حاشیه‌های نازک‌تر مدل‌های iPhone 16 Pro چالشی برای تامین‌کنندگان اپل است: گزارش

iPhone 16 Pro Models

طبق گزارش‌های قبلی، آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو م، ممکن است اوا، امسال با حاشیه‌های باریک‌تر از مدل‌های قبلی خود عرضه شوند. جانشینان سری آیفون 15 پرو سال گذشته – که همچنین با حاشیه‌های نازک‌تر از مدل‌های 2022 این شرکت عرضه شدند – همچنین از صفحه نمایش کمی بزرگ‌تر استفاده می‌کنند، در حالی که حاشیه‌های مشکی اطراف صفحه نمایش را کاهش می‌دهند. با این حال، بر اساس گزارشی، تولید این نمایشگرها برای تامین کنندگان اپل دشوار است.

Elec گزارش می دهد (از طریق 9to5Mac) که اپل از فناوری ساختار کاهش حاشیه (BRS) خود برای کاهش اندازه قاب پایین آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو م، استفاده می کند. برای دستیابی به این هدف، این شرکت از فناوری زیر نمایشگر (مرتبط با سیم‌کشی و مدارات) استفاده می‌کند که شروع به ایجاد چالش برای تامین‌کنندگان قطعات اپل کرده است و در این گزارش آمده است که هیچ یک از تامین‌کنندگان اپل موفق به تولید واحدهای کافی برای مطابق با استانداردهای شرکت

بر اساس این گزارش، انتظار می رود اپل برای سری گوشی های هوشمند آیفون 16 به سه تامین کننده متکی باشد. BOE (Jing،fang) می تواند نمایشگرهایی را برای آیفون 16 و آیفون 16 پ، تولید کند، در حالی که LG Display می تواند صفحه نمایش OLED را برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو م، عرضه کند. در همین حال، ظاهراً انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی برای هر چهار مدل این سری صفحه نمایش تولید کند.

در حالی که اندازه حاشیه‌ها ممکن است در آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو م، امسال کوچکتر شود، در حال حاضر هیچ جزئیاتی در رابطه با مدل‌های استاندارد – آیفون 16 و آیفون 16 پ، – وجود ندارد. گفته می‌شود این گوشی‌ها با ماژول دوربین عقب تازه‌سازی شده‌ای عرضه می‌شوند که دارای یک طرح عمودی جدید است که اولین تغییر اپل در جزیره دوربین از زمان معرفی آیفون 13 در سال 2021 است.

به نظر می رسد تصاویری که اخیراً از واحدهای ساختگی هر چهار مدل در سری آیفون 16 فاش شده است، ادعاهای مطرح شده در اطلاعات قبلی را تأیید می کند، جزیره دوربین عمودی جدید به شکل قرص در مدل های استاندارد قابل مشاهده است، در حالی که هر چهار مدل نشان داده شده است که دارای یک دکمه اکشن و دکمه جدید «کپچر» که گفته می شود اوا، امسال به سری آیفون 16 راه پیدا می کند.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/ip،ne-16-pro-max-thinner-display-bezel-challenges-report-5378839#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.