طراحی، تاریخ عرضه و بخشی از مشخصات گوشی ردمی توربو 3 منتشر شد

طراحی، تاریخ عرضه و بخشی از مشخصات گوشی ردمی توربو 3 منتشر شد

چند روز پیش ردمی به‌طوری که از عرضه سری جدید گوشی‌های خود با نام ردمی توربو خبر داد. همچنین این تجربه کرد که اولین دستگاه از این خانواده جدید، ردمی توربو 3 نام خواهد داشت. حالا ردمی خیلی از اطلاعات کلیدی این گوشی را منتشر کرده است که خبر از یک محصول قدرتمند می دهد.

به گزارش گیزموچاینا و اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی هوشمند ردمی توربو 3 در تاریخ 10 آوریل (22 فروردین ماه 1403) ساعت 19 به وقت محلی در چین عرضه خواهد شد. ردمی با انتشار تیزری، طراحی رسمی دستگاه را منتشر کرده است که 3 رنگ بندی این گوشی را نشان می دهد. این محصول از نظر طراحی، گوش‌های خمیده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد. پنل پشتی دارای دو سنسور دوربین و یک فلش LED است. دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته اند.

ردمی توربو 3

پردازنده ردمی توربو 3

جدای از مشخصات ظاهری، ردمی ارزیابی کرده است که توربو 3 از تراشه جدید اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره می‌برد. این سیستم در واقع نسخه ضعیف شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است.

پردازنده ردمی توربو 3

ردمی ادعا می‌کند که اسنپدراگون 8s نسل 3 به امتیاز 1,754,299 در آنتوتو دست یافته است که آن را بسیار بالاتر از OnePlus Ace V3 قرار می‌دهد. گفته می‌شود که وان‌پ، Ace V3 به‌دلیل عملکرد فوق‌العاده درزمینه پردازش‌ها، به‌نوعی قاتل پرچمداران است. اما حالا به نظر می‌رسد توربو 3 این جایگاه را تصاحب کند.

امتیاز آنتوتو ردمی توربو 3

این دستگاه قبلاً با رم 16 دانشنامه و امتیاز 1981 در تست‌های تک‌هسته‌ای و 5526 در ،سته‌ای، در بنچک گیک‌بنچ دیده شده بود. گواهی 3C این دستگاه حاکی از آن است که ردمی توربو 3 با باتری 5000 میلی‌متر امپرساعتی و شارژ سریع 90 واتی عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با صفحه‌نمایش 1.5K اولد همراه باشد و احتمالاً با نام Poco F6 در بازار جه، عرضه می‌شود.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/redmi-turbo-3-likely-have-powerful-hardware-specifications

کتاب شیمی مواد غذایی.