سامسونگ رسما کمپین المپیک و پارالمپیک را در شمارش معکوس نهایی تا پاریس 2024 آغاز کرد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ رسما کمپین المپیک و پارالمپیک را در شمارش معکوس نهایی تا پاریس 2024 آغاز کرد - اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ کمپین «باز همیشه برنده» را منتشر کرد و نمایشگاه المپیک جدید، میعادگاه المپیک ™️ @ Samsung، در قلب پاریس را افتتاح کرد.

در حالی که کمتر از 100 روز تا پاریس 2024 باقی مانده است، Samsung Electronics، شریک المپیک و پارالمپیک در سراسر جهان، کمپین “باز همیشه برنده” خود را رسماً آغاز کرد – که ارزش های باز بودن مش، برند را با بازی های المپیک و پارالمپیک آتی جشن می گیرد – و افتتاحیه بزرگ میعادگاه المپیک™️ سامسونگ را اعلام کرد ویترین شانزلیزه 125.

همانطور که در ژانویه اعلام شد، پیام «باز همیشه برنده» سامسونگ بیانگر این باور این برند است که باز بودن چشم اندازهای جدید و امکانات بی‌نهایت را ممکن می‌سازد و قلب برنامه‌ریزی پاریس 2024 آن خواهد بود. کمپین جدید که امروز شروع به کار کرد، «باز همیشه برنده است» را از طریق داستان‌های تیم اسکیت‌بورد سامسونگ گل،ی، اورلین ژیرو (فرانسه)، پارا اسپرینتر یوهانس فلورز (آلمان) و رقص بریک سارا بی (فرانسه) زنده می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه باز بودن باعث می‌شود. شما برای انجام کارهای خارق العاده

TM Roh، رئیس و رئیس بخش ،ب و کار تجربه موبایل در سامسونگ الکترونی،، گفت: “سامسونگ به ،وان یک شریک جه، المپیک و پارالمپیک، نزدیک به 40 سال است که نوآوری و فناوری و تجربیات پیشرفته را در بازی ها ارائه می دهد.” «طرز لذت بردن ما از بازی‌ها در طول زمان به طرز چشمگیری تغییر کرده است و فناوری نقش مهمی در زنده ، روح المپیک بازی می‌کند. این امر حتی بیشتر صادق است، زیرا ما در «بازی‌های کاملاً باز» شروع می‌کنیم، و هیجان‌زده هستیم که با باز ، تجربیات جدید و ارتباطات م،ادار در پاریس 2024 با کمپین «باز همیشه برنده»، طرفداران و ورزشکاران المپیک را بیش از همیشه به هم نزدیک‌تر کنیم.

سامسونگ همچنین از یک ویترین کاملا جدید به نام Olympic™️ rendezvous @ Samsung | رونمایی کرد Champs-Elysees 125، که طرفداران بازی های المپیک و پارالمپیک را از طریق تجربیات نمادین به سفری حماسی به پاریس 2024 می برد. آن‌ها می‌توانند بزرگ‌ترین ویژگی‌های بازی‌های گذشته با Galaxy را دوباره تجربه کنند و آ،ین نوآوری‌های سامسونگ را کشف کنند و خاطرات مادام‌العمر را با Galaxy AI خلق کنند.

در ایجاد این ویترین، سامسونگ با معمار بینا و برنده جایزه پریتزکر، ژان نوول، همکاری کرد که کارهای پیشگامانه او روح برجسته ورزشکاران المپیک و پارالمپیک را منع، می کند و دائماً مرزها را جابجا می کند و امکانات را دوباره تعریف می کند. این فضا با الهام از سالن های پاریس از عصر روشنگری، برای جشن گرفتن باز بودن به چشم اندازها و امکانات جدید از طریق بازتاب ها و توهمات نوری طراحی شده است که احساسات باز بودن، هماهنگی و ارتباط را برمی انگیزد.

ژان نوول گفت: «کل فضا برای جشن گرفتن تعهد سامسونگ به باز بودن طراحی شده است. “نمای گرافیکی انتزاعی انعکاس حرکات و نورهایی را که در یک لحظه ظاهر و ناپدید می شوند را به تصویر می کشد، در حالی که آینه های سفید مات و بازتابنده در لابی باعث کشف آ،ین نوآوری ها می شود.”

میعادگاه المپیک ™️ @ Samsung | Champs-Elysees 125 با یک مراسم برش روبان با حضور تی ام رو، سفیران تیم سامسونگ گل،ی از جمله موج سوار فرانسوی جوآن دیفای، بریک دانسر بریت،ایی ، سینگ و پارا شناگر فرانسوی اوگو دیدیه افتتاح شد. آن سوفی وومارد، مدیر عامل تلویزیون و خدمات بازاریابی کمیته بین‌المللی المپیک، پیر رابادان، معاون شهردار مسئول ورزش، بازی‌های المپیک و پارالمپیک شهر پاریس و اتین توبوآ، مدیرکل کمیته سازماندهی المپیک 2024 پاریس و بازی های پارالمپیک.

Anne-Sophie Voumard، مدیر عامل، IOC Television and Marketing Services گفت: «ما از دیدن ارزش‌های مش،مان برای این «بازی‌های کاملاً باز» در این میعادگاه المپیک™️ در سامسونگ هیجان‌زده هستیم. «سامسونگ در طول دهه‌ها از طریق فناوری نوآورانه‌اش نقش بزرگی در ارتقای تجربه طرفداران بازی‌های المپیک ایفا کرده است، و ما تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم که می‌بینیم آن‌ها با این ویترین و همچنین از راه‌های بسیاری که از صحنه‌سازی پشتیب، می‌کنند، آن را به سطح بعدی می‌برند. بازی‌های المپیک و پارالمپیک آینده اینجا در پاریس.”

میعادگاه المپیک™️ سامسونگ، واقع در خیابان شانزلیزه 125، درهای خود را در تاریخ 3 می به روی عموم باز خواهد کرد و تا 31 اکتبر، از ساعت 10 صبح تا 20:00 بعد از ظهر دوشنبه تا شنبه و 11:00 صبح تا 20 ادامه خواهد داشت: 00 بعد از ظهر یکشنبه ها. این میزبان مجموعه ای از رویدادهای ویژه در طول تابستان خواهد بود و برای هر ،ی که می خواهد خود را در بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 غرق کند، باز است.

سامسونگ علاوه بر نمایشگاهی که در شانزلیزه واقع شده است، فضاهای دیگری برای قرارهای المپیک ™️ @ سامسونگ در اطراف شهر چراغ ها و اطراف آن، از جمله پارک المپیک، دهکده المپیک و پارالمپیک و مرکز مطبوعاتی اصلی باز خواهد کرد. ایستگاه‌های شارژ Samsung Galaxy در مکان‌های کلیدی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، جایی که بازدیدکنندگان می‌توانند آ،ین نوآوری‌های Galaxy را تجربه کنند.

کمپین «باز همیشه برنده» سامسونگ را در کانال YouTube سامسونگ بررسی کنید:

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های المپیک
سامسونگ از زمان بازی های المپیک زمست، ناگانو 1998 در سراسر جهان شریک المپیک بوده است. بیش از 25 سال است که ورزشکاران و طرفداران به فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ اعتماد کرده اند تا روح المپیک را در سطح جه، به اشتراک بگذارد و همچنان به شکل دادن به آینده دیجیتالی بازی های المپیک پاریس 2024 و پاریس ادامه دهد. فراتر. تعهد این شرکت به جنبش المپیک به زودی با دهه چهارم مشارکت خود روبرو می شود و تا سال 2028 لس آنجلس ادامه می یابد. نوآوری های هدفمند سامسونگ در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تغییری در این زمینه ایجاد خواهند کرد. چگونه جهان بازی های المپیک را تجربه می کند.

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های پارالمپیک
سامسونگ یکی از شرکای جه، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم است. از بازی‌های زمست، پارالمپیک تورینو 2006، این شرکت با افتخار از جنبش پارالمپیک حمایت کرده و ورزشکاران و طرفداران در سرتاسر جهان را قادر می‌سازد تا هیجان و الهامات بازی‌ها را از طریق فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ به اشتراک بگذارند. تعهد سامسونگ به بازی های پارالمپیک تا سال 2028 لس آنجلس ادامه خواهد داشت و از طریق تجارب نوآورانه موبایل و مح،اتی که با نوآوری های هدفمند در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تجلیل خواهد شد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-officially-kicks-off-olympic-and-paralympic-campaign-in-final-countdown-to-paris-2024?utm_source=rss&utm_medium=direct