عکاس Konsta Punkka درباره فرآیند خلاقیت خود با Galaxy Book4 صحبت می کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

عکاس Konsta Punkka درباره فرآیند خلاقیت خود با Galaxy Book4 صحبت می کند - اتاق خبر جهانی سامسونگ

کنستا پانکا از 17 سالگی وقت خود را به گرفتن پرتره های صمیمی از حیات وحش اختصاص داده است. کارهای او در ده ها رسانه از جمله بی بی سی و نشنال جئوگرافیک منتشر شده است. او که در فنلاند مستقر است، به سراسر جهان سفر می کند تا لحظات به یاد ماندنی از زندگی حیوانات وحشی را به اشتراک بگذارد – اما او بیشتر در خانه به دنبال ،س ها و گرگ ها در جنگل های دورافتاده نزدیک مرز بین فنلاند و روسیه است.

Samsung Electronics اخیراً دو ویدیو منتشر کرده است که عملکرد و اتصال فوق العاده سری Galaxy Book4 را به نمایش می گذارد. در این ویدئوها، کنستا پانکا، عکاس حیات وحش فنلاندی و سونگ هون کیم، که فیلم‌های موفقی چون «پادشاهی» و «باج‌گیری شده» را کارگرد، کرده است، حضور دارند. هر دو هنرمند نشان می دهند که چگونه سری Galaxy Book4 آنها را آزاد می کند تا روی هنر تمرکز کنند.

اتاق خبر سامسونگ با Konsta Punkka به گفتگو نشست تا درباره فرآیند خلاقانه او و نحوه ساده‌سازی ویرایش ع، Galaxy Book4 اطلاعات بیشتری ،ب کند.

را

س: چه چیزی شما را جذب عکاسی حیات وحش کرد؟

من همیشه مجذوب دنیای پنهان حیات وحش بوده‌ام – اینکه چگونه ما انسان‌ها اغلب به زندگی پرمشغله خود ادامه می‌دهیم بدون اینکه اذعان کنیم که در میان ما حیوانات وجود دارند، موجودات دیگری که زندگی خود را انجام می‌دهند. می خواستم آن دنیا را به مردم نشان دهم. هرچه بیشتر در مورد طبیعت و موجودات گرانبهای آن بیاموزید، بیشتر از عکاسی حیات وحش خارج خواهید شد. هدف من نشان دادن شخصیت و احساسات هر حیو، است که شکار می کنم.

س: آیا تجربیات به یاد ماندنی وجود دارد که بتو،د با ما به اشتراک بگذارید؟ آنها چگونه روی کار شما تأثیر گذاشته اند؟

خانواده‌های روباه‌هایی هستند که سال‌هاست می‌شناسم. وقتی به اولین سوژه های روباهی ام برخورد کردم، فوراً گیر کردم. حالات چهره آنها فقط با من صحبت می کرد و من موفق شدم چند ع، در محیطی زیبا بگیرم. بار دیگر، در شهر نیویورک از را، ها عکاسی می کردم و چند پرتره خیره کننده با آسمان ،اش ها در پس زمینه گرفتم. حتی در بزرگ‌ترین شهرهای جهان، هر کجا که هستید می‌تو،د حیات وحش را پیدا کنید.

▲ یکی از ویدیوهای کمپین Galaxy Book4

س: ع، مورد علاقه شما چیست و چرا؟

این همیشه یک سوال سخت است. در حال حاضر، باید بگویم که این ع، یک روباه مادر است که در غروب آفتاب در حال شکار و، است. من او را در وسط پرواز در حالی که در حال پ، در یک مزرعه بود دستگیر کردم. هفته ها جستجو برای یافتن بهترین مکان برای مشاهده شکار روباه و چندین روز دراز کشیدن در مزرعه طول کشید. در یک عصر زیبا همه چیز کاملاً هماهنگ شد و من موفق شدم آن ع، را بگیرم. فکر می‌کنم به خوبی دنیای حیوانات وحشی را به نمایش می‌گذارد که اغلب فراموش می‌کنیم وجود دارند.

وقتی این ع،‌ها را روی لپ‌تاپم آپلود کردم، دیدن اینکه چگونه جزئیات حفظ شدند، باورن،ی بود. شخصی که به ع، من نگاه می کند می تواند احساس کند که آنجا بوده است. من سبک منحصر به فرد خود را با انجام برخی ویرایش های جزئی در نور و تاریکی، رنگ و اشباع به ع، اضافه کردم.

س: مایلم در مورد نقش فناوری در فرآیند خلاقیت شما بیشتر بشنوم. چه ویژگی هایی در لپ تاپ برای شما مهم است؟

من زمان زیادی را در طبیعت می گذرانم. ممکن است مردم را متعجب کند که بدانند من لپ‌تاپم را در سفرهای عکاسی‌ام با خودم می‌آورم. به این ترتیب، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ برای من عمر باتری، قدرت مح،اتی و نمایشگر است – به طوری که می‌توانم کارهایم را در هر کجای دنیا که هستم ویرایش و منتشر کنم.

وقتی در حال ویرایش ع،‌ها هستم، بسیار مهم است که صفحه نمایش رنگ‌های واقعی و مشکی را نشان دهد. همچنین مهم است که صفحه نمایش لپ تاپ من وضوح بسیار بالایی داشته باشد زیرا من روی ،مت های مختلف ع، هایم زوم می کنم تا مطمئن شوم هیچ ایرادی ندارد.

▲ Konsta Punkka به حیوانات وحشی شلیک می کند

س: از کدام برنامه ها بیشتر استفاده می کنید؟ چطور از آن ها استفاده می کنید؟

از آنجایی که من وقتی در جاده هستم ویرایش می کنم، برنامه هایی که بیشتر از همه استفاده می کنم Adobe P،tos،p Lightroom برای ویرایش ع، و Adobe Premiere Pro برای ویرایش ویدیو هستند.

س: آیا می تو،د ما را در روند ویرایش ع، خود راهنمایی کنید؟

بعد از عکاسی از حیات وحش، تصاویر را روی لپ تاپم آپلود می کنم. من ممکن است در طول یک عکاسی متوسط ​​هزاران ع، بگیرم، بنابراین مهم است که لپ تاپ من پردازنده گرافیکی بالایی داشته باشد1 برای مدیریت فایل های خام بزرگ

سپس، بهترین ع،‌ها را انتخاب می‌کنم – برای آن از Adobe P،tos،p Lightroom استفاده می‌کنم.

وقتی از انتخاب ع، هایم راضی باشم، به ماژول Develop در لایت روم می روم و هایلایت ها را تنظیم می کنم و مقداری کنتراست، بافت و شادابی اضافه می کنم. پس از آن به بخش درجه بندی رنگ می روم، جایی که رنگ ها را مطابق با سلیقه خود تنظیم می کنم. رنگ صحیح به ویژه برای پرتقال و سبز مهم است.

در آ،، من ع، را در حالت تمام صفحه می بینم تا ببینم آیا نقصی وجود دارد یا خیر. ناهماهنگی ها به ویژه در صفحه نمایش پویا Galaxy Book4 Ultra آشکار است. سپس می توانم از صفحه لمسی برای بزرگنمایی ،مت های مختلف تصویر و رفع این نواحی استفاده کنم. ممکن است قبل از صدور ع، و اشتراک گذاری با جهان، مقداری گرادیان و قلم مو اضافه کنم تا سوژه خود را بهتر برجسته کنم.

س: چه ناراحتی هایی با لپ تاپ فعلی خود دارید؟

هیچ چیز ناامید کننده تر از مرگ لپ تاپ شما در حالی که در میانه یک پروژه هستید وجود ندارد. همانطور که ممکن است بد،د، Galaxy Book4 Ultra دارای عمر باتری عالی است و با یک شارژر جمع و جور عرضه می شود که از شارژ سریعتر پشتیب، می کند. ویرایش در طول ع،برداری دشوار است زیرا لپ تاپ من اغلب قدرت کافی برای اجرای برنامه های سنگین مانند Adobe P،tos،p Lightroom و Adobe Premiere Pro را به طور همزمان یا حتی جداگانه ندارد. من دوست دارم که Galaxy Book4 به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند چندین برنامه را همزمان اجرا کند.

س: آیا می تو،د در مورد چند ویژگی Galaxy Book4 که برایتان مفید بوده صحبت کنید؟

صفحه لمسی واقعاً به گردش کار من کمک می کند زیرا می تو،د فقط از دست خود به ،وان مکان نما استفاده کنید. بزرگنمایی و ویرایش ،مت کوچکی از ع،، حتی برای برس زدن خوب، آسان است.

▲ یکی از ویدیوهای کمپین Galaxy Book4

یک پردازنده قدرتمند بسیار مهم است زیرا من دوست دارم چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کنم. ویرایش فیلم ها و ع، ها بدون هیچ تاخیری محیطی بدون استرس ایجاد می کند.

رزولوشن صفحه نمایش 3K به من این امکان را می دهد که کار خود را در یک نور کاملاً جدید مشاهده کنم. وقتی کارم را قبل از انتشار مرور می کنم، دیدن همه چیز با جزئیات زیبا و واضح روی صفحه ضروری است.

کالیبراسیون رنگ خوب نیز حیاتی است – به من کمک می‌کند تا مشکی‌های واقعی را ببینم و هنرهای درجه‌بندی رنگ بهتری با دردسر کمتر ایجاد کنم.

در نهایت، می‌توانم با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته به خلاقیتم اجازه دهم آزادانه جریان یابد. می‌توانم دیوانه‌کننده‌ترین ع،‌های حیات وحش خود را برنامه‌ریزی کنم و بعداً آن‌ها را در زندگی واقعی تکرار کنم.

س: چگونه یک لپ تاپ قدرتمند مانند Galaxy Book4 فرآیند خلاقیت شما را ساده می کند؟

Galaxy Book4 همه چیز را بسیار سریعتر می کند. من می توانم در حالی که در حال حرکت هستم ویرایش کنم، و قدرت کافی برای اجرای چند برنامه به طور همزمان وجود دارد.

▲ فیلمبرداری کمپین Galaxy Book4

س: اولین برداشت شما از عملکرد شتابدهی هوش مصنوعی Galaxy Book4 چه بود؟

من بسیار هیجان زده بودم که ببینم هوش مصنوعی چگونه می تواند گردش کار من را بهبود بخشد. همه میانبرها و بهبودهایی که به من کمک می‌کنند کمی سریع‌تر یا آسان‌تر کار کنم، بیشتر از آن استقبال می‌شود.

س: چگونه نوآوری های تکنولوژیکی در لپ تاپ ها، مانند Galaxy Book4، بر عکاسی حیات وحش و به طور کلی صنعت عکاسی تأثیر گذاشته است؟

پیشرفت‌ها در لپ‌تاپ‌ها، ویرایش ع، و ویدیو را در حال حرکت بسیار بهتر کرده است. اکنون، دیگر نیازی نیست منتظر بم،د تا به خانه برگردید و به محل کار بزرگتر خود برگردید. لمس ، ع،‌ها بدون هیچ تأخیری در حالی که هنوز در میدان هستید آسان است – که کل فرآیند ویرایش را ساده می‌کند و به ما زمان بیشتری برای انجام کار واقعی می‌دهد.

س: آیا ویژگی های دیگری وجود دارد که امیدوارید در نسخه های بعدی سری گل،ی بوک مشاهده کنید؟

من فقط مشتاقانه منتظرم ببینم سری گل،ی بوک به کجا می رسد!

اتاق خبر سامسونگ بی صبرانه منتظر است تا ببیند Konsta Punkka در آینده چه ماجراهایی را آغاز خواهد کرد و چه تصاویر جدیدی از حیات وحش را زنده خواهد کرد.

1 واحد پردازش گرافیک

]
منبع: https://news.samsung.com/global/interview-editing-p،tos-in-the-forest-p،tographer-konsta-punkka-talks-about-his-creative-process-with-the-galaxy-book4?utm_source=rss&utm_medium=direct