نسخه های کاویار آیفون 15 پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز + ویدیو

نسخه های کاویار آیفون 15 پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز + ویدیو

برند تولیدکننده کالاهای لو، کاویار (Caviar) مستقر در دبی، مجموعه Desperado را با دستگاه‌های سازنده که برای ساخت آن‌ها از فیلم های مافیایی الهام گرفته شده، معرفی کرده است. مجموعه «Desperado Mafia» این شرکت که به‌تازگی معرفی شده است، شامل سه نسخه سفارشی است آیفون 15 پرو با طرح های God،her، Revenge و Capone می شود که هرکدام به یک فیلم یا سریال مافیایی اشاره دارد.

این دستگاه‌ها که در نسخه‌های محدود تولید می‌شوند، از موادی مانند تیت،وم مشکی و رگه‌های طلایی ساخته شده‌اند و همچنین روی آن‌ها حکاکی‌ها و نقش‌ونگارهایی وجود دارند که به فیلم‌های مافیایی اشاره دارند. قیمت نسخه «Capone» آیفون 15 پرو 128 گیگابایتی از 8060 دلار شروع می‌شود و نسخه 1 ترابیتی «Revenge» آیفون 15 پرو م، با قیمت 10270 دلار به فروش می‌رسد.

نسخه های مافیایی آیفون 15 پرو

در مدل «پدرخوانده» این سری که با الهام از یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما ساخته شده، از تیت،وم مشکی با رگه‌های طلایی استفاده می‌شود. روی پنل پشتی این مدل نیز طرحی از فیلم و نقل قولی از آن وجود دارد: «موضوع شخصی نیست، فقط به تجارت مربوط می شود.»

مدل «انتقام» (انتقام) نیز با الهام از خانواده مافیایی مستقر در بیرمنگام از سریال «پیکی بلایندرز» ساخته شده است. در این نسخه نیز تیت،وم مشکی با رگه های طلایی به کار گرفته شده است و روی پنل پشتی آن جمجمه های دیده می شود. همچنین در طراحی پنل پشتی این نسخه از آیفون 15 پرو، از یک تیغ نیز استفاده می‌شود که خانواده «پیکی بلایندرز» در کلاه‌های خود آن‌ها را مخفی می‌،د.

در نهایت، نسخه «کاپون» که با الهام از فیلم «The Untouchables» ساخته شده است، در پشتیبان خود دارای حکاکی‌هایی به شکل گلوله است و یک نقل‌قول انگیزشی بزرگ روی آن وجود دارد:

«تا زم، که مبارزه تمام نشده، دست از مبارزه نکش!»

از هر نسخه معرفی‌شده فقط 99 دستگاه تولید می‌شود که همراه با قاب مخصوص خود به دست مشتری خواهد رسید.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/caviar-ip،ne-15-pro-mafia-collection