وان پلاس 12 به قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser مجهز شد

وان پلاس 12 به قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser مجهز شد

وان پ، ویژگی هوش مصنوعی نسل با نام پاک کن هوش مصنوعی را برای گوشی‌های منتخب خود ازجمله وان پ، 12 و وان پ، باز ارائه کرده است که با آن می‌توان یک ع، را حذف کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد در سال جاری ویژگی‌های هوش مصنوعی ارائه کند.

در چند ماه گذشته تعداد زیادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تلاش ،د تا قابلیت‌های مصنوعی را به محصولات خود اضافه کنند، اما وان‌پ، 12 بدون توجه به این فناوری معرفی شد. اکنون این شرکت در اطلاعیه‌ای به 9to5Google اعلام کرده است که ویژگی AI Eraser از این ماه برای برخی از گوشی‌ها ازجمله وان پ، 12 و 12R عرضه خواهد شد.

قابلیت هوش مصنوعی AI Eraser وان پ، 12

درست مانند Magic Eraser گوگل، این ویژگی هوش مصنوعی نیز برای حذف ،اصر یک ع، کاربرد دارد. این ویژگی در برنامه گا،ی OnePlus P،tos قابل استفاده خواهد بود.

در بی،ه وان پ، آمده است:

«با بهره‌گیری از قدرت هوش مصنوعی و مجموعه‌ای از الگوریتم‌های پیشرفته، AI Eraser به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی اشیای ناخواسته درون تصاویر را از گا،ی ع، انتخاب و حذف کنند. از آنجایی که برخی از افراد از اشیا مانند عابران پیاده، سطل ، یا عیوب را به تصویر می کشد، هوش مصنوعی منطقه را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار یک پسزمینه جایگزین می شود که به صورت یکپارچه با محیط اطراف می شود و در عین حال با سبک کلی تصویر می شود. مطابقت دارد.»

OnePlus می‌گوید که این ویژگی در تمام مناطقی است که دستگاه‌های زیر فروخته می‌شوند، قابل دسترسی هستند:

  • وان پ، 12
  • وان پ، 12R
  • وان پ، باز
  • وان پ، 11
  • وان پ، نورد CE 4

]
منبع: https://digiato.com/tech/oneplus-ai-eraser-feature

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.