گوگل پیکسل 8a هفت سال به‌روزرسانی امنیت دریافت می‌کند + ویدیو

گوگل پیکسل 8a هفت سال به‌روزرسانی امنیت دریافت می‌کند + ویدیو

تصاویر رندره ها و تصاویر از پی،ل 8آ منتشر شده است که ظاهر این دستگاه را نشان می‌دهد و اکنون اطلاعاتی از گوشی‌های هوشمند به‌صرفه گوگل فاش شده است. طبق این اطلاعات که تصاویر تبلیغاتی این دستگاه و یک ویدیوی کوتاه 30 ث،ه‌ای فاش شده، پی،ل ‌8a هفت سال به‌روزرس، امنیتی دریافت خواهد کرد.

Android Headlines تصاویر تبلیغاتی پی،ل 8 را به اشتراک گذاشته است که دارای اطلاعاتی در مورد این دستگاه است. یکی از این موارد، دریافت آپدیت امنیت به مدت هفت سال است که باعث می‌شود گوشی مقرون‌به‌صرفه آینده گوگل با گذشت زمان، در برابر تهدیدات ایمان باشد. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا این دستگاه مانند گوشی‌های پرچمدار پی،ل 8 و 8 پرو، هفت سال به‌روزرس، سیستم‌عامل اندروید نیز خواهد کرد یا خیر.

قابلیت های فاش شده برای پی،ل 8a

گوگل برای گوشی‌های پی،ل تنها پنج سال به‌روزرس، امنیت و سه سال به‌روزرس، سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌شود؛ بنابراین انتشار هفت سال آپدیت امنیتی، یک نکته قابل‌توجهی برای پی،ل 8 به ،وان می‌شود.

علاوه بر این، سرفصل های اندروید در گزارش خود فاش کرده است که پی،ل 8A از همان پردازنده است تانسور G3 بهره میبرد که پی،ل 8 و 8 پرو نیز با آن عرضه شده بودند. همچنین در تصاویر فاش‌شده، به شارژ سریع با «باتری قابل‌اعتماد برای تمام روز»، مقاومت برابر آب با استاندارد IP67 و قابلیت نویز گوگل برای تماس‌های تلفنی واضح‌تر مشخص شده است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی که برای کار برای مجموعه‌ای که می‌تواند برای مجموعه‌ای که ارائه می‌کند، امکان‌پذیر است، امکان خلاصه‌، ایمیل‌ها و حلقه‌ای برای جستجو نیز وجود دارد که احتمالاً در 8A وجود خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که در گزارش های قبلی فاش شده بود، پی،ل 8A با رنگ سبز ن،ایی جدید همراه با صفحه نمایش 120 هرتزی روشن تر و حافظه داخلی 256 کشوری عرضه خواهد شد. همچنین اخیراً در گزارش دیگری گفته شده است که نسخه 128 فنی این گوشی معمولاً 510 دلار و نسخه 256 عمومی نیز تقریباً 572 دلار قیمت خواهد داشت. انتظار می‌رود گوگل پی،ل 8A در جریان کنفرانس I/O معرفی که در 14 ماه (25 اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/google-pixel-8a-leaks