چگونه صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا محکم می ماند و در برابر تابش خیره کننده مقاومت می کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

چگونه صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا محکم می ماند و در برابر تابش خیره کننده مقاومت می کند - اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ الکترونی، در ویدیوی جدید بینندگان را به پشت صحنه می برد تا شاهد دقت فنی و مهندسی پیشرفته در پشت کورنینگ باشند.® گوریل® Armor – یک شیشه پیشرفته مقاوم در برابر خش و تابش خیره کننده است که به طور انحصاری برای Galaxy S24 Ultra ساخته شده است.

این ویدیو با جدیدترین نمونه از فناوری نوآورانه Corning Incorporated، اپتیک قابل توجه، دوام چشمگیر و وضوح سطح بعدی نمایشگر را به تصویر می کشد.

کورنینگ® گوریل® زره نتیجه یک فرآیند دقیق است که سطح شیشه را با یون‌های خاصی در لایه‌های نانومتری می‌پوشاند – هر کدام نازک‌تر از موی انسان. محصول نهایی یک ماده با تکنولوژی بالا است که تابش خیره کننده را تا 75٪ کاهش می دهد، صفحه نمایش را خواناتر می کند و انعکاس صفحه را حتی در نور شدید خورشید یا نور شدید داخلی به حداقل می رساند.

این فرآیند صفحه نمایش شیشه ای را سخت می کند، بنابراین کاربران جدیدترین تلفن هوشمند گل،ی می توانند از محافظت بیشتری در برابر سایش و پارگی روزمره که به مرور زمان به صفحه نمایش آسیب می زند، بهره مند شوند. در تست های آزمایشگاهی کورنینگ، کورنینگ® گوریل® Armor نشان داد که بیش از چهار برابر شیشه های نمایشگر رقیب ساخته شده از آلومینوسیلیکات ها در برابر ،اش مقاوم است.1

جزئیات دیگری که ممکن است مورد توجه کاربران قرار گیرد، نحوه ساخت کورنینگ این ماده نمایشگر خارق‌العاده در محیطی فوق‌العاده تمیز با سیستم‌های رسوب خلاء است. این همان فناوری است که سامسونگ برای تولید نیمه هادی ها استفاده می کند.

برای بیش از 50 سال، سامسونگ و کورنینگ برای ایجاد مواد نمایشگر نوآورانه با یکدیگر همکاری کرده اند. در ویدیوی زیر بیشتر بد،د.

را

1 Corning® Gorilla® Armor در نمایشگر جلویی Galaxy S24 Ultra گنجانده شده است. ،اش در مقایسه با شیشه پوشش آلومینوسیلیکات رقیب و بازتاب در مقایسه با شیشه معمولی آزمایش شده است. ادعاهای عملکرد Corning® Gorilla® Armor بر اساس آزمایشات آزمایشگاهی داخلی Corning است. عملکرد واقعی ممکن است متفاوت باشد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/video-behind-the-scenes-with-corning-gorilla-armor-،w-the-galaxy-s24-ultras-screen-stays-tough-and-resists-glare?utm_source=rss&utm_medium=direct