تصاویر لو رفته از سری آیفون 16 اندازه نمایشگر، تراز دوربین را نشان می دهد

iPhone 16 Series Leaked Images Reveal Display Sizes, Camera Alignment

سری آیفون 16 ممکن است شاهد تغییرات اساسی در طراحی و اندازه نمایشگر باشد. طبق اطلاعات فاش شده جدید، مدل‌های پرو – آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو م، – می‌توانند نمایشگرهای بزرگ‌تری داشته باشند، در حالی که مدل‌های غیرپرو – آیفون 16 و آیفون 16 پ، – می‌توانند دارای همترازی دوربین جدید باشند. این تغییرات، اگر درست باشد، مجموعه سه ساله اپل را در ارائه طراحی و نمایشگر ثابت برای گوشی های هوشمند خود خواهد ش،ت. شایان ذکر است، سری آیفون 16 نیز امسال به دکمه‌های خازنی مجهز خواهند شد.

Tipster Sonny Dickson تصویری را در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) به اشتراک گذاشت که طراحی و اندازه نمایشگر جدید را به نمایش می گذارد. طبق تصاویر، آیفون 16 پرو می تواند یک صفحه نمایش 6.3 اینچی در مقابل نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 15 پرو داشته باشد. به طور مشابه، آیفون 16 پرو م، دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی در مقایسه با صفحه نمایش 6.7 اینچی نسخه قبلی خود است. گفته می‌شود که آیفون 16 و،لی صفحه نمایش 6.1 اینچی خود را حفظ می‌کند، در حالی که آیفون 16 پ، همان صفحه نمایش 6.7 اینچی مدل قبلی خود را خواهد داشت.

ارتقاء اندازه نمایشگر، اگر درست باشد، برخی از کاربران را خوشحال می کند، با این حال، طرفداران گوشی های کوچکتر ممکن است از توسعه ناامید شوند. اما اندازه نمایشگر تنها تغییری نیست که توسط مشاور فاش شده است. تراز دوربین برای مدل های غیر پرو نیز تغییر کرده است.

به جای یک ماژول دوربین مورب مانند آیفون 13، آیفون 14 و آیفون 15، آیفون 16 و آیفون 16 پ، می توانند از یک ماژول تراز عمودی مشابه آیفون 11 و آیفون 12 استفاده کنند. با این حال، تغییر دیگری وجود دارد که در آن وجود دارد. آن را از هر مدل آیفون دیگری متمایز می کند. به نظر می رسد فلاش LED خارج از ماژول است.

شایعه شده است که تراز عمودی دوربین برای افزودن قابلیت ضبط ویدیوی فضایی به مدل‌های غیر پرو آیفون 16 است. در حالی که اطلاعات زیادی در دست نیست، برخی دیگر از ویژگی های نسل بعدی آیفون اپل به صورت آنلاین ظاهر شده اند. طبق یک گزارش، سری آیفون 16 می تواند دکمه های خازنی داشته باشد که جایگزین دکمه فیزیکی پاور و دکمه های تنظیم صدا می شود. اینها ابتدا در سری آیفون 15 عرضه می شوند، اما بعداً طبق گزارش ها کنار گذاشته شدند. انتظار می رود دکمه Action که در حال حاضر فقط در مدل های Pro وجود دارد در همه مدل های آیفون 16 وجود داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/ip،ne-16-series-display-size-camera-leak-apple-5550628#rss-gadgets-mobiles