طراحی Redmi Turbo 3 در تصاویر دستی و رندرهای لو رفته مشاهده شد

Redmi Turbo 3 Design Spotted in Leaked Hands-On Image and Renders

تایید شده است که Redmi Turbo 3 در آینده ای نزدیک در چین عرضه می شود و اولین گوشی هوشمند این شرکت در مجموعه 'Turbo' اکنون در تصاویر فاش شده مشاهده شده است. Tipster Fixed Focus Di،al (ترجمه شده از چینی) یک تصویر عملی از Redmi Turbo 3 ادعایی و همچنین دو رندر که پنل پشتی گوشی هوشمند آینده را نشان می دهد به اشتراک گذاشته است. این شرکت هنوز مشخصات این گوشی هوشمند را فاش نکرده است، اما تصاویر فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای یک دوربین سه گانه پشتی خواهد بود.

اولین تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط مشاور در Weibo نشان می دهد که گوشی به گونه ای در دست گرفته شده است که پنل پشتی را با دو دوربین در سمت چپ و دوربین سوم در وسط نشان می دهد. به نظر می رسد سمت راست پنل دارای یک فلاش LED دایره ای و علامت تجاری Redmi با حروف کوچک است.

ردمی توربو 3 با فو، ثابت دیجیتال ردمی توربو 3

تصویر و رندرهای لو رفته از Redmi Turbo 3
اعتبار ع،: Weibo/ Fixed Focus Di،al

به گفته GSMArena، راه اندازی دوربین 200 مگاپی،لی دوربین پشتی توسط یک دوربین اصلی 200 مگاپی،لی با ،زشگیر اپتیکال تصویر (OIS) هدایت می شود. همچنین ظاهراً این تلفن دارای یک دوربین ثانویه نامشخص و همچنین یک دوربین ماکرو است که در وسط قرار دارد.

در همین حال، کارشناس اطلاعات دو رندر از Redmi Turbo 3 ادعایی را در رنگ‌های سفید و مشکی به اشتراک گذاشت که همان طراحی گوشی را نشان می‌دهد که در تصویر دستی دیده می‌شود. رندرهای فاش شده همچنین نشان می دهد که پنل پشتی گوشی به سمت راست و چپ گوشی منحنی می شود. هر دو دکمه صدا و پاور در سمت چپ گوشی دیده می شوند – وقتی به پنل پشتی نگاه می کنید.

چند روز پیش، یکی از مدیران شرکت، برنامه‌های سازنده چینی گوشی‌های هوشمند را برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام Redmi Turbo 3 تایید کرد. انتظار می‌رود که به ،وان جانشین Redmi Note 12 Turbo در چین به ،وان بخشی از سری جدید گوشی‌های هوشمند، Redmi Turbo وارد شود. 3 با اسم رمز “تورنادو کوچک” (ترجمه شده از چینی) است.

مدیر کل ردمی، توماس وانگ تایید کرده است که گوشی هوشمند جدید ردمی از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می گیرد. گزارش های قبلی همچنین حاکی از آن بود که این گوشی دارای همان چیپست به همراه صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیب، از شارژ سریع 80 واتی خواهد بود. این گوشی در نهایت می تواند در خارج از چین با نام Poco F6 عرضه شود – احتمالاً در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد هر دو گوشی منتشر خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/redmi-turbo-3-design-leak-hands-on-image-renders-5386970#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.