سامسونگ اولین سری مستند پاریس 2024 را با اسکیت بورد لیگ خیابانی و تور حرفه ای جشن گرفت – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ اولین سری مستند پاریس 2024 را با اسکیت بورد لیگ خیابانی و تور حرفه ای جشن گرفت – اتاق خبر جهانی سامسونگ

در مارس 2024، سامسونگ همکاری خود را با Street League Skateboarding (SLS)، Pro Breaking Tour (PBT) و World Surf League (WSL) برای جشن گرفتن ورزش های اسکیت بورد، بریک و موج سواری – و جوامع آنها – در جاده پاریس 2024 و فراتر.

سامسونگ به ،وان بخشی از کمپین این شرکت برای پاریس 2024، یک مجموعه مستند سه ،متی ایجاد کرد تا ،ده فرهنگ نمادین هر ورزش را مورد توجه قرار دهد، “باز همیشه برنده است”. این پروژه که با همکاری SLS، PBT و WSL تولید شده است، نشان می‌دهد که چگونه جوامع اسکیت‌برد، ش،تن و موج‌سواری همگی ارزش مش، باز بودن را دارند.

برای جشن گرفتن این پروژه و برقراری ارتباط با جوامعی که در قلب این ورزش‌ها قرار دارند، سامسونگ دو فیلم اول را در نمایش‌های انحصاری به نمایش گذاشت – نمایش «رویاهای عینی» در تور قهرم، SLS 2024 در سن دیگو، ایالات متحده، و «ش،تن مرزها». در Pro Breaking Tour 2024 در آتلانتا، “The Next Wave” ایالات متحده اولین بار در SHISEIDO Tahiti Pro در WSL در اوا، ماه مه آغاز خواهد شد.

سامسونگ به هزاران نفر از علاقه مندان به اسکیت بورد در ویژاس آرنا در سن دیگو پیوست تا مسابقات قهرم، SLS 2024 را تماشا کنند. طرفداران گرد هم آمدند و مشتاقانه رقابت را تماشا ،د، جایی که تیم سامسونگ گل،ی خود Rayssa Leal مقام اول را در فینال ،ن ،ب کرد.

علاوه بر این، طرفداران و شرکت کنندگان در یک غرفه ع، با مضمون «باز همیشه برنده» با مضمون اسکیت بورد سلفی گرفتند.

یکی از بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشت: «قابلیت‌های ع، و ویدیو گل،ی S24 برای اسکیت‌برد و ثبت حرکات سریع و ترفندهایی که همیشه در حال انجام هستند، عالی هستند.

من عاشق ویژگی‌های Galaxy S24 Ultra هستم. یکی دیگر از مهمانان اضافه کرد، ابزار ترجمه مفید است. “حذف سایه ها از تصاویر شگفت انگیز است زیرا همه از تلفن خود برای ع، گرفتن استفاده می کنند. فضای ذخیره سازی گسترش یافته نیز عالی است.”

یکی از حاضران گفت: «مستند فوق‌العاده است. شگفت‌انگیز است که SLS و سامسونگ برای کمک به فرهنگ و برجسته ، آن گرد هم آمده‌اند.»

▲ “رویاهای بتن” در طول رقابت نهایی در تور قهرم، SLS 2024 در سن دیگو نمایش داده می شود.

▲ تیم Rayssa Leal از Samsung Galaxy (اسکیت بورد، برزیل)

▲ تیم Samsung Galaxy's Sky Brown (اسکیت بورد، بریت،ای کبیر)

▲ طرفداران گوشی های Galaxy را امتحان کرده و در منطقه Samsung Galaxy Experience ع، می گیرند.

پس از نمایش در سن دیگو، سامسونگ برای تور حرفه‌ای 2024 در eHall Atlanta راهی ساحل شرقی شد، جایی که سامسونگ در بین دورهای مقدماتی و نهایی رقابت، نمایش ویژه‌ای از “Breaking Boundaries” را برای طرفداران برگزار کرد.

در طول این رویداد، طرفداران از غرفه سامسونگ بازدید ،د و در آن فرصتی برای گرفتن ع، در یک غرفه ع، با مضمون خاص و مملو از وسایل سرگرم کننده و شرکت در قرعه کشی برای برنده شدن جوایزی که شامل برخی از آ،ین نوآوری های سامسونگ بود، داشتند.

سامسونگ همچنین لوح «جایزه باز» و گل،ی اس 24 اولترا را به خاطر عملکرد سایفرینگ کینگ کویک به او اهدا کرد. در ش،تن، سایفر زم، است که B-boys و B-girls یک دایره تشکیل می دهند و یکی یکی وارد وسط می شوند تا رقص آزاد خود را نشان دهند. سایفرها از زمان شروع ش،تن وجود داشته اند و همیشه مک، بوده اند که شکنان می توانند خود را بیان کنند.

یکی از بازدیدکنندگان گفت: «این مستند مهمترین قطعات ش،تن را نشان می دهد. “این ریشه در خیابان دارد، اما نشان دهنده اوج همه افرادی است که می خواهند حرکت کنند و تکنیک داشته باشند و نشان دهند که چه ،ی هستند.”

یکی از حاضران به اشتراک گذاشت: «فیلم واقعاً خوب به نظر می رسد. دیدن این فرهنگ در یک سبک سینمایی جالب است. مردم باید بدانند که کجا رقص را ببینند. این فقط مهم نیست – قدرتمند است.»

یکی دیگر از مهمانان اضافه کرد: “بسیار عالی است که می بینیم سامسونگ از جامعه ش،ته حمایت می کند.” بین اولین حضورش در المپیک و همکاری با سامسونگ، امسال سال بزرگی برای رشد و آگاهی از این ورزش خواهد بود.

یکی از بازدیدکنندگان گفت: «بریکینگ تنها می‌تواند به رشد خود ادامه دهد، بنابراین داشتن شرکای مانند سامسونگ که به رشد کمک می‌کنند و فرهنگ و جامعه را از طریق چیزهایی مانند این مستند برجسته می‌کنند، عالی است.

رویاهای بتن” و ”ش،تن مرزها” هر دو را می توان در سامسونگ پیدا کرد'کانال یوتیوب

▲ بریکرها در تور بریکینگ حرفه ای 2024 در آتلانتا رقابت می کنند.

▲ “ش،تن مرزها” بین دورهای مقدماتی و نهایی نمایش داده می شود.

▲ طرفداران از غرفه ع، با مضمون جدید سامسونگ لذت می برند.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-cele،tes-premiere-of-paris-2024-docu-series-with-street-league-skateboarding-and-pro-breaking-tour?utm_source=rss&utm_medium=direct