(مصاحبه) چگونه سئونگ هون کیم، کارگردان «پادشاهی» از Samsung Galaxy Book4 برای فیلمسازی استفاده می کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

(مصاحبه) چگونه سئونگ هون کیم، کارگردان «پادشاهی» از Samsung Galaxy Book4 برای فیلمسازی استفاده می کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

در صحنه‌ای از ویدیوی کمپین گل،ی بوک 4، سئونگ‌هون کیم، کارگردان اولین سریال کره‌ای اصلی نتفلی، «پادشاهی»، جزئیات ،یب مجموعه را با کمک Samsung Galaxy Book4 تنظیم می‌کند. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی لپ‌تاپ، او به شکلی ایده‌آل در می‌آید و خدمه‌اش قبل از رفتن به ایستگاه‌هایشان برای از سرگیری فیلمبرداری، با شیفتگی به آن نگاه می‌کنند.

Samsung Electronics اخیراً دو ویدیو منتشر کرده است که عملکرد و اتصال فوق العاده سری Galaxy Book4 را به نمایش می گذارد. در این ویدیوها سونگ هون کیم که کارگرد، سریال‌ها و فیلم‌هایی مانند «پادشاهی” و ”باج گرفته استو Konsta Punkka، یک عکاس فنلاندی حیات وحش. هر دو هنرمند نشان می دهند که چگونه سری Galaxy Book4 آنها را آزاد می کند تا روی هنر تمرکز کنند.

اتاق خبر سامسونگ با سونگ هون کیم به گفتگو نشست تا یاد بگیرد که او چگونه از Galaxy Book4 در تولیدات و گردش کار خود استفاده می کند.

رارا

س در این ویدیو، چندوظیفگی را با ویژگی‌های هوش مصنوعی سری Galaxy Book4 نشان می‌دهید – خلاصه‌ای از یک جلسه در یک لحظه و پاسخ به درخواست‌های تیم هنری در لحظه بعدی. در مورد استفاده از این همه ویژگی های جدید در طول فیلمبرداری چه احساسی داشتید؟

▲ سئونگ هون کیم، کارگردان «پادشاهی» و «باج گرفته شده»

در گذشته، من در خانه یا هتل روی لپ‌تاپم کار می‌کردم تا فیلمنامه را بهبود ببخشم و برای تولید آن روز آماده شوم – قبل از اینکه به دستگاه قابل حمل‌تری روی صحنه بروم. وقتی گل،ی بوک 4 پرو را به تبلت و گوشی هوشمندم وصل کردم، غافلگیر شدم زیرا احساس می کردم اکنون یک دستگاه دارم. من به سختی می توانستم ادغام یکپارچه را باور کنم، که به من اجازه می دهد همه چیز را از یک دستگاه کنترل کنم، و رابط کاربر پسند، متن، با نیازهای من برای هر موقعیتی.

س. تجربه متصل سری Galaxy Book4 چه مزایایی را در مجموعه فیلم ارائه می دهد؟

در حین فیلمبرداری فیلم «باج‌گیری شده»، تیم مکان‌یابی از گوشی‌های هوشمند برای گرفتن ع، در اطراف مراکش استفاده می‌کرد. به دلیل اتصال ضعیف اینترنت، آپلود و اشتراک گذاری ع، های خدمه برای خدمه آسان نبود. علاوه بر این، به دلیل مشکلات مربوط به سازگاری با تج،ات، در اتصال تلفن های هوشمند به نمایشگرها با مشکل مواجه شدیم. ما در نهایت زمان زیادی را تلف کردیم و مجبور شدیم دوره های طول، انتظار را تحمل کنیم.

▲ فیلم باج داده شده در مراکش

در مکان‌هایی با سرویس اینترنت غیرقابل اعتماد، اشتراک‌گذاری داده‌ها در دستگاه‌ها ممکن است برای همیشه طول بکشد. با این حال، گل،ی بوک 4 را می توان به طور یکپارچه با چندین دستگاه استفاده کرد تا زم، که آنها در یک شبکه باشند. آنها اساسا می توانند به ،وان یک دستگاه واحد برای یک گردش کار منسجم و کارآمد عمل کنند. برای مثال، می‌توانم به بالای یک کوه بروم و با تلفن هوشمندم ع، بگیرم – و سپس Galaxy Book4 خود را برای ویرایش جزئیات بیرون بیاورم. پس از آن، من می توانم بلافاصله تصاویر را با گروهم به اشتراک بگذارم تا به آنها کمک کنم جهت صحنه را درک کنند.

س. معمولاً در لپ تاپ به دنبال چه چیزی هستید؟ اولین برداشت شما از سری Galaxy Book4 چه بود؟

من عمدتاً از لپ تاپم برای کار بر روی اسکریپت ها و اسناد و برای ویرایش ساده استفاده می کنم. اما صادقانه بگویم، اولین چیزی که در یک لپ تاپ به آن نگاه می کنم طراحی آن است. وقتی با خانواده‌ام گل،ی بوک 4 را جعبه‌گشایی کردم، از زیبایی آن شگفت‌زده شدیم – به‌علاوه، قابل حمل و اندازه من، برای تماشای ویدیو است. فکر می‌کردم توانسته است تمام آن نکات را به طرز عالی متعادل کند.

با لپ‌تاپ جدیدم، فوراً مقداری فیلم باکیفیت که با Galaxy S24 Ultra گرفتم وارد کردم و شروع به ویرایش کردم. من بسیار خوشحال شدم که دیدم هیچ افت قابل توجهی در کیفیت تصویر وجود ندارد و صفحه نمایش با وضوح بالای لپ تاپ باعث می شود جلوه های بصری حتی بهتر به نظر برسد. صفحه نمایش نیز یک صفحه نمایش لمسی است که برای من کاملاً جدید است.

Q. انتقال ایده های جدید به خدمه مهم است. سری Galaxy Book4 چگونه کمک می کند؟

هرچه بیشتر در این صنعت کار کنم، بیشتر متوجه می‌شوم که چقدر تنوع فکری وجود دارد – به همین دلیل است که باید برای احترام ارزش قائل شوید و مایل باشید به هر فردی که با آن کار می‌کنید گوش دهید. مهم نیست کارگردان چقدر باهوش باشد، تخیل یک نفر محدودیت هایی دارد. به اشتراک گذاری ایده ها با خدمه بهترین راه برای طوفان فکری است. شما چیزهای زیادی را فقط با رد ، ایده های دیگران کشف می کنید.

▲ یکی از ویدیوهای کمپین Galaxy Book4

Galaxy Book4 Pro یک سیستم متمرکز است که دستگاه های مختلف را یکپارچه می کند، ارتباطات را تسهیل می کند و در زمان صرفه جویی می کند. من اطلاعات را پس از جلسات سازماندهی می کنم و با استفاده از Note Assist، یکی از ویژگی های Galaxy AI، کارایی گردش کار را بهبود می بخشم. ویژگی Second Screen هنگام به اشتراک گذاری مطالب با دیگران در یک صفحه نمایش گسترده در طول جلسات بسیار ارزشمند بود.

س. آیا ویژگی هایی در سری Galaxy Book4 وجود دارد که قصد دارید از آن در فیلمسازی استفاده کنید؟

سر صحنه، یک ناظر فیلمنامه وجود دارد که مطمئن می شود بازیگران به خطوط خود پایبند هستند و هر گونه تغییر در فیلمنامه را علامت گذاری می کند. معمولاً ناظر اسکریپت با دست یادداشت برداری می کند – که ممکن است وقت گیر باشد و منجر به خطا شود. از آنجایی که ویژگی دستیار رونوشت سری Galaxy S24 در Galaxy Book4 Pro نیز موجود است، می‌تو،م یک فیلمنامه کامل برای هر بازیگر در سایت تولید کنیم. ناظر اسکریپت می تواند به سادگی خطوط را ضبط کرده و آنها را در لحظه ویرایش کند و در زمان و تلاش صرفه جویی کند.

▲ کارگردان Seong-، Kim در مورد تجربه خود از استفاده از سری Galaxy Book4 صحبت می کند.

س. کدام یک از حرفه ای ها سری Galaxy Book4 را مفیدتر می دانند؟

من Galaxy Book4 را به شدت به ویرایشگرهای ویدیویی توصیه می‌کنم که اغلب فیلم‌ها را در صحنه فیلمبرداری، در کنار کارگردان ویرایش می‌کنند – آنها مطمئن می‌شوند که تمام فیلم‌ها مطابق استوری‌بورد گرفته شده است و نورپردازی و بازیگری با آنچه کارگردان در ذهن داشته مطابقت دارد. با اتصال و سازگاری که سری Galaxy Book4 ارائه می‌کند، می‌توانند از لحظه فیلم‌برداری صحنه شروع به ویرایش کنند. علاوه بر این، ویژگی Second Screen به کارگردانان و ویراستاران اجازه می دهد تا دو برداشت متفاوت را در کنار یکدیگر مقایسه کنند.

گاهی اوقات ویرایش باید در فضای باز یا در مجموعه هایی با نور روشن انجام شود، جایی که دیدن فیلم به وضوح دشوار است. صفحه نمایش سری گل،ی بوک 4 دارای دید فوق العاده با انعکاس نور کم است، بنابراین من می توانم فیلم را در هر محیطی ویرایش کنم.

س. چگونه می توان سری گل،ی بوک4 را در آینده توسعه داد؟

بزرگترین سوالی که برای مردم هنگام ،ید یک لپ تاپ وجود دارد به اندازه آن خلاصه می شود. آیا من یک لپ تاپ 14 اینچی سبک می خواهم یا یک لپ تاپ بزرگ 16 اینچی؟ این یک معضل ک،یک است، اینطور نیست؟ لپ تاپی را تصور کنید که می تواند از 14 به 16 اینچ افزایش یابد. من بسیار هیجان زده خواهم بود که یک Galaxy Book با چنین انعطافی داشته باشم – سبک و جمع و جور برای استفاده در حین حرکت، در عین حال قادر به تغییر آزادانه شکل و اندازه برای کارهای درگیرتر.

رارارا

سری Galaxy Book4 با طراحی چشم نواز، ساخت سبک و عملکرد فوق‌العاده خود قصد دارد به ابزاری مفید برای حرفه‌ای‌های تولید فیلم و تلویزیون تبدیل شود. اتاق خبر سامسونگ منتظر کار بعدی کارگردان سئونگ هون کیم در حالی است که او برای شروع یک پروژه جدید آماده می شود.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/interview-،w-kingdom-director-seong-،-kim-uses-the-samsung-galaxy-book4-for-filmmaking?utm_source=rss&utm_medium=direct

اسانس و طعم دهنده.