-it-soon/#ftag=CAD-01-10aai3d