پیکسل فولد 2 گوگل احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تری به اندازه تبلت‌ها خواهد داشت

پیکسل فولد 2 گوگل احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تری به اندازه تبلت‌ها خواهد داشت

گوگل روی توسعه نسل جدید گوشی تاشوی، ی،ی پی،ل فولد 2 کار می‌کند. به گزارش منابع آگاه بازار، این موبایل تاشوی جدید ظاهراً با نمایشگر داخلی 8.02 اینچی در دسترسی کاربران قرار خواهند گرفت.

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران حوزه نمایشگر در بازار که معمولاً اخبار غیررسمی را در مورد گوشی‌های هوشمند در شبکه اجتماعی ای، منتشر می‌کند، با انتشار می‌کند. پستی اعلام کرد که نمایشگر داخلی پی،ل فولد 2 گوگل احتمالاً 8.02 اینچی خواهد بود. این است که نمایشگر این گوشی تاشو 6.29 اینچی خواهد بود. این تفاوت تفاوت نسبت به نسل قبلی گوشی تاشوی گوگل دارد.

همچنین این منبع آگاه بازار در پست خود به این موضوع اشاره کرده است که تولید پنل پی،ل فولد 2 در جدید به‌زودی آغاز می‌شود.

اطلاعات جدید در نسل جدید پی،ل فولد 2 منتشر شد

انتشار خبرهای طراحی تا اندازه نمایشگر، در پی،ل فولد 2 منتشر شده است. هیچ‌یک از این چیزها بسیار سخت است، اما این اطلاعات تصویری از آنچه که کاربران احتمالاً در رویداد رونمایی این دستگاه باید انتظار داشته باشند، ترسیم می‌کند.

آ،ین اطلاعات غیررسمی منتشر شده در مورد این دستگاه، اطلاعاتی در مورد نمایشگر داخلی آن می‌دهد؛ اما هنوز اندازه گیری نشده است. پیش‌تر خبرهای غیررسمی به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد صفحه‌نمایش داخلی این گوشی جدید ممکن است اندازه‌های تا 7.9 اینچ داشته باشد. این موضوع واقعاً این شکل گرفته شده است که اندازه صفحه‌نمایش داخل پی،ل فولد 7.6 اینچ است.

همان طور که گفته شد، اندازه نمایشگر تنها اطلاعاتی نیست که راس یانگ در پست خود ارائه کرده است. وی همچنین می‌کند که این نمایشگرها را به زودی آغاز می‌کند. به گزارش راس یانگ، تولید از ماه آوریل آغاز می شود. با توجه به زمان احتمالی معرفی و عرضه این موبایل جدید، به نظر می رسد که یانگ به آن اشاره کرده است، دور از واقعیت نیست و منطقی به نظر می رسد.

گوگل گوشی پی،ل فولد را در Google I/O قبلی در ماه مه 2023 معرفی کرد. اگر زمان‌بندی تولید دقیق باشد، به این م،ی است که نمایشگرهای این گوشی‌ها از دو ماه طول نمی‌کشد. باید دید درنهایت گوگل موبایل جدیدش را با چه مشخصاتی در چه زم، معرفی می‌کند.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/google-pixel-fold-2-display-leak

اسانس و طعم دهنده.