گوگل می‌خواهد حلقه خود را برای جستجو با حذف لمس‌های تصادفی بهبود بخشد

Google Wants to Improve Its Circle to Search Feature by Eliminating Accidental Touches

گوگل در حال برنامه ریزی برای بهبود Circle to Search با حذف مشکل لمس تصادفی این ویژگی است. Circle to Search در ژانویه امسال با سری Samsung Galaxy S24 به ،وان یک ویژگی جستجوی بصری راه اندازی شد که در آن کاربران می توانند یک تصویر یا بلوک متن را حلقه کنند و این ویژگی آنچه را که برجسته شده است تشخیص می دهد و نتایج جستجوی Google را برای آن نشان می دهد. با این حال، طبق گزارش ها، برخی از کاربران شکایت کرده اند که این ویژگی حتی زم، که در نظر گرفته نشده است فعال می شود. غول فناوری اکنون به دنبال رفع این مشکل است.

در آ،ین ،مت Made by Google Podcast که روز دوشنبه منتشر شد، مدیر محصول ارین لینچ و مدیر مدیریت محصول آلیستر پات که از نزدیک با تیم سازنده Circle to Search همکاری می ،د، این ویژگی را به تفصیل مورد بحث قرار دادند. در طول مکالمه، این دو نفر همچنین به این موضوع پرداختند که چندین کاربر از حساس بودن بیش از حد فعال سازی این ویژگی برای لمس شکایت کرده اند. این ویژگی می تواند با فشار طول، نوار ناوبری یا دکمه صفحه اصلی فعال شود و برخی از کاربران گزارش داده اند که علیرغم تلاش ن، برای فعال ، آن، Circle to Search همچنان فعال است.

لینچ با اعتراف به وجود این مشکل، گفت: «ما هنوز راه بیشتری داریم، و ما در حال کار زیادی هستیم تا مطمئن شویم که هر زم، که شما بخواهید، این مشکل ایجاد شود. زم، که شما نمی خواهید تحریک نمی شود.» اما هیچ ج، زم، برای بهبود به اشتراک گذاشته نشد. با این حال، این تأیید می کند که تیم واقعاً در حال کار بر روی یک اصلاح است.

اطلاعات جالب دیگری که در پاد،ت به اشتراک گذاشته شد این بود که Circle to Search از قابلیت‌های Google Lens برای انجام جستجوی بصری استفاده می‌کند. در حالی که شایعه شده بود که این مورد است، این اولین بار است که این شرکت به طور رسمی آن را تایید می کند. این ادغام نیز قرار است در آینده بهتر شود. «ما لنز و جستجو را بیشتر با هم می‌آوریم(..) من واقعاً از ادغام هر دو صفحه نتیجه جستجو با صفحه نتیجه لنز بسیار هیجان‌زده هستم. و این قرار است طی ماه‌های بسیار زیادی اجرا شود.» این می‌تواند نمای جستجویی را که کاربران هنگام جستجوی چیزی با استفاده از این ویژگی مشاهده می‌کنند، متحد کند.

دایره جستجوی گوگل از هوش مصنوعی (AI) برای پردازش اطلاعات نمایش داده شده روی صفحه و سپس اجرای آن از طریق جستجوی گوگل برای نمایش نتایج استفاده می کند. می توان از آن برای توضیح یک کلمه یا عبارت خاص، اطلاع از قیمت یک لباس، دانستن بیشتر در مورد یک ساختمان معروف و موارد دیگر استفاده کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/google-circle-to-search-ai-feature-improvement-accidental-touches-5460976#rss-gadgets-mobiles