سامسونگ با کنارزدن اپل برترین فروشنده بازار موبایل جهان شد

سامسونگ با کنارزدن اپل برترین فروشنده بازار موبایل جهان شد

گزارش گزارش های منتشر شده سامسونگ با پشت سر گذاشتن اپل به پیشروترین فروشنده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد. بر اساس ارقام مربوط به فوریه 2024، سامسونگ با فروش 19.69 میلیون دستگاه 20 درصد از سهام بازار را در اختیار داشته و سهام اپل با فروش 17.41 میلیون آیفون 18 درصد بوده است.

اپل در سپتامبر 2023 رتبه اول جه، فروش گوشی‌های هوشمند را به دست آورد و سپس بزرگ‌ترین فروشنده موبایل سال 2023 شود. همچنین اپلیکیشن در مناطقی مانند اروپا نیز به موفقیت مشابهی دست پیدا کند. با این حال، طبق گزارش جدید Korea Times، ظاهراً این روند مع، شده است.

گل،ی S24 عامل موفقیت سامسونگ

،ب رتبه برتر اپل در سپتامبر 2023 به‌دلیل عرضه‌کننده آیفون 15 بوده و سامسونگ نیز در ماه فوریه به‌دلیل فروش مدل‌های عرضه شده است. گل،ی S24 که دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی و دوربین پیشرفته به این موفقیت دست یافته است. کره تایمز گزارش می‌دهد که سامسونگ 6.53 میلیون دستگاه گل،ی اس 24 را فروخته است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی که سامسونگ در گل،ی اس 24 معرفی کرده است شامل ترجمه همزمان 13 زبان در حین تماس و عملکرد Circle to Search می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد با کشیدن یک صفحه روی صفحه به جستجوی پردازشگر بپردازند. دوربین گل،ی S24 اولترا به تازگی توسط مجله Consumer Reports مستقر در ایالات متحده به‌،وان بهترین دوربین گوشی جهان معرفی شده است. البته در بررسی DxOMARK، پرچمدار سامسونگ در رتبه 18 قرار گرفت که بسیار پایین‌تر از رقیب اصلی‌اش، ی،ی آیفون 15 پرو م، است.

سازنده سری گوشی های گل،ی نیز با 34 درصد سهم، جایگاه خود را در بازار اروپا حفظ کرده است. علاوه بر این، سهم خود را از بازار ایالات متحده آمریکا که به طور سنتی تحت سلطه محصولات اپل است، افزایش می دهد و از 20 درصد در ژانویه به 36 درصد افزایش یافته است. سهم اپل از بازار ایالات متحده در همین مدت از 64 درصد به 48 درصد کاهش یافته است.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-overtakes-apple-to-become-worlds-leading-smartp،ne-vendor

کتاب شیمی مواد غذایی.