پینچ ولو Pinch Valve عملکرد شیر پینچ مبین فولاد آسیا | کسری سارانپینچ ولو Pinch Valve عملکرد شیر پینچ مبین فولاد آسیا | کسری ساران

این خواص سبب کمترین آسیب به شیر می شود در نتیجه باعث عدم محدودیت شیر صنعتی در جریان میشود. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. کلیه تجهیزات مربوط به مطب چشم پزشکی و بینایی سنجی
اتو رفراکتو کراتومتر-اسلیت لامپ-فروپتر-چارت ال سی دی-لنزومترچشمی و دیجیتال فول-تریال فریم-جعبه … با سلام فروشگاه تیونکس با بیش از ۱۱ سال سابقه درخشان در زمینه واردات و توزیع لوازم یدکی تویوتا در خدمت شما بزرگواران هست

لوازم یدکی تویوتا …

  • شرکت مهندسی پترو ﺻﺪف با بیش از بیست سال  فعالیت در زمینه طﺮاﺣﯽ،ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢھﺎی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از معتبرترین برندهای جهان و به روزترین فناوری ها یکی از شرکت های پیشرو در تامین و تجهیز پالایشگاهها و صنایع گازی و پتروشیمی می باشد.
  • با توجه به اینکه عملگر این شیر به طور کامل از سیال جدا میشود، این شیر برای کاربردهایی که خوردگی یا آلاینده های فلزی ممکن است مشکل ایجاد کند انتخاب خوبی است.
  • در این مقاله به بررسی ساختار پینچ ولو، مزایا، معایب و کاربردها این مدل ولو در صنعت می پردازیم.
  • این نوع محصولات نا هم مرکزی های اندک را تحمل نموده و جلوی انتقال لرزش های سیستم را می گیرد .

این مدل شیر برای قطع و وصل و نگه داری جریان سیال در لوله انتخاب مناسبی است. با این وجود محدوده نگه داری سیال توسط این شیر بین ۱۰ تا ۹۵ درصد ظرفیت جریان است. ساختار این شیرها تشکل از یک لوله پلاستیکی و یک استراکچر یا بدنه فلزی است که اغلبا بدنه آنها به دو نوع بسته و باز تقسیم شده و وظیفه بدنه و اجزای آنها انجام عملیات باز و بست شیر و وظیفه تحمل فشار سیال را لوله لاستیکی انجام می دهد . پینچ ولو تا زمانی که دستگاه و تمام اجزای آن به درستی نگهداری شوند، قطعا می تواند تا سال ها بدون هیچگونه مشکلی کار کند. بسیار رایج است که این دستگاه فقط به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد و توزیع تمیز و دقیق سیال را چه با دست و چه حتی از طریق خط تولید تضمین می کند.

شیرآلات صنعتی

بنابراین از پینچ ولو برای کنترل دبی آب استفاده می شود و می توان آن را در حالت نیمه باز یا نیمه بسته استفاده کرد. پینچ ولوهای بدنه باز عموما برای سیالات غیر مضر، فشارها و دماهای پایین طراحی شده اند . این نوع محصولات نا هم مرکزی های اندک را تحمل نموده و جلوی انتقال لرزش های سیستم را می گیرد . همچنین این نوع شیرها از وزن کمتری برخوردار بوده و به سادگی تعمیر می شوند.

انواع مختلف پینچ ولوها کدام ها هستند؟

شرکت مهندسی پترو ﺻﺪف با بیش از بیست سال  فعالیت در زمینه طﺮاﺣﯽ،ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢھﺎی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از معتبرترین برندهای جهان و به روزترین فناوری ها یکی از شرکت های پیشرو در تامین و تجهیز پالایشگاهها و صنایع گازی و پتروشیمی می باشد. بیشتر شیرها امکان استفاده با مایعاتی با غلظت بالا را ندارند و ذرات معلق فلز در شیر باعث مسدود شدن شیر می شود. مزیت اصلی این مدل شیر  عبور مستقیم جریان و عدم وجود قطعات متحرک درونی است. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود.

گستره این محصولات از سایز 50 میلی متر تا 350 میلی متر بوده و دماهای 50- درجه سانتی گراد تا 160 درجه سانتی گراد را تحمل می کنند و همچنین فشار قابل اعمال به این محصولات از 0 تا 16 اتمسفر می باشد. پینچ ولو از جمله تجهیزات کنترلی می باشد که در صنایع مختلف با قرار گرفتن در مسیر خطوط انتقال به منظور قطع و وصل و تنظیم جریان در سیالات ساینده و خورنده،پودر ها،ذرات گرانول و … به کار برده می شود. این شیرها از جمله ساده ترین نوع ولو طراحی شده در صنایع می باشد که از آن ها در مواردی استفاده می شود که سیال سخت و دارای سایندگی و خورندگی باشد و استفاده از ولو های معمولی امکان پذیر نباشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار