(روز زمین ①) چرخش پیشرفته با سری گلکسی اس 24 – اتاق خبر جهانی سامسونگ

(روز زمین ①) چرخش پیشرفته با سری گلکسی اس 24 - اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ روز زمین را با تأمل در سری گل،ی اس 24 جشن می گیرد و به کار تغییرگران جوان توجه می کند.

سامسونگ در سفری است تا از قدرت فناوری استفاده کند تا فرصت های بیشتری را برای مردم و کره زمین باز کند. برای جشن گرفتن روز زمین، سامسونگ می‌خواهد در مورد چگونگی پیشبرد مأموریت خود و ایجاد آینده‌ای پایدارتر فکر کند – چه در حال افزایش استفاده از مواد بازیافتی در دستگاه‌های تلفن همراه Galaxy خود باشیم و چه با برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) همکاری کنیم. ).

یافتن تعادل بین نوآوری و محیط

سامسونگ در حال بازاندیشی است که چگونه فناوری Galaxy طراحی و بسته بندی شده است تا در مورد منابع طبیعی سیاره ما کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهد. در دهه گذشته، ما برای نوآوری قطعات با کارایی بالا که با مواد بازیافتی ساخته شده اند، کار کرده ایم.

ما در سال 2022 با استفاده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده بازیافت شده، که به ،وان تورهای ارواح نیز شناخته می شوند، در سری گل،ی S22 گام مهمی برداشتیم. اکنون می توان مواد بازیافتی را در تمام محصولات موبایل گل،ی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه های شخصی و پوشیدنی ها یافت.1 در عین حال، ما استفاده خود را به انواع بیشتری از مواد، از انواع مختلف پ،تیک گرفته تا ف،ات و شیشه، گسترش داده ایم.

▲ تجسم نحوه طراحی و بسته بندی سری Galaxy S24 برای انجام کارهای بیشتر و کمتر برای مردم و کره زمین.

سری گل،ی اس 242 این اقدامات را یک قدم جلوتر می برد. برای اولین بار در هر دستگاه گل،ی، ما اجزای کلیدی دستگاه را با کبالت بازیافتی، ،اصر خاکی کمیاب و فولاد توسعه دادیم. باتری3 در گل،ی اس 24 اولترا حداقل 50 درصد کبالت بازیافتی و 100 درصد ،اصر خاکی کمیاب بازیافتی وجود دارد.4 و حداقل 40 درصد فولاد بازیافتی5 در بلند،ا استفاده شد.

سامسونگ سابقه طول، در مق، با چالش فراگیر ، های پ،تیکی از طریق نوآوری های مواد بازیافتی ما دارد و پ،تیک های بازیافتی همچنان نقش مهمی در سری گل،ی S24 ایفا می کنند. سری گل،ی اس 24 استفاده ما از پ،تیک های بازیافت شده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده، بشکه های آب و بطری های PET را حفظ می کند.

پ،تیک بازیافتی متصل به اقیانوس6 مواد با مشارکت سازمان‌های جه، که تورهای ماهیگیری دور انداخته شده در نزدیکی اقیانوس‌ها را جمع‌آوری می‌،د، ایجاد شد. خواص توری قبل از بهینه سازی آنها به گلوله های پلی آمید بازیافتی با کارایی بالا جدا، تمیز و ا،ترود شد. به طور مشابه، پلی کربنات بازیافت شده و مواد PET از بشکه های آب دور ریخته شده و بطری های PET که آسیاب شده، فیلتر شده و با افزودنی های دیگر ذوب شده اند، تهیه می شوند. این فرآیند به ما کمک می کند تا این منابع شکننده را به مواد بهینه شده با عملکرد بالا تبدیل کنیم که از طراحی پیشرفته و استانداردهای با کیفیت سامسونگ حمایت می کنند. ما همچنین با سازمان‌های دیگر همکاری کردیم تا پلی‌اورتان ترموپ،تیک دور ریخته شده (TPU) را که از تولید کفش تولید می‌شود، چرخه بزنیم.

این نقطه اوج تلاش های مستمر ما با شرکایمان برای تبدیل ، های پ،تیکی شکننده به مواد با کارایی بالا است که در دستگاه های Galaxy استفاده می شود. با سری گل،ی اس 24، هدف ما تا پایان سال 2024 کمک به بازیابی نزدیک به 100 تن پ،تیک بازیافتی است.7که معادل 10 میلیون بطری پ،تیکی خالی است.8

وقتی صحبت از ف، بازیافت شده به میان می آید، سری گل،ی اس 24 از آلومینیوم بازیافتی استفاده می کند9 که از ضایعات ف،ی تولید شده در حین تولید منشا می گیرد. ضایعات آلومینیوم دوباره ذوب می‌شوند، برای ناخالصی‌ها فیلتر می‌شوند و سپس برای ساخت قطعات در فرآیند توسعه محصول سامسونگ بازیافت می‌شوند. با سری Galaxy S24، هدف ما تا پایان سال 2024 بازیابی حدود 110 تن آلومینیوم بازیافتی است که معادل 9 میلیون قوطی نوشابه است.10

علاوه بر این، سری گل،ی اس 24 در یک جعبه بسته بندی ساخته شده از مواد 100٪ کاغذ بازیافت شده عرضه می شود. ما امیدواریم تا پایان سال 2024 نزدیک به 2760 تن کاغذ بازیافتی را با سری Galaxy S24 بازیابی کنیم که معادل 552 میلیون قطعه کاغذ A4 است.11 اگر روی هم چیده شوند، تقریباً به اندازه 71 برج خلیفه خواهد بود.12 که بلندترین ساختمان جهان است.

از کوچک‌ترین قطعات تا جدیدترین و ممتازترین ویژگی‌ها، سری Galaxy S24 نشان‌دهنده یک گام مهم در سفر پایداری سامسونگ است و ما همچنان متعهد به گسترش این نوآوری‌ها در سال‌های آینده هستیم. این کار به ما کمک می‌کند به سمت طرح‌های دایره‌ای‌تر برویم و فناوری بسازیم که از آینده‌ای پایدارتر پشتیب، می‌کند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تلاش‌های پایداری سامسونگ، لطفاً از وب‌سایت پایداری ما دیدن کنید.

1 مواد بازیافتی را می توان در تمام دستگاه های گل،ی که در سال 2022 و پس از آن عرضه شد، یافت.
2 سری Galaxy S24 دارای انواع مواد بازیافتی از جمله پ،تیک های بازیافتی قبل یا بعد از مصرف، از جمله پلی آمید (PA)، پلی کربنات (PC)، پلی اتیلن ترفتالات (PET) و پلی اورتان ترموپ،تیک (TPU) در هر دو ،مت داخلی و خارجی است. همچنین شامل اجزای ساخته شده با آلومینیوم و شیشه بازیافت شده قبل از مصرف، و همچنین کبالت بازیافتی قبل و بعد از مصرف، ،اصر خاکی کمیاب (نئودیمیم) و فولاد است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد بازیافتی در سری گل،ی اس 24، لطفاً گزارش‌های زیست محیطی محصولات سامسونگ را در وب‌سایت Sustainability مرور کنید.
3 باتری های گل،ی اس 24 اولترا و گل،ی اس 24 پ، دارای حداقل 50 درصد کبالت بازیافتی قبل و بعد از مصرف هستند. باتری گل،ی اس 24 شامل حداقل 10 درصد کبالت بازیافتی قبل و بعد از مصرف است. اندازه گیری های فوق بر اساس وزن است.
4بلند،ای سری گل،ی اس 24 شامل 100% نئودیمیم بازیافت شده قبل و بعد از مصرف است. اندازه گیری های فوق بر اساس وزن است.
5 بلند،ای سری گل،ی اس 24 شامل حداقل 40 درصد فولاد بازیافتی قبل و بعد از مصرف است. اندازه گیری های فوق بر اساس وزن است.
6 پ،تیک‌های اقیانوسی ،‌های پ،تیکی رها شده در همه اندازه‌ها (میکروپ،تیک، مزو پ،تیک و ماکروپ،تیک) است که در 50 کیلومتری سواحل در جوامع یا مناطق قرار دارند.
7 تن های مح،ه شده از مواد بازیافتی در این مقاله بر اساس برآوردهای داخلی است.
8 با فرض اینکه وزن بطری های PET 500 میلی لیتری 10 گرم باشد، که میانگین وزن بطری های PET تولید کنندگان در سراسر بازار است.
9 حداقل 28 درصد آلومینیوم بازیافتی قبل از مصرف در قطعات آلومینیومی داخلی و خارجی سری Galaxy S24 استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد بازیافتی در سری گل،ی اس 24، لطفاً گزارش‌های زیست محیطی محصولات سامسونگ را در وب‌سایت Sustainability مرور کنید.
10 میانگین وزن قوطی نوشابه 330 میلی لیتری از مقاله Metal Packaging Europe مح،ه شده است.
11 میانگین وزن کاغذ A4 بر اساس ISO 536:2019 مح،ه می شود.
12 برج خلیفه با 828 متر ارتفاع، رکورد بلندترین ساختمان جهان را در اختیار دارد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/earth-day-%E2%91%A0-advancing-circularity-with-the-galaxy-s24-series?utm_source=rss&utm_medium=direct