سامسونگ از سری جدید سه‌بخشی Docu رونمایی می‌کند که انجمن‌های اسکیت‌برد، بریکینگ و موج‌سواری را در جاده پاریس 2024 جشن می‌گیرد.

سامسونگ از سری جدید سه‌بخشی Docu رونمایی می‌کند که انجمن‌های اسکیت‌برد، بریکینگ و موج‌سواری را در جاده پاریس 2024 جشن می‌گیرد.

مستندهای کوتاه، ،ده فرهنگ های نمادین هر ورزش و اعتقاد مش، آنها به باز بودن را بررسی می کند

Samsung Electronics، شریک المپیک و پارالمپیک در سراسر جهان، امروز مجموعه مستند جدیدی را با هدف جلب توجه اسکیت بورد، بریکینگ و موج سواری در جاده پاریس 2024 راه اندازی کرد. PBT) و لیگ جه، موج سواری (WSL)، سه مجموعه مستند کوتاه را به نمایش می‌گذارند: «رویاهای عینی»، «ش،تن مرزها» و «موج بعدی».

اولین مورد از این مجموعه، “رویاهای بتونی”، که سفر جامعه اسکیت بورد به المپیک را نشان می دهد، اکنون در کانال YouTube سامسونگ به صورت زنده پخش می شود و در رویداد تور قهرم، SLS سن دیگو در 20 آوریل برای طرفداران نمایش داده می شود. ش،تن و موج سواری این سریال به ترتیب در 25 آوریل و 21 می منتشر خواهد شد و در رویداد PBT در آتلانتا و رویداد WSL در تاهیتی نمایش داده می شود.

اسطوره های ورزش، شان تامسون، اریک کاستون و دیوید “کید دیوید” شریبمن در کنار ورزشکاران المپیک یوهان دفای (موج سواری، فرانسه)، اسکای براون (اسکیت بردینگ، بریت،ای کبیر)، گریس “س،” چوی (بریکینگ، ایالات متحده) و بسیاری دیگر، این پروژه از جوامعی که در قلب هر ورزش قرار دارند، تجلیل می کند، زیرا در تابستان امسال خود را به روی جهان باز می کنند.

این پروژه جدید بخش کلیدی کمپین بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 سامسونگ است، «باز همیشه برنده است»، که ادعا می‌کند با یک ذهن باز، هر چیزی ممکن است – شعاری که این جوامع هر روز با آن زندگی می‌کنند. این مجموعه مستند که با همکاری SLS، PBT و WSL تولید شده است، ،ده فرهنگ‌های نمادین هر ورزش، اعتقاد مش، آن‌ها به باز بودن و تأثیری که بخشی از بازی‌های المپیک بر جوامع آن‌ها – گذشته، حال و آینده – دارد را بررسی می‌کند.

خلاصه داستان مستند اسکیت بورد که امروز رونمایی شد به شرح زیر است:

  • رویاهای عینی: از تولد اسکیت بورد خیاب، در دهه 1980 تا تقدیس آن در بازی های المپیک پاریس 2024، این داستان جامعه ای است که بر اساس یک قانون ناگفته ساخته شده است – احترام. این شما را تشویق می‌کند که دنیا را به گونه‌ای دیگر ببینید، به خلق ، بروید و همیشه بلند شوید، مهم نیست که چند بار زمین بخورید.

خلاصه مستندهای بعدی این مجموعه به شرح زیر است:

  • ش،تن مرزها: در حالی که بریکرها برای اولین بازی های المپیک پاریس 2024 آماده می شوند، این داستان یک جامعه جه، است که از خیابان ها متولد شده و برای ستاره ها تیراندازی می کند. این جشن ش،تن به ،وان انفجار انرژی و روح است که به شما احساس تعلق و تعلق می دهد و شما را تشویق می کند تا کاری را انجام دهید که قبلاً هرگز ندیده ایم.

  • موج بعدی: افسانه ها و نمادهای موج سواری در حال ساخت، داستان خود را با شروع سفر خود به پاریس 2024 به اشتراک می گذارند. این داستان عشق نهایی بین آنها و اقیانوس است که آنها آماده می شوند تا آن جهش را انجام دهند و جشن موج سواری به ،وان یک روش زندگی که گذشت. تا نسل‌ها، و فرهنگی که نه تنها زنده مانده، بلکه قوی‌تر شده است.

استف، چوی، EVP و رئیس بازاریابی ،ب و کار تجربه موبایل در سامسونگ الکترونی،، گفت: «سامسونگ برای حمایت از جوامع اسکیت‌بورد، ش،تن و موج‌سواری در سفر باورن،ی آنها به پاریس 2024 هیجان‌زده است. ما مفت،یم که داستان‌های آن‌ها را بازگو کنیم و از طریق این مجموعه مستند به روشن ، این جوامع برای مخاطبان بیشتر کمک کنیم. ما امیدواریم که آنها الهام بخش بسیاری شوند تا مرزها را کنار بگذارند، از یکدیگر حمایت کنند و همیشه باز بمانند.”

تیم گرینبرگ، WSL EVP، استراتژی و تولید محتوا، گفت: «ما واقعاً هیجان‌زده بودیم که در این مجموعه مستند با سامسونگ همکاری کنیم و داستان و فرهنگ خود را با کل جهان به اشتراک بگذاریم. موج‌سواری شبیه هیچ ورزش دیگری در این سیاره نیست. این یک فرصت شگفت انگیز برای باز ، جامعه و جشن گرفتن چیزی است که همه ما را گرد هم می آورد.”

“این سال بزرگی برای ما و ورزش ما است. یوهان دفای (موج سواری، فرانسه) گفت: آینده ،ن موج سوار واقعا روشن است و بازی های المپیک این چشم انداز بلند مدت را به ما می دهد. “آنها فرصتی برای ما هستند تا واقعاً به جهان نشان دهیم موج سواری چیست. نه تنها مهارت ما در امواج، بلکه آنچه ما به ،وان یک جامعه برای آن ایستاده ایم – متعهد به بازپرداخت به ورزش و سیاره ما – و «موج بعدی» واقعاً به آن افتخار می کند.

جان جان فلورانس (سرفینگ، ایالات متحده آمریکا) گفت: «همه به دنبال یکدیگر هستند، این ویژگی خاص داشتن این جامعه کوچک است. هیجان انگیز است که بتو،م با این مستند جامعه خود را به روی جهان باز کنیم.

Rayssa Leal (اسکیت بورد، برزیل) گفت: “پیدا ، اسکیت بورد مانند عاشق شدن برای اولین بار بود.” “من بسیار هیجان زده هستم که داستان خود را با این مستند به اشتراک بگذارم و به دختران جوان نشان دهم که اسکیت بورد چیست.”

جگر ایتون (اسکیت بورد، ایالات متحده) گفت: “اسکیت بورد فرصتی برای مردم است تا 100٪ خود را نشان دهند و واقعاً محدودیت های خود را پشت سر بگذارند.” «اگر یک روز صبح تا تحقق تمام رویاهایتان فاصله داشته باشید، چه؟ شما هرگز نمی د،د چقدر به موفقیت نزدیک هستید. امیدوارم شما هم مثل من این مستند را دوست داشته باشید! مشتاقم سفرمان را با شما به اشتراک بگذارم.»

اسکیت بورد کاملاً در مورد آزادی است، شما فقط می تو،د تخته خود را بردارید و به هر جایی بروید. مثل این است که دوباره یک بچه شوم.» “امیدوارم داستان ما به شما انگیزه دهد که آن اسکیت برد را بردارید و از سواری لذت ببرید.”

«ش،تن چیز خاصی است. گریس «س،» چوی (بریکینگ، ایالات متحده) گفت: وقتی در حال رقصیدن هستم، انگار هیچ چیز در دنیا مهم نیست جز اینکه من فقط خودم باشم. فرصت‌های بسیار خوبی از بازی‌های المپیک به دلیل آگاهی بیشتر و همچنین امیدواریم که والدین بیشتری که می‌خواهند بچه‌هایشان را در معرض خطر قرار دهند، به دست خواهد آمد. امیدوارم این مستند شما را به اندازه ما هیجان زده کند که این فرهنگ را با جهان به اشتراک بگذارید.»

اریک ،تون، نماد اسکیت بورد و کارآفرین آمریکایی، که دیدگاه خود را به “رویاهای عینی” بخشید، گفت: “این پروژه بسیار هیجان انگیزی بود که بتوان در آن شرکت کرد.” ورزش ما ارتباط عمیقی با فیلم دارد. دیدن این صداها برای جشن گرفتن ورزش ما، سفر و میراث ما بسیار بزرگ است.”

علاوه بر نمایش در رویدادهای SLS، PBT و WSL، این مجموعه مستند در کانال YouTube سامسونگ به صورت زنده پخش خواهد شد. برای تماشای «رویاهای بتنی» و تماشای تری،های مستندهای آینده به اینجا مراجعه کنید.

رارا

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های المپیک
سامسونگ از زمان بازی های المپیک زمست، ناگانو 1998 در سراسر جهان شریک المپیک بوده است. بیش از 25 سال است که ورزشکاران و طرفداران به فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ اعتماد کرده اند تا روح المپیک را در سطح جه، به اشتراک بگذارد و همچنان به شکل دادن به آینده دیجیتالی بازی های المپیک پاریس 2024 و پاریس ادامه دهد. فراتر. تعهد این شرکت به جنبش المپیک به زودی با دهه چهارم مشارکت خود روبرو می شود و تا سال 2028 لس آنجلس ادامه می یابد. نوآوری های هدفمند سامسونگ در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تغییری در این زمینه ایجاد خواهند کرد. شیوه ای که جهان بازی های المپیک را تجربه می کند.

درباره مشارکت سامسونگ در بازی های پارالمپیک
سامسونگ شریک جه، کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم است. از بازی‌های زمست، پارالمپیک تورینو 2006، این شرکت با افتخار از جنبش پارالمپیک حمایت کرده و ورزشکاران و طرفداران در سرتاسر جهان را قادر می‌سازد تا هیجان و الهامات بازی‌ها را از طریق فناوری متحول کننده موبایل سامسونگ به اشتراک بگذارند. تعهد سامسونگ به بازی های پارالمپیک تا سال 2028 لس آنجلس ادامه خواهد داشت و از طریق تجارب نوآورانه موبایل و مح،اتی که با نوآوری های هدفمند در دسته تج،ات مح،اتی و ارتباطات بی سیم، از جمله تج،اتی که دارای هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و 5G هستند، تجلیل خواهد شد.

درباره لیگ جه، موج سواری
لیگ جه، موج سواری (WSL) خانه جه، موج سواری رقابتی است که از سال 1976 قهرمان جهان شده و بهترین موج سواری جهان را به نمایش می گذارد. WSL بر چشم انداز رقابتی جه، موج سواری نظارت می کند و استانداردهایی را برای عملکرد نخبه در پویاترین زمین بازی در همه ورزش ها تعیین می کند. WSL با تعهدی راسخ به ارزش‌های خود، حفاظت از اقیانوس، برابری، و میراث غنی ورزش را در اولویت قرار می‌دهد و در عین حال از پیشرفت و نوآوری حمایت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، به WorldSurfLeague.com مراجعه کنید.

درباره لیگ خیابان اسکیت بورد
از زمان آغاز به کار خود در سال 2010، لیگ خیابان اسکیت بورد (SLS) اسکیت بورد خیاب، را از مجموعه ای از رویدادهای مستقل مستقل به یک مجموعه جه، مشهور تبدیل کرده است. SLS به ،وان پیشگام در سیستم صلاحیت برتر اسکیت بورد خیاب، و فرمت مسابقه، مسیری آماتور به حرفه ای ارائه می دهد و رویدادهای زنده هیجان انگیز را در سراسر جهان ایجاد می کند. تور قهرم، SLS به ،وان برترین رقابت حرفه ای اسکیت بورد خیاب، در جهان شناخته می شود. رویدادها در میدان‌های منحصربه‌فرد و دارای گواهینامه SLS در شهرهای بزرگ در سراسر جهان برگزار می‌شوند و بهترین‌های این ورزش برای ،ب بالاترین سهام رقابت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر، به StreetLeague.com مراجعه کنید.

درباره Pro Breaking Tour
Pro Breaking Tour در خط مقدم ارتقای Breaking قرار دارد و میزبان رویدادهای رقابتی برتری است که هنر، ورزش و میراث فرهنگی این فرم رقص را جشن می‌گیرد. هدف ما از طریق مسابقات دقیق سازمان‌دهی شده، فراهم ، بستری پویا برای شکنان است تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند، در حالی که جامعه‌ای را که ریشه در احترام، وحدت و بیان خلاق دارد، پرورش دهیم. ماموریت ما این است که به شور و نشاط ش،تن در صحنه جه،، تشویق به رشد و قدرد، از این ،صر پویا از فرهنگ هیپ هاپ توجه کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به ProBreakingtour.com مراجعه کنید.

(ضمیمه)

بازیگران کامل

رویاهای بتن
اسکای براون (اسکیت بورد، بریت،ای کبیر)، تیم سامسونگ گل،ی
جگر ایتون (اسکیت بورد، ایالات متحده)، تیم سامسونگ گل،ی
Aurelien Giraud (اسکیت بورد، فرانسه)، تیم Samsung Galaxy
Rayssa Leal (اسکیت بورد، برزیل)، تیم Samsung Galaxy
کریس کوت، رو،مه نگار
اریک ،تون، اسکیت بورد حرفه ای

ش،تن مرزها
Sunny C،i (بریکینگ، ایالات متحده)، تیم Samsung Galaxy
، سینگ (بریکینگ، بریت،ای کبیر)، تیم سامسونگ گل،ی
دیوید “کید دیوید” شریبمن، B-Boy
کن سویفت، B-Boy
ROOKIE، FlowXL، Breaking crew
وونیونگ باک، افسانه ش،تن
چئوجونگ جونگ، افسانه ش،تن
کریس “کروس وان” رایت، افسانه ش،تن

موج بعدی
یوهان دفای (موج سواری، فرانسه)، تیم سامسونگ گل،ی
جان جان فلورانس (سرفینگ، ایالات متحده)، تیم سامسونگ کهکشان
جک رابینسون (موج سواری، استرالیا)، تیم سامسونگ گل،ی
شان تامسون، اسطوره موج سواری
موانا جونز وانگ، موج سوار حرفه ای
لی داوسون، موج سوار
اشتون گوگانز، رو،مه نگار

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-unveils-new-three-part-docu-series-cele،ting-the-skateboarding-breaking-and-surfing-communities-on-the-road-to-paris-2024?utm_source=rss&utm_medium=direct