این هدفون های بی سیم ضد آب با بررسی برتر توسط Anker 30 دلار تخفیف دارند

soundcore-by-anker-soundcore-sportx10-true-wireless-bluetooth-headphones-over-ear

هیچ چیز به اندازه افتادن هدفون در حین تمرین آزاردهنده نیست، درست زم، که به شیار خود ضربه می زنید. هدفون‌ها و هدفون‌های تمرینی طوری طراحی شده‌اند که در حالت فعال در جای خود بمانند. هدفون Soundcore by Anker Sport X10 چه هدفون برای دویدن باشد و چه بخواهید با سگ قدم بزنید. این هدفون های تمرینی بلوتوث بی سیم واقعی 5.2 هستند در فروش در آمازون در حال حاضر برای 50 دلار، 30 دلار پس انداز ،ده فروشی. و یک خبر عالی، والمارت با قیمت Soundcore Sport X10 مطابقت دارد، همان هدفون ها را به قیمت 50 دلار ارائه می دهد.

Soundcore Sport X10 چندین لیست از بهترین های ما را ایجاد کرده است، از جمله لقب بهترین هدفون های ورزشی بی سیم برای افرادی که بودجه کمی دارند، و برخی از منتقدان کیفیت صدا و عمر باتری را تحسین می کنند. SportX10 کاملاً ضد آب است و دارای قلاب‌های چرخان برای قرار گرفتن بهتر در طیف وسیعی از اندازه‌های گوش است. در دنیای هدفون‌های بی‌سیم، این هدفون‌ها در حال حاضر مقرون به صرفه‌تر از برخی دیگر هستند، اما با 30 دلار صرفه‌جویی، هرگز زمان بهتری برای به کارگیری این هدفون وجود ندارد. و اگر این جفت کاملاً آن چیزی نیست که دنبالش می‌گشتید، مطمئن شوید که مجموعه‌ای از معاملات دیگر هدفون‌ها و هدفون‌ها را که در حال حاضر انجام می‌شوند، بررسی کنید.


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/these-top-reviewed-waterproof-wireless-headp،nes-by-anker-are-30-off/#ftag=CAD-01-10aai3d