«آسوده بخوابید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.» + ویدیو

«آسوده بخوابید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.»  + ویدیو

چند روز پیش، گوشی‌های آیفون با مشکل مواجه می‌شوند که طبق گفته کاربران، این بار آلارم گوشی‌ها فعال نمی‌شود. هر اپل اعلام کرده که در حال بررسی این مشکل است، اما سامسونگ یک بار دیگر از فرصت استفاده کرده و با انتشار یک ویدیو، رقیب اصلی خود، ی،ی اپل را به تمس، گرفته است.

حساب سامسونگ بریت،ا در اینستاگرام ویدیوی کوتاه را منتشر کرده است که ظاهراً مشکل گوشی‌های آیفون اپل اشاره دارد. در این ویدیو، یک سگ بامزه که کلاهی بر سر دارد، در حال رقصیدن با نسخه ریمی، از صدای زنگ پیشفرض سامسونگ است. نکته جالب توجه در بالای ویدیوی جمله‌های قرار گرفته که می‌گوید:

«با خیال آسوده استراحت کنید، آلارم‌های ما به صدا درمی‌آیند.»

ویدیو ط،ه‌آمیز سامسونگ برای آیفون

در کپشن این پست نیز نوشته شده است:

«کاربران سامسونگ امروز به موقع از خواب بیدار شدند.»

انتخاب بار به متفاوت اپل را ترول یا مس،ه کرده است. برای مثال، کره‌ای‌ها در سال 2018، یک بار اپل را به دلیل حذف جک 3.5 میلی‌متری هدف از آیفون‌های مورد تمس، قرار داد و چند سال بعد، خودش این ویژگی را از گوشی‌های هوشمند گل،ی کنار گذاشت. به همین ترتیب، اپل به خاطر شارژر از جعبه‌های گوشی‌های خود را نیز با تمس، می‌آورد و بعد از چند سال نیز کره‌ای‌ها شارژر را از جعبه‌های گل،ی خارج می‌کنند. در چند وقت گذشته عدم عرضه گوشی تاشو توسط اپل به سوژه برای سامسونگ تبدیل شده است.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-trolls-apple-ip،ne-alarm-bug