(روز زمین ②) توانمندسازی رهبران جوان برای ساختن آینده ای بهتر – اتاق خبر جهانی سامسونگ

(روز زمین ②) توانمندسازی رهبران جوان برای ساختن آینده ای بهتر – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ روز زمین را با تأمل در سری گل،ی اس 24 جشن می گیرد و به کار تغییرگران جوان توجه می کند.

سامسونگ در سفری است تا از قدرت فناوری استفاده کند تا فرصت های بیشتری را برای مردم و کره زمین باز کند. برای جشن گرفتن روز زمین، سامسونگ می‌خواهد در مورد چگونگی پیشبرد مأموریت خود و ایجاد آینده‌ای پایدارتر فکر کند – چه در حال افزایش استفاده از مواد بازیافتی در دستگاه‌های تلفن همراه Galaxy خود باشیم و چه با برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) همکاری کنیم. ).

ایجاد یک بستر جه، برای تغییر

حفظ آینده سیاره ما یک کار انفرادی نیست. ما با برنامه توسعه ملل متحد همکاری کردیم تا از تغییر دهندگان جوان در خط مقدم تغییرات اقلیمی که در حال ارائه پیشرفت های م،ادار برای آینده جمعی ما هستند، حمایت کنیم. از طریق نسل 17،1 سامسونگ پلتفرم‌های خود را در مقیاس جه، ارتقا می‌دهد و از طریق راهنمایی، یادگیری همتایان و شبکه‌سازی به آنها الهام می‌بخشد.

امروز، ما می‌خواهیم برخی از رهبران جوان باورن،ی نسل 17 خود و کار آنها برای رسیدگی به چالش‌های زیست‌محیطی را مورد توجه قرار دهیم.

▲ ما،یمو مازوکو در مورد نقش جوانان در فعالیت های اقلیمی در یک رویداد خانه اه، صحبت می کند.

ما،یمو مازوکویکی از فعالان برجسته آب و هوا از آرژانتین، بنیانگذار خانه اکو است2 – یک سازمان غیر،تی که در برنامه های آموزشی و احیای محیط زیست تخصص دارد. او اخیراً از تصویب بیش از 40 قانون اجتماعی و زیست‌محیطی حمایت کرده و کمپین‌های ارتباطات دیجیتالی را برای محیط زیست سازماندهی کرده است که بیش از 150 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. در سال 2023، خانه اکو کارگاه‌هایی را با سازمان‌های دیگر برگزار کرد تا به بیش از 60000 کارگر ،تی در مورد قو،ن زیست محیطی برای بخش عمومی آموزش دهد. این آموزش ها حاصل قانون آموزش اجباری محیط زیست برای کارگران ،تی بود.3 یک قطعه قانونی که خانه اکو از آن حمایت کرد. این سازمان نیز راه اندازی شد اخبار اکو برای پوشش و توزیع اطلاعات اجتماعی و زیست محیطی.

▲ تامارا گوندو در سازمان متمرکز بر پایداری خود، Liberty Society کار می کند.

تامارا گوندورهبر جو، از اندونزی، Liberty Society را راه‌اندازی کرد – یک شرکت اجتماعی که به ،ن به حاشیه رانده اندونزیایی قدرت می‌دهد و آموزش می‌دهد که چگونه مواد را بالا ببرند و آنها را به کالاهای پایدار تبدیل کنند. با افزایش طول عمر مواد، بازگرد، ، ها را به حداقل می رساند و انتشار CO2 را کاهش می دهد. تنها در سال 2023، انجمن لیبرتی 2.5 تن ، را برای ایجاد بیش از 40000 کالای فردی، راه اندازی چهار مرکز آموزش تا اشتغال و ارتقای مهارت 225 زن از جوامع به حاشیه رانده شد.4

▲ AY Young در استودیوی خانگی خود موسیقی را ویرایش می کند.

ای جوان، یک مجری از ایالات متحده، تور باتری را ایجاد کرد5 برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت برق پایدار و ارائه باتری های خورشیدی به جوامع نیازمند. از زمان شروع تور خود، AY بیش از 100 جعبه خورشیدی برای تامین تج،ات پزشکی، فن ها و چراغ ها در پورتوریکو، هائیتی، هندوراس و شش کشور آفریقایی اهدا کرده است.6 او در حال حاضر در حال تولید آلبومی با ،وان پروژه 17 برای حمایت از سازمان هایی است که در جهت هر یک از 17 هدف جه، کار می کنند.

نگاه به آینده

در حالی که ما به این دستاوردها افتخار می کنیم، کار سامسونگ ادامه دارد و همیشه در حال تکامل است. ما به پیوستن به نیروهای خود با سازمان‌های همفکر ادامه خواهیم داد و تلاش‌های خود را برای ایجاد نوآوری‌های پایداری که تأثیر مثبت بیشتری بر روی کره زمین ایجاد می‌کند، تسریع خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تلاش‌های پایداری سامسونگ، لطفاً از ما دیدن کنید پایداری سایت اینترنتی.

1 از سال 2020، Generation17 شراکتی بین سامسونگ و برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) است که از فناوری تلفن همراه برای توانمندسازی جوانان در سراسر جهان که در جهت رسیدن به 17 هدف جه، هستند، استفاده می کند.
2 Eco House 40 برنامه زیست محیطی را در سراسر جهان اجرا می کند و هر ساله بیش از 100000 جوان را در مورد موضوعات زیست محیطی در آرژانتین آموزش می دهد.
3 گزارش تاثیر خانه اکو: 7 سال اقدام برای پایداری (2016-2023)
4 گزارش سالانه تأثیر جامعه لیبرتی 2023
5 نمایش ها 100٪ از انرژی های تجدید پذیر تغذیه می شوند.
6 تور باتری

]
منبع: https://news.samsung.com/global/earth-day-%E2%91%A1-enabling-young-leaders-to-make-a-better-future?utm_source=rss&utm_medium=direct