چندین زنجیره خرده فروشی موبایل در هند فروش گوشی های هوشمند، تبلت و پوشیدنی های OnePlus را متوقف می کنند: گزارش

Several Mobile Retail Chains in India to Stop Selling OnePlus Smartphones, Tablet and Wearables: Report

طبق دستورالعمل جدید انجمن ،ده‌فروشان سازمان‌یافته هند ج،ی (ORA)، دستگاه‌های OnePlus از قفسه‌های فروشگاه‌ها در مناطق ج،ی و غربی هند خارج خواهند شد. طبق یک گزارش، انجمن ،ده فروشان موبایل که تعداد زیادی فروشگاه را در اختیار دارد طی نامه ای این پیشرفت را اعلام کرد که هنوز به اطلاع عموم نرسیده است. از اول ماه مه 2024، ORA اعلام کرد که فروش دستگاه های تلفن همراه OnePlus را در میان ،ده فروشان تحت شبکه خود متوقف خواهد کرد. ORA به فروشگاه‌های بزرگ در ج، مانند Poorvika، Sangeetha، Big C فرمان می‌دهد.

گزارشی توسط Money Control ادعا می‌کند که به این نامه دسترسی داشته است (که گزارش شده به مدیر فروش OnePlus هند، راجیت سینگ ارسال شده است) که مشکلات و چالش‌های طول، مدت ORA را که ،ده‌فروشان آن هنگام برخورد با برند محبوب گوشی‌های هوشمند چینی با آن مواجه هستند، شرح می‌دهد. این انجمن ادعا می کند که ،ده فروشان آن در طول سال ها در هنگام فروش محصولات OnePlus با موانع بزرگی روبرو بوده اند که هنوز حل نشده باقی مانده اند.

یکی از مهم‌ترین مسائل حاشیه‌های سود کم است که توسط OnePlus تعیین شده است، که به گفته این انجمن، حفظ تجارت آنها را دشوار می‌کند. این انجمن همچنین به تأخیرهای مربوط به رسیدگی به ادعاهای گارانتی و خدمات اشاره می‌کند که بیان می‌کند مشتریان را ناراضی می‌کند.

،ده‌فروشان همچنین ادعا می‌کنند که اغلب مجبورند محصولات و خدمات را با دستگاه‌های OnePlus بسته‌بندی کنند، که به گفته ORA، توانایی آن‌ها را برای برآوردن نیازهای مشتریان محدود می‌کند و همچنین منجر به موجودی دستگاه‌های فروخته نشده می‌شود.

OnePlus هنوز به طور رسمی در مورد حرکت انجمن ،ده فروشان سازمان یافته ج، هند اظهار نظر نکرده است، اما ما در مورد این موضوع با آنها تماس گرفته ایم.

وان پ، چندین سال است که گوشی‌های هوشمند خود را از طریق وب‌سایت و سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی خود به فروش می‌رساند و به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که محصولات خود را مستقیماً از این برند ،یداری کنند، بدون هر گونه واسطه. این فقط در مورد OnePlus نیست، بلکه سایر برندهای چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی، ویوو و حتی برندهای بزرگ‌تر کره‌ای مانند سامسونگ.

در طول سال‌ها، برندهای فوق روی افتتاح فروشگاه‌های تجربی خود در هند نیز تمرکز کرده‌اند، جایی که مشتریان می‌توانند محصولات را در خود فروشگاه امتحان کرده و ،یداری کنند و ،ده‌فروشان موبایل را از مشتریان دورتر کنند. پس از سال‌ها تأخیر، اپل نیز سال گذشته دو فروشگاه اپل خود را در این کشور افتتاح کرد و سامسونگ نیز با طراحی مشابهی در بمبئی یک فروشگاه را دنبال کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/oneplus-sales-discontinue-offline-mobile-retailers-southern-western-india-5418255#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.