سامسونگ ظاهراً دوربین گلکسی زد فولد 6 را ارتقا نمی‌دهد

سامسونگ ظاهراً دوربین گلکسی زد فولد 6 را ارتقا نمی‌دهد

یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ای، (توییتر سابق)‌ با انتشار پستی ادعا می‌کند دوربین گل،ی زد فولد 6 را ارتقا داد و این گوشی هوشمند را با دوربین مشابه نسل قبلی از راه می‌رسد.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این موبایل تاشو جدید را تابستان رونمایی کند. حساب کاربری «جهان یخی» با انتشار پستی می‌گوید پیکربندی دوربین گوشی تاشو گل،ی زد فولد 6 مشابه گل،ی زد فولد 5 است. گفتنی است مشخصات دوربین گل،ی زد فولد 5 هم تغییر چند، با گل،ی زد فولد 4 که در سال 2022 عرضه شد، وجود ندارد.

مشخصات احتمالی دوربین گل،ی زد فولد 6 سامسونگ

اگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ ی،ی گل،ی زد فولد 6 با مشخصات دوربین نسل قبلی از راه می رسد، این گوشی هوشمند احتمالاً از دوربین اصلی 50 مگاپی،لی، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپی،لی در کنار دوربین فوق‌عریض 12 مگاپی،لی بهره می‌برد.

این منبع آگاه بازار می‌گوید احتمالاً دوربین زیر نمایشگر گل،ی زد فولد 6 که 4 مگاپی،لی است تغییری نخواهد کرد. گفتنی است دوربین زیر نمایشگر این موبایل تاشو از زمان عرضه گل،ی زد فولد 3 در سال 2021 تغییری نکرده است. خبرهای غیررسمی نیز در نسخه اولترا گل،ی زد فولد 6 منتشر شده است که می‌گوید این گوشی هوشمند احتمالاً با دوربین‌های بهتری عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات این موبایل تاشو وجود ندارد.

پیش‌تر اطلاعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد. در خبرهای غیررسمی آمده است که گل،ی زد فولد 6 با نمایشگر بیرونی 6.4 اینچی از راه می‌رسد. این است که نمایشگر بیرونی گل،ی زد فولد 5 سامسونگ، 6.2 اینچی است.

انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتر در مورد موبایل‌های تاشوی سامسونگ منتشر می‌شود. درنهایت باید ببیند این موبایل‌های جدید تاشو با چه مشخصاتی عرضه می‌شود.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-z-fold-6-camer،

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.