چگونه شماره تلفن خود را تغییر دهیم

چگونه شماره تلفن خود را تغییر دهیم

فقط به این دلیل که یک برنامه تلفن تنظیم شده دارید و تلفن خود را برای مدت معینی در اختیار داشته اید، به این م،ی نیست که نمی تو،د شماره خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید شماره تلفن خود را به شماره دیگری تغییر دهید، چه برای اجتناب از تماس‌های هر،مه، به‌روزرس، کد منطقه خود یا هر دلیل دیگری، چند راه برای به‌روزرس، آن دارید. برخی از این راه حل ها بدون در نظر گرفتن شرکت مخابراتی شما ی،ان خواهند بود، و برخی از آنها باید برای پیاده سازی با ارائه دهنده خاص خود تماس بگیرید.

چگونه شماره تلفن خود را تغییر دهیم

شماره شما و تمام خدمات شما از طریق چیزی به نام سیم کارت به ارائه دهنده شما متصل می شود. بسته به سن و ساخت گوشی شما ممکن است یک سیم کارت فیزیکی داشته باشید. اگر این کار را کردید، می تو،د یک مورد جدید سفارش دهید و پس از دریافت گوشی جدید، آن را در گوشی خود جایگزین کنید. بسیاری از تلفن های جدیدتر کارت های فیزیکی را حذف کرده و eSIM ها را جایگزین آنها کرده اند. برای مثال، آیفون‌ها از آیفون ۱۴ این کار را انجام می‌دهند. در این صورت، باید از طریق ارائه‌دهنده خدمات خود مراجعه کنید.

هر ارائه دهنده خدمات فرآیند خاص خود را برای تماس با آنها در مورد تغییر شماره شما دارد. ما روند برخی از محبوب ترین ارائه دهندگان را تشریح کرده ایم. مهم است که بد،د ممکن است پست‌های صوتی شما نتوانند به شماره جدید شما منتقل شوند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را قبل از تعویض ذخیره کنید.

تغییر شماره AT&T

لوگوی AT&T روی گوشی لوگوی AT&T روی گوشی

جیمز مارتین / CNET

برای تغییر شماره خود در AT&T 36 دلار هزینه دارد مگر اینکه در 30 روز گذشته سرویس خود را فعال کرده باشید. با ورود به حساب کاربری خود می تو،د شماره خود را بصورت آنلاین تغییر دهید. پس از ورود به سیستم، برای انتخاب تلفن خود، “Manage wireless” را انتخاب کنید. در منوی تلفن خود، باید منوی «گزینه‌های دستگاه بی‌سیم من» را باز کنید تا به «تغییر شماره من» برسید. اگر می‌خواهید ،ی این کار را برای شما انجام دهد، همیشه می‌تو،د با خدمات مشتریان AT&T تماس بگیرید و از او بخواهید آن را برای شما تغییر دهد.

تغییر شماره Google Fi

نشان‌واره Google Fi در تلفن نشان‌واره Google Fi در تلفن

جیمز مارتین / CNET

قبل از اینکه بتو،د تغییر شماره را با Google Fi شروع کنید، باید مطمئن شوید که حساب شما موجودی ندارد اما هیچ هزینه ای برای تغییر شماره شما در هر زم، وجود ندارد. پس از پرداخت همه هزینه‌ها، می‌تو،د به صورت آنلاین با تیم راهنمای Google Fi Wireless تماس بگیرید و بخواهید شماره خود را تغییر دهید. شایان ذکر است که شماره قدیمی شما در این مورد به شخص دیگری داده می شود و تضمینی برای دریافت کد منطقه شما نیست.

تغییر شماره موبایل Mint

ن،ا-موبایل-سیاه-جمعه ن،ا-موبایل-سیاه-جمعه

جمعه سیاه موبایل ن،ا.

Mint Mobile/CNET

با Mint Mobile، برای تغییر شماره خود باید با مرکز راهنمایی آنها تماس بگیرید. می تو،د به صورت آنلاین با آنها چت کنید یا با شماره 800-683-7392 بین ساعت 5 صبح تا 7 بعدازظهر PST تماس بگیرید. هنگام تماس، می خواهید گزینه مشکل فنی را انتخاب کنید و به دنبال آن راهنما با خدمات ارائه می شود. یک eSIM را می توان با 15 دلار در ماه بیشتر به جای سیم کارت فیزیکی استفاده کرد و تا زم، که تلفن شما سازگار باشد، یک شماره جدید را می توان با آن فعال کرد. در غیر این صورت، هیچ هزینه ای برای تغییر شماره شما وجود ندارد.

تغییر شماره TextNow شما

لوگوی Textnow روی گوشی لوگوی Textnow روی گوشی

سارا تیو/CNET

اگر مشتری TextNow هستید، تغییر شماره خود بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه TextNow را باز کرده و وارد تنظیمات شوید. در زیر «حساب» «TextNow Number» را پیدا خواهید کرد که در آن سه نقطه در بالا سمت راست و «Release Number» را انتخاب می‌کنید. آنها یک ویدیو در یوتیوب دارند که روند کار خود را شرح می دهد. مطمئن شوید که آماده تغییر شماره خود هستید زیرا نمی تو،د شماره قبلی خود را پس بگیرید.

تغییر شماره T-Mobile

لوگوی تی موبایل روی گوشی لوگوی تی موبایل روی گوشی

جیمز مارتین / CNET

اگرچه همیشه رایگان نیست، T-Mobile به مشتریان این امکان را می دهد که سالی یک بار به صورت رایگان شماره خود را تغییر دهند. پس از اولین تغییر، 15 دلار برای هر تغییر است. شماره قدیمی شما بین 45 تا 90 روز نگه داشته می شود، سپس برای یک کاربر جدید منتشر می شود. برای دریافت تعویض شماره با این ارائه دهنده خدمات، باید با خط مراقبت از مشتری و پشتیب، فنی به شماره 1-800-937-8997 از تلفن دیگری تماس بگیرید تا زم، که شما در خط هستید، شماره شما را تغییر دهند.

تغییر شماره Verizon

لوگوی بی سیم Verizon در تلفن لوگوی بی سیم Verizon در تلفن

جیمز مارتین / CNET

Verizon تغییر شماره تلفن شما را از طریق برنامه My Verizon که در همه دستگاه‌هایش ارائه می‌شود آسان کرده است. برای تکمیل تغییر باید مالک یا مدیر حساب باشید. پس از ورود به برنامه، تلفنی را که می‌خواهید شماره آن را تغییر دهید انتخاب کنید و انتخاب کنید تا یک شماره کاملا جدید دریافت کنید یا یک شماره قدیمی را منتقل کنید. کد پستی یا شهر و ایالت خود را وارد می‌کنید و یک منوی کشویی به شما این امکان را می‌دهد که شش رقم اول شماره خود و تاریخ اجرایی را انتخاب کنید. پس از انتخاب خود، می تو،د چهار رقم آ، را نیز انتخاب کرده و ارسال کنید. سپس در تاریخی که انتخاب کرده اید، شماره جدید شما خواهد بود.

مهم نیست که چه شرکتی به ،وان ارائه دهنده خدمات دارید، کاربران آیفون می خواهند مطمئن شوند که Apple ID خود را با شماره جدید همگام سازی می کنند. اگر نگاه ، به تغییر شماره کافی به نظر نمی رسد، همیشه می تو،د ارائه دهنده خدمات خود را تغییر دهید یا به جای آن یک تلفن جدید تهیه کنید.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/،w-to-change-your-p،ne-number/#ftag=CAD-01-10aai3d