از چشمان کنجکاو به اطلاعات شخصی خود خسته شده اید؟ در اینجا نحوه متوقف کردن آن – اتاق خبر جهانی سامسونگ آمده است

از چشمان کنجکاو به اطلاعات شخصی خود خسته شده اید؟  در اینجا نحوه متوقف کردن آن - اتاق خبر جهانی سامسونگ آمده است

چگونه ویژگی‌های امنیت و حریم خصوصی Galaxy با Pin App، حالت نگهداری و پوشه امن، شما را ایمن نگه می‌دارند

تلفن های ما دائماً در دستان ما هستند، اما آیا فکر کرده اید که چند بار به دست دیگران می رسد؟ خواه سرگرم ، کودک، نشان دادن چیزی خنده دار به دوست یا فرستادن آن برای تعمیر. ما اغلب وسایل گرانبهای خود را به طرز شگفت انگیزی تحویل می دهیم. هر بار که این کار را انجام می دهیم، در معرض خطر اجازه دسترسی بیش از حد هستیم. این یک تجاوز به حریم خصوصی است که در انتظار وقوع است.

با Pin App و Maintenance Mode، دیگر لازم نیست نگران جاسوسی دیگران باشید. شما باید تصمیم بگیرید که مردم چه چیزهایی را می توانند ببینند و چه چیزی را نمی توانند ببینند، مهم نیست چه ،ی در دستگاه شما دست دارد. مثل این است که برای گوشی خود یک جفت کننده شخصی داشته باشید.

پین ، برنامه:

وقتی تلفن خود را برای نشان دادن تعدادی ع، به ،ی تحویل می‌دهید، احساسی به شما دست می‌دهد. این می تواند ع، های عید شما باشد یا فقط چیز خنده داری باشد که ذخیره کرده اید. اما بعد آنها به طور تصادفی برنامه دیگری را باز کنید و حالا آنها یک ع، یا پیام یا هر چیز دیگری را که شما قصد نمایش آن را نداشتید می بینند. این یک لحظه وحشتناک است، اما Pin App می تواند از تکرار آن جلوگیری کند.

Pin App را مانند یک جسارت دهنده شخصی برای برنامه های خود در نظر بگیرید، که مانع از ورود افراد به جایی می شود که از آنها استقبال نمی شود. در عوض، آنها را دقیقاً در همان جایی که قرار است باشند – در برنامه‌ای که پین ​​کرده‌اید – و در هیچ جای دیگری نگه می‌دارد.

Pin App همچنین به ،وان یک علامت مزاحم نشوید عمل می‌کند و از اعلان‌های پاپ‌آپ ناخوشایند که خطر نشان دادن اطلاعات حساس را در زم، که تنها می‌خواهید انجام دهید اشتراک‌گذاری یک پست خنده‌دار در رسانه‌های اجتماعی است، جلوگیری می‌کند.

راه اندازی Pin App سریع و آسان است. به سادگی به تنظیمات خود بروید، سپس به امنیت و حریم خصوصی بروید. بعد، به پایین اسکرول کنید و پیدا کنید امنیت بیشتر Sتنظیمات، و می تو،د سوئیچ Pin App را روشن کنید یا برای مشاهده تنظیمات بیشتر روی متن ضربه بزنید. برای امنیت بیشتر، می‌تو،د «قبل از برداشتن پین درخواست PIN» را انتخاب کنید، بنابراین هر ،ی که تلفن شما را دارد برای خارج شدن از برنامه پین‌شده به رمز عبور نیاز دارد.

سپس، برنامه ای را که می خواهید پین کنید باز کنید. روی دکمه Recents ضربه بزنید (یا تند به بالا بکشید و در صورت استفاده از حرکات انگشت نگه دارید) سپس روی نماد بالای برنامه ضربه بزنید. گزینه “Pin this app” را انتخاب کنید و تمام.

▲ تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > تنظیمات امنیتی بیشتر > پین ، برنامه

حالت تعمیر و نگهداری:

بسیاری از ما در دوره‌ای از چرخه عمر دستگاه خود، متوجه می‌شویم که گوشی خود را برای آن صفحه ش،ته یا آن پورت شارژ آسیب‌دیده به یک سرویس تعمیر شخص ثالث ارائه می‌کنیم. اغلب اوقات، ما باید دستگاه خود را برای مدتی دور بفرستیم تا تعمیر انجام شود که خطرات خود را به همراه دارد، از جمله توانایی اشخاص ثالث برای دسترسی به اطلاعات خصوصی دستگاه های ما.

حتی محتاط ترین افراد در میان ما نمی توانند از تصادف جلوگیری کنند. وقتی گوشی خود را برای تعمیر صفحه‌نمایش ، خورده یا پورت شارژ آسیب‌دیده می‌فرستید، نمی‌د،د چه ،ی می‌تواند به داده‌های شما دسترسی داشته باشد.

اینجاست که می توان از حالت نگهداری سامسونگ استفاده کرد.1 این به طور خاص برای محافظت و مخفی ، داده های شخصی شما طراحی شده است تا زم، که دستگاه شما دست شما را ، می کند و برای هر نوع تعمیری فرستاده می شود، به آنها دسترسی پیدا نشود.

هنگامی که حالت Maintenance را فعال می کنید، می تو،د یک نمایه کاربری مجزا تنظیم کنید و مطمئن شوید که حساب و داده های اصلی شما خصوصی باقی می مانند. این حالت را می توان از طریق تنظیمات دستگاه فعال کرد، جایی که روی Device Care قبل از رفتن به حالت Maintenance و ضربه زدن روی آن ضربه بزنید. یا می توان آن را از طریق برنامه Samsung Members فعال کرد.

پس از روشن شدن حالت Maintenance، می تو،د تمام اطلاعات شخصی خود از جمله ع، ها، فیلم ها، مخاطبین و پیام ها را مخفی کنید و از هرگونه دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید. همچنین تضمین می کند که هیچ داده ای به طور تصادفی از دستگاه شما پاک نمی شود، به ،وان مثال، توسط یک مرکز خدمات تعمیر.2 اگر لازم است دستگاه خود را برای آن فعالیت‌های تعمیری بفرستید، همچنین می‌تو،د اطمینان حاصل کنید که افرادی که به آن دسترسی دارند فقط به ویژگی‌های اولیه دستگاه دسترسی خواهند داشت که آنها را قادر می‌سازد تا تشخیص خدمات لازم را انجام دهند.

▲ تنظیمات > مراقبت از دستگاه > حالت نگهداری

پوشه امن:

Samsung Knox لایه‌هایی از امنیت و حریم خصوصی را فراهم می‌کند، نه تنها برای محافظت از کاربران، بلکه به آنها امکان انتخاب در مورد آنچه را که می‌خواهند ایمن کنند، می‌دهد. برای ،، که می خواهند شخصی ترین اطلاعات خود را جدا و ایمن نگه دارند، پوشه امن وجود دارد.

این محفظه ای است که داده های شما را قفل می کند تا از طریق حافظه معمولی تلفن شما قابل دسترسی نباشد. این می تواند خصوصی ترین داده های شما مانند برنامه های تقویم و اطلاعات تماس و همچنین یادداشت ها، ع، ها، فیلم ها، فایل ها و حتی برنامه ها را در خود نگه دارد. حتی می‌تو،د پوشه امن را رمزگذاری کنید تا برنامه‌ها و داده‌های خود را تا دفعه بعد که پوشه را باز می‌کنید بیشتر قفل کنید.

می تو،د پوشه امن را در برنامه های خود پیدا کنید. اولین باری که آن را باز می کنید، باید نوع قفل خود را روی پین، الگو یا رمز عبور تنظیم کنید. علاوه بر اینها، می تو،د دسترسی اثر انگشت را نیز اضافه کنید و سپس شما خوب هستید که بروید. هر چیزی که در پوشه امن ایجاد می‌کنید به‌طور خودکار در اینجا ذخیره می‌شود، اما می‌تو،د هر زمان که بخواهید داده‌ها را به اینجا منتقل کنید.

برای مثال، اگر می‌خواهید یک کپی از گواهینامه رانندگی خود را نگه دارید، می‌تو،د با استفاده از برنامه دوربین در پوشه امن از آن ع، بگیرید، یا می‌تو،د ع،ی را در گا،ی خود انتخاب کنید، روی منوی گزینه‌ها (سه نقطه) ضربه بزنید و سپس “انتقال به پوشه امن” را انتخاب کنید.

چیزهای زیادی وجود دارد که نمی تو،د آنها را کنترل کنید، اما وقتی صحبت از حریم خصوصی شما به میان می آید، سامسونگ می خواهد تا حد امکان کنترل را به شما بدهد. با برنامه Pin، حالت نگهداری و پوشه امن، اطمینان بیشتری در برابر چشمان کنجکاو دارید.

▲ تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > تنظیمات امنیتی بیشتر > پوشه امن

1 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و مدل متفاوت باشد.
2 به ،وان یک اقدام احتیاطی، به کاربران توصیه می شود قبل از فعال ، حالت تعمیر و نگهداری از اطلاعات شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/the-knox-journals-tired-of-prying-eyes-on-your-personal-information-heres-،w-to-stop-it?utm_source=rss&utm_medium=direct