اپل کار را برای کمک به محیط زیست افزایش می دهد. اما این تغییری است که من می خواهم به عنوان یک مشتری ببینم

اپل کار را برای کمک به محیط زیست افزایش می دهد.  اما این تغییری است که من می خواهم به عنوان یک مشتری ببینم

اپل در حال پیشرفت های چشمگیر است تا محصولات خود را پایدارتر کند و تا سال 2030 کربن خنثی شود. تنها در این هفته، اپل افزایش سرمایه گذاری در تامین کنندگان انرژی و آب پاک را اعلام کرد. و این شرکت از سال 2015 انتشار گازهای گلخانه ای خود را بیش از 55 درصد کاهش داد.

این داستان بخشی از CNET صفر، مجموعه ای که تأثیر تغییرات آب و هوایی را شرح می دهد و آنچه را که در مورد این مشکل انجام می شود بررسی می کند.

با نزدیک شدن به روز زمین، اپل چندین پیروزی در محیط زیست دارد. اما وقتی در مورد پایداری و اپل – بزرگترین شرکت تولیدی از نظر درآمد – صحبت می کنیم، در هسته اصلی این موضوع تضاد وجود دارد. اپل با ،ید چیزهای جدید براق از ما رشد می‌کند. حتی زم، که اپل از مواد بازیافتی استفاده می کند، منابع باید برای ادامه تولید محصولات جدید تخلیه شوند.

این را نگاه کن: قطعه گم شده در ماموریت دوستدار محیط زیست اپل

این باعث شد که بخواهم بیشتر به ،ید محصولاتی که با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند نگاه کنم. سال گذشته، اپل با اپل واچ اسپورت لوپ، بند پارچه ای ساخته شده از مواد بازیافتی، وارد بازار شد. و قاب آیفون FineWoven نیز وجود دارد که با مواد بازیافتی ساخته شده است. اما هر دو باعث شد که من کاملاً تحت تأثیر قرار نگیرم و به دنبال گزینه های جایگزین باشم.

در ،مت این هفته یک چیز بیشتر (جاسازی شده در بالا)، به مبارزه پایداری برای مصرف کنندگان می پردازم. یک نظرسنجی اخیر CNET نشان داد که مصرف کنندگان Millennial و Gen Z تمایل بیشتری به پرداخت قیمت بالاتر برای داشتن نسخه دوستدار محیط زیست الکترونیک یا لوازم جانبی دارند. آیا اپل می تواند در مورد مواد بازیافتی که در لوازم جانبی استفاده می کند تجدید نظر کند تا محصولاتی را به ما بدهد که نمی خواهیم آنها را به سطل ، برگرد،م؟ (یا حداقل، آنها را قابل کمپوست سازی کنید.)

همان داده‌های CNET همچنین نشان داد که 75٪ از افراد مورد بررسی برنامه‌ای برای اینکه با فناوری قدیمی خود چه کنند، نداشتند. آیا همه ما فقط اجازه می دهیم آیفون های قدیمی گرد و غبار را در قفسه ها جمع کنند؟ در این ویدیو به نکاتی برای زنده نگه داشتن دستگاه شما برای مدت طول، تری اشاره می کنم – و در نهایت ممکن است بتو،د آن را با قطعات استفاده شده آیفون تعمیر کنید.

اپل هر سال تولید آیفون جدید را متوقف نخواهد کرد. اما اگر در مورد تعمیرات و سلامت باتری هوشمندتر باشیم، دیگر مجبور نیستیم وسوسه ارتقای سالانه آن شویم.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/apple-ramps-up-work-to-help-the-environment-but-heres-the-change-i-want-to-see-as-a-customer/#ftag=CAD-01-10aai3d