مشخصات فنی موتورولا اج 50 اولترا لو رفت؛ رقیبی برای پرچمداران؟

مشخصات فنی موتورولا اج 50 اولترا لو رفت؛  رقیبی برای پرچمداران؟

ظاهراً موتورولا در حال آماده‌شدن برای معرفی سه گوشی هوشمند سری Edge 50 است و انتظار می‌رود که موتورولا اج 50 اولترا بهترین گوشی این سری باشد. قبلاً شایعات درباره این گوشی منتشر شده بود و حالا نیز یک گزارش دیگر، ما را با سایر مشکلات احتمالی این گوشی آشنا می‌کند.

یک منبع آگاه بهنام «یوگش برار»، مشخص شده از Motorola Edge 50 Ultra را در شبکه اجتماعی ای، منتشر کرده است که این اطلاعات جدید به نظر میرسند.

این جزئیات جدید شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با کیفیت 1.5K و نرخ تازه سازی 144 هرتز، دوربین سلفی 50 مگاپی،لی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سیمی 125 و شارژ بی‌سیم 50 وات است. به‌نظر می‌رسد باتری این دستگاه نقطه‌ضعف آن است، به‌خصوص اینکه دستگاه‌های رقیب درحال حرکت به سمت باتری‌های بزرگ‌تر هستند. اما یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی باید دوام قابل‌توجهی داشته باشد و درعین‌حال زمان شارژ سریع را ارائه کند.

موتورولا اج 50 اولترا

دیگر ویژگیهای احتمالی موتورولا اج 50 اولترا

گفته می‌شود موتورولا اج 50 اولترا دارای گواهی IP68 خواهد بود. دقیقاً مطابق با اج 50 پروانه ای است که اخیراً معرفی شده است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3، رابط کاربری Hello UI برپایه اندروید 14 و سیستم دوربین عقب سه‌گانه (هر سه دوربین با کیفیت 50 مگاپی،لی) بهره می‌برد.

چیپست این دستگاه یک پله پایین‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 3 است و بنابراین، احتمالاً در عملکرد مصنوعی عملکرد کندتری نسبت به پردازنده‌های پرچمدار دارد. بااین‌حال اسنپدراگون 8s نسل 3 یکی از بهترین پردازنده‌ها است. همچنین دوربین این گوشی احتمالاً از فیلمبرداری 8K پشتیب، نمی‌کند.

با تمام این نقطه‌ضعف‌های احتمالی، به‌نظر می‌رسد گوشی موتورولا اج 50 اولترا در مقایسه با رقبایی مثل گل،ی S24 سامسونگ و گوگل پی،ل 8، قیمت من،‌تری داشته باشد.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/whistle،er-revealed-possible-specifications-motorola-edge-50-ultr،