شیائومی میکس فلیپ و فولد 4 احتمالاً فصل سوم 2024 معرفی می‌شوند.

شیائومی میکس فلیپ و فولد 4 احتمالاً فصل سوم 2024 معرفی می‌شوند.

شیائومی ظاهراً می‌خواهد دو گوشی تاشو جدید خود ی،ی می، فولد 4 و می، فلیپ را در سه ماه سوم 2024 در چین معرفی کند.

سیستم اطلاعاتی که یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Di،al Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر کرده است، این دو گوشی تاشو جدید با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در دسترسی کاربران قرار می‌گیرند. این منبع همچنین می‌گوید که هر دو دستگاه تاشو جدید از دوربین قدرتمندی خواهند برد.

اطلاعات احتمالی گوشی های تاشو جدید شیائومی

هر دو گوشی تاشو جدید شیائومی ظاهراً از سنسورهای اصلی قدرتمند 50 مگاپی،لی و سنسور 1/1.55 ​​اینچی و OIS (،زش، اپتیکال تصویر) خواهند بود. دوربین تله‌فوتو نیز با قابلیت بزرگنمایی دو برابری با سنسور 1/2.8 اینچی اومنی ویژن OV60A عرضه می‌شود.

علاوه بر این، گفته می‌شود شیائومی می، فولد 4 مجهز به دوربین 12 مگاپی،لی فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 10 مگاپی،لی با زوم اپتیکال 5 برابر است. در کمال تعجب، می، فولد 4 اولین گوشی تاشو شیائومی با استاندارد IP است که از آن در برابر نفوذ آب می‌کند.

این موضوع می‌تواند مورد توجه قرار گیرد زیرا هیچ‌یک از گوشی‌های شیائومی تاشوی هیچ‌گونه محافظتی در برابر نفوذ آب یا پاشش آب ندارد.

در نهایت، Di،al Chat Station ادعا می‌کند که می، فولد 4 از شارژ بی‌سیم پشتیب، می‌کند، اما هنوز جزئیاتی در مورد باتری باتری دستگاه ارائه نشده است. درنهایت باید دید گوشی‌های تاشو جدید با چه مشخصاتی و در چه زم، رونمایی خواهد شد.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/xiaomi-mix-fold-4-mix-flip-launch-timeframe