پشت صحنه با سامسونگ و KakaoTalk – اتاق خبر جهانی سامسونگ

پشت صحنه با سامسونگ و KakaoTalk – اتاق خبر جهانی سامسونگ

انتقال مخاطبین، یادآوری‌های تقویم و ع،‌ها به دستگاه گل،ی جدید، هنگام استفاده از برنامه انتقال داده هوشمند سامسونگ، کار ساده‌ای است. تا همین اوا،، انتقال مکالمات KakaoTalk با استفاده از Smart Switch بدون پشتیبان گیری بومی از سوابق در برنامه پیام رسان کره ای تقریبا غیرممکن بود. بسیاری از کاربران وقتی این مشکل را از قبل در نظر نگرفتند، ناراحتی هایی را تجربه ،د.

اکنون، کاربران Galaxy می توانند برای بازیابی ایمن و آسان داده های KakaoTalk به Smart Switch اعتماد کنند. اتاق خبر سامسونگ با Seung، Kang از تیم برنامه‌ریزی تجربه، Mobile eXperience (MX) Business در Samsung Electronics، و Jiyoung H،، مدیر محصول و برنامه‌ریز خدمات Talk Service در Kakao ملاقات کرد تا دریابد که این دو شرکت چگونه برای بهبود تجربه انتقال داده با یکدیگر همکاری ،د.

▲ (از چپ) سئونگو کانگ از سامسونگ و جیونگ هوانگ از کاکائو

از بازیابی پیام‌های چت باز تا ساده‌سازی فرآیند تأیید حساب

س: Smart Switch اکنون می تواند مکالمات KakaoTalk را به طور کامل بازیابی کند. لطفاً جزئیات عملکرد جدید را به ما بدهید.

کانگ: هنگام انتقال داده ها بین دستگاه های گل،ی از طریق Smart Switch، کاربران اکنون می توانند به راحتی مکالمات KakaoTalk و رسانه های مرتبط از جمله ع، ها و فیلم ها را بازیابی کنند. به روز رس، تا آنجا پیش می رود که وضعیت خوانده نشده متون را حفظ می کند. علاوه بر این، اکنون امکان ذخیره پیام‌های گپ باز وجود دارد – که قبلاً فعال ، آن دشوار بود.

هوانگ: کاربران گل،ی به طور خاص به پشتیب، از بازیابی گفتگوی Open Chat علاقه مند هستند. به دلیل ماهیت انعطاف پذیر این ویژگی، KakaoTalk در گذشته از هیچ قابلیت پشتیبان گیری برای Open Chat پشتیب، نمی کرد. با این حال، با توجه به محبوبیت Open Chat در بین کاربران اندروید، تصمیم گرفتیم برای اولین بار پشتیب، بازیابی را ارائه دهیم.

▲ سئونگو کانگ نحوه همکاری خود با کاکائو را توضیح می دهد

س: چگونه این به‌روزرس، تجربه کاربر را راحت‌تر می‌کند؟

کانگ: پیش از این، کاربران مجبور بودند داده های KakaoTalk را از طریق یک نسخه پشتیبان دستی یا پولی پس از انتقال برنامه از تلفن قدیمی خود به تلفن جدید بازیابی کنند. علاوه بر این، فرآیند تأیید خودکار مانع بالایی برای ورود کاربران مسن تر و ،، که با این پلتفرم آشنایی ندارند ایجاد کرد. از آنجایی که هر دو شرکت هدف مش،ی برای بهبود راحتی کاربر دارند – زیرا سامسونگ می‌خواهد تجربه‌ای بدون دردسر برای کاربران گل،ی در راه‌اندازی دستگاه‌های جدید ایجاد کند، و KakaoTalk امیدوار است که برنامه را برای پیام‌رس، راحت‌تر بهینه کند – ما برای کاهش روند تأیید حساب کار کردیم.

هوانگ: در این به روز رس، جدید، کاربران KakaoTalk فقط باید یک بار فرآیند تأیید حساب را تکمیل کنند. هنگامی که داده ها از طریق Smart Switch به دستگاه جدیدشان منتقل شد، کاربران می توانند رمز عبور حساب KakaoTalk خود را وارد کنند تا ثابت کنند داده های منتقل شده متعلق به آنهاست. همه چیز را می توان به سادگی و ایمن با این مرحله تأیید بازیابی کرد.

راحتی کاربر به ،وان یک ارزش مش،

س: این همکاری بین سامسونگ و KakaoTalk چگونه شکل گرفت؟

کانگ: کاربران مدتی است که خواهان پشتیب، از بازیابی اطلاعات KakaoTalk هستند، اما سیاست‌های پیچیده امنیت داده و فناوری چالش‌هایی را ایجاد کرده است. با این حال، سامسونگ و کاکائو توافق ،د که در پایان سال گذشته به‌روزرس،‌ها را در ت، مش، برای بهبود راحتی کاربر توسعه دهند.

هوانگ: ما می خواستیم این سرویس را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنیم. در طول همکاری، ما به صورت بلادرنگ از طریق پیام رسان ارتباط برقرار کردیم و ایده هایمان را طوری سازماندهی کردیم که انگار یک تیم هستیم. ما به دقت درباره جنبه‌هایی که هر شرکت می‌خواهد از آن پشتیب، کند، بحث کردیم و به‌طور روشمند توسعه را برای راه‌اندازی سرویس در تاریخ هدفمان انجام دادیم. برای من، این یک تجربه به یاد ماندنی بود زیرا توانستیم یک همکاری بین شرکتی را در مدت زمان کوتاهی تکمیل کنیم.

▲ (از سمت چپ) جی یونگ هوانگ و سئونگو کانگ در مورد دستاوردهای همکاری خود بحث می کنند.

س: مهمترین جنبه فرآیند توسعه چه بود؟

هوانگ: امنیت بسیار مهم بود. یک سیستم امنیتی قوی لازم است تا به کاربران KakaoTalk اطمینان داده شود که در صورت گم شدن تلفن خود، از داده های آنها محافظت می شود. هر دو شرکت در مورد بهترین راه برای محافظت از کاربران و داده های آنها بحث ،د. در پایان، فرآیند تأیید حساب را ساده‌سازی کردیم و سیستمی را معرفی کردیم که اگر احراز هویت در یک محدودیت زم، خاص انجام نشود، انتقال داده‌ها را باطل می‌کند.

▲ جی یونگ هوانگ اهمیت حفاظت از داده های کاربر را توضیح می دهد.

سامسونگ و KakaoTalk: اختصاص به یک تجربه کاربری جدید

س: از زمان به روز رس،، آیا واکنش های به یاد ماندنی وجود داشته است؟

هوانگ: ما از زمان انتشار آپدیت برنامه را زیر نظر داشتیم و دیدن نظرات و نظرات مثبت باعث افتخار من است. برخی از مردم تعجب می کنند که سطح بعدی بازسازی چگونه خواهد بود – که مرا سرگرم می کند و باعث می شود که بخواهم پاسخ بدهم.

کانگ: پاسخ به پشتیب، از بازیابی Open Chat قابل توجه بوده است، به خصوص که این عملکرد قبلا امکان پذیر نبود. انتظار می‌رود که با عرضه دستگاه‌های جدید گل،ی در حال پیشرفت، شاهد واکنش‌های مطلوب‌تری از سوی کاربران باشیم.

س: نظر شما درباره همکاری در این ویژگی چیست؟ اه، آتی شما چه هستند؟

هوانگ: همکاری بین شرکت‌هایی با علایق و فرهنگ‌های مختلف شرکتی نادر است و به آس، انجام نمی‌شود. من این تجربه را برای مدت طول، از زم، که مشارکت ما ممکن شد به خاطر خواهم آورد زیرا هر دوی ما بهترین منافع کاربران خود را در نظر داشتیم.

کانگ: این تجربه م،ادار به ،وان راهنمایی برای همکاری‌های دیگر در آینده خواهد بود، زیرا ما در تلاش برای ارائه تجربیات بهتر به مشتریان هستیم. مایلم از کاربران بشنوم که می‌گویند: «می‌توانم بدون نگر، یک گوشی گل،ی جدید ب،م، زیرا سوئیچ هوشمند انتقال داده را برای من انجام می‌دهد.» علاوه بر برنامه‌های پیام‌رسان مانند KakaoTalk، سامسونگ با برنامه‌هایی از صنایع مختلف همکاری می‌کند تا نحوه انتقال داده‌ها را بیشتر بهبود بخشد. منتظر به‌روزرس،‌های Smart Switch باشید تا ببینید بعداً با چه ،ی کار خواهیم کرد!

سامسونگ که متعهد به ارائه یک تجربه رضایت بخش برای همه است، همیشه به صدای کاربران گل،ی گوش می دهد و به دنبال همکاری های باز و بهبود محصول است. لطفاً راهنمای زیر را دنبال کنید تا نحوه استفاده از قابلیت بازیابی KakaoTalk از طریق Smart Switch را بیاموزید.

* انتقال داده KakaoTalk فقط بین دستگاه های Galaxy امکان پذیر است.
* انتقال داده های KakaoTalk از دستگاه های دیگر با ویژگی «استفاده با دستگاه دیگری» پشتیب، نمی شود.
* اگر KakaoTalk قبلاً روی دستگاه جدید نصب شده باشد، داده ها بازیابی نمی شوند (آن را حذف کرده و از طریق Smart Switch دوباره نصب کنید).
* زم، که تأیید حساب Kakao در دستگاه جدید کامل شد، ورود از سایر دستگاه‌ها پاک می‌شود.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/interview-safe-and-easy-data-transfer-behind-the-scenes-with-samsung-and-kakaotalk?utm_source=rss&utm_medium=direct