نقد و بررسی Realme 12+: A Plus All Around

Realme 12+ Review: A Plus All Around

Realme با یک گوشی شیک دیگر در سری Realme 12 بازگشته است. Realme 12+ جدید جدیدترین نسخه در این مجموعه است و برخی از نشانه‌ها را از دوتایی Realme 12 Pro گرفته است. شما یک ماژول دوربین آشنا دریافت می کنید که شبیه یک ساعت لو، است و یک پنل پشتی چرمی گیاهی که شما را به یاد خط تولید گران قیمت Realme 12 Pro می اندازد. با این حال، این یک گوشی هوشمند میان رده است و با صفحه نمایش بزرگ، دوربین عقب سونی LYT-600 در بخش اول عرضه می شود و بار دیگر با کلودیو میراندا همکاری می کند.

من چند هفته است که از Realme 12+ استفاده می کنم، و به همین دلیل فکر می کنم که این گوشی در این بخش قیمت گوشی خوبی است.

قیمت Realme 12+ در هند

با شروع قیمت، Realme 12+ در دو نوع در هند موجود است. شما گزینه پایه را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت روپیه دریافت می کنید. 20,999. همچنین یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که من آن را آزمایش کرده ام. قیمت این مدل 100 تومان می باشد. 21,999.

طراحی بررسی realme 12 plus realme-12-plus-review1

گوشی هوشمند یک قاب تخت ارائه می دهد

این گوشی دو گزینه رنگ دارد: بژ Navigator و سبز پایونیر. برای من نسخه سبز پایونیر فرستاده شد که به نظر من از گزینه بژ بهتر به نظر می رسد. هر دو گوشی دارای پنل پشتی چرم گیاهی با نوار عمودی هستند که از بالا به پایین کشیده شده است.

در جعبه، تلفن، یک قاب شفاف، مقداری کاغذ، یک ابزار اجکتور سیم کارت، یک شارژر سریع 67 واتی و یک کابل USB Type-A به USB Type-C را دریافت می کنید. این گوشی همچنین دارای یک محافظ صفحه نمایش است.

بررسی Realme 12+: طراحی

همانطور که در ابتدا گفتم، این گوشی من را بسیار به یاد سری Realme 12 Pro می اندازد. شما یک روکش چرمی گیاهی مشابه در پشت، ماژول دوربین دایره‌ای الهام‌گرفته از ساعت و راه راه دریافت می‌کنید. با این حال، برخلاف سری Realme 12 Pro، Realme 12+ جدید یک قاب تخت و براق با گوشه های گرد ارائه می دهد. قاب از پ،تیک ساخته شده است، بنابراین باید مراقب باشید زیرا ممکن است به راحتی ،اشیده شود. در دست گرفتن گوشی راحت است، اما لبه های تیز قاب می توانند برای مدت طول، در دستان شما فرو بروند. ماژول دوربین دارای بافتی در برابر آفتاب سوختگی است که با برخورد نور به آن الگویی زیبایی می دهد و مانند صفحه ساعت سنتی عمل می کند.

realme 12 plus review back1 realme-12-plus-review2

طراحی پشتی من را به یاد Realme 12 Pro می اندازد

در جلو، Realme 12+ دارای حاشیه‌های جانبی باریک، یک سوراخ سوراخ در مرکز بالایی برای دوربین سلفی و یک چانه ضخیم است. قاب های بالا و پایین یکنواخت نیستند. طبق گفته Realme، صفحه نمایش توسط یک شیشه با مقاومت بالا 0.68 ثانویه محافظت می شود. در سمت راست گوشی، دکمه های پاور و صدا را خواهید دید و در پایین یک بلندگو، یک پورت USB نوع C، یک میکروفون و شیار سینی سیم کارت/میکرو اس دی قرار دارد. توصیه می کنم هنگام باز ، سینی سیم احتیاط کنید، زیرا سوراخ های اجکتور و میکروفون بسیار شبیه به هم هستند.

در بالا، این گوشی دارای یک پورت هدفون 3.5 میلی متری، یک میکروفون دوم و یک بلندگوی دوم است. وزن این گوشی 190 گرم و ضخامت آن 7.87 میلی متر است. همچنین دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. بله، می‌تو،د در باران ملایم از تلفن استفاده کنید، اما آن را در است، غوطه‌ور نکنید.

realme 12 plus review design2 realme-12-plus-review3

این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است

به طور کلی، Realme 12+ طراحی خوبی دارد که از بقیه متمایز است، حداقل در ،مت پشتی، و این قطعا یک مزیت است.

بررسی Realme 12+: مشخصات و نرم افزار

Realme 12+ یک گوشی میان رده است که به MediaTek Dimensity 7050 SoC مجهز شده است. این یک چیپست 6 نانومتری است که با پردازنده گرافیکی Mali-G68 جفت شده است. شما تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. در حالی که رم تقریباً تا 8 گیگابایت دیگر قابل ارتقا است، می تو،د از طریق کارت microSD تا 2 ترابایت اضافه کنید. برای ارتباط، از پشتیب، 5G، بلوتوث 5.2، Wi-Fi دو باند 6 و پشتیب، GPS، Glon،، Beidou، Galileo و QZSS برخوردار هستید. از نظر اتصال، شما یک پورت USB Type-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری دارید.

برای امنیت، این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است که در پایین صفحه نمایش قرار می گیرد. از نوع اپتیکال معمولی است و در مدت زم، که من با تلفن کار می کردم به خوبی کار می کرد.

مشخصات بررسی realme 12 plus realme-12-plus-review4

Realme 12+ در AnTuTu حدود 5,90,000 امتیاز ،ب می کند

ریلمی این گوشی را با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیب، می کند. خوشبختانه شارژر داخل جعبه موجود است.

از نظر نرم افزاری، Realme 12+ دارای رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 است. شما 2 سال به روز رس، سیستم عامل و 3 سال وصله امنیتی دریافت می کنید. و همانطور که همیشه در مورد گوشی های ارزان قیمت و میان رده از برندهایی مانند Realme صدق می کند، نرم افزارهای bloatware زیادی برای مبارزه وجود دارد. در همه جا تبلیغات دریافت می کنید: یک بازار برنامه ثانویه، برنامه های داغ، بازی های داغ، و تعداد زیادی برنامه و بازی از پیش نصب شده. بسیاری از این موارد را نمی توان حذف نصب کرد، بنابراین هر از چند گاهی به دریافت تبلیغات ادامه می دهید، حتی اگر آنها را غیرفعال کنید.

نرم افزار بررسی realme 12 plus realme-12-plus-review5

bloatware های زیادی روی Realme 12+ وجود دارد

در مورد ویژگی‌های نرم‌افزار، شما یک فایل داک، فلش کپسول، مات تصویر هوشمند و پیوند تلفن دریافت می‌کنید. با File Dock می‌تو،د به سادگی متن، تصاویر و پیوندها را بین برنامه‌ها بکشید و رها کنید. کپسول فلش شبیه جزیره دینامیک اپل است و اعلان های سریع را در بالای صفحه به شما می دهد. مات ، تصویر هوشمند به شما امکان می دهد سوژه/شی را از پس زمینه آن جدا کنید و P،nelink به شما امکان می دهد تلفن خود را با استفاده از Microsoft LTW (پیوند به Windows) به رایانه شخصی ویندوز متصل کنید.

بررسی Realme 12+: عملکرد

Realme 12+ در استفاده روزمره عملکرد خوبی دارد و می تواند ا،ر بازی ها را به راحتی اجرا کند. در AnTuTu، که تست همه جانبه CPU، GPU، حافظه و ذخیره سازی را انجام می دهد، این گوشی در مجموع امتیاز 5,99,629 را دریافت کرد. این تعجب آور است زیرا این گوشی توانسته امتیاز بالاتری نسبت به Realme 12 Pro گران تر ،ب کند. در تست‌های CPU Geekbench 6، این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای 865 و در تست‌های چند هسته‌ای امتیاز 2211 را ،ب کرد. من همچنین بنچمارک های 3D Mark را اجرا کردم و در تست WildLife Unlimited امتیاز 2239 را گرفتم، اما در تست Slings،t این بنچمارک مدام ،اب می شد و به من می گفت که رم آن تمام شده است. هنگامی که رم مجازی را به 16 گیگابایت رساندم، این نیز ش،ت خورد، بنابراین مطمئن نیستم اینجا چه اتفاقی می‌افتد.

realme 12 plus نقد بازی realme-12-plus-review6

گوشی هنگام بازی زیاد گرم نمی شود

بیایید به صفحه نمایش برویم، جایی که من می دانم چه اتفاقی می افتد. Realme 12+ دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED است که وضوح فول اچ دی پ،، نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حدا،ر روشنایی 2000 نیت را ارائه می دهد. این گوشی در فضای داخلی بسیار روشن است و همچنین در فضای باز زیر نور مستقیم خورشید خوانا است. حالت های رنگی Vivid، Natural و Pro را ارائه می دهد. برای دقیق‌ترین رنگ‌ها، استفاده از حالت رنگ طبیعی یا سینمایی که در حالت‌های Pro وجود دارد را توصیه می‌کنم. زوایای دید پنل نیز خوب است، تنها با تغییر جزئی در رنگ ها و کنتراست زم، که از زوایای مختلف به آن نگاه کنید.

Realme همچنین ویژگی Rainwater Smart Touch را در نظر گرفته است که قرار است پاسخ لمسی را بهبود بخشد و از لمس نادرست قطرات آب باران یا انگشتان خیس جلوگیری کند. من این را امتحان کردم، و همانطور که در آگهی است کار می کند.

نمایش بررسی realme 12 plus realme-12-plus-review7

صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED برای تماشای ویدیو عالی است

Realme 12+ دارای دو بلندگوی استریو است و کیفیت صدا بد نیست. صدای آن بلند می شود اما بیس ندارد، اما با صدای کامل صدای ، نمی خورد. همچنین جداسازی استریو خوبی وجود دارد. گوشی و میکروفون نیز در هنگام تماس تلفنی به خوبی کار می ،د.

حالا بیایید در مورد عملکرد بازی صحبت کنیم. Realme 12+ دارای یک حالت بازی است که ظاهراً عملکرد را هنگام بازی یا انجام سایر وظایف با منابع فشرده افزایش می دهد. من BGMI را روی تلفن بازی کردم و به من اجازه داد گزینه های گرافیک HDR و نرخ فریم فوق العاده را انتخاب کنم. با فعال بودن این تنظیمات، هیچ تاخیر بزرگی در بازی متوجه نشدم که روی گیم پلی من تأثیر بگذارد. این گوشی همچنین در طول یک جلسه 45 دقیقه ای بازی گرم نمی شود، که بیشتر به لطف محفظه خنک کننده بخار مربعی 4357 میلی متری داخل گوشی است. همچنین هنگام استفاده از برنامه دوربین هیچ مشکل گرمایشی وجود نداشت.

با توجه به عملکرد باتری، باتری 5000 میلی آمپری داخل آن حدود 52 دقیقه طول کشید تا از 0 تا 100 درصد شارژ شود و حدود 21 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ شود. البته Realme ادعا می کند زمان شارژ سریع تری دارد، اما من آن را تجربه نکردم. عمر باتری گوشی متوسط ​​است و با استفاده معمولی یک روز کامل دوام آورد. در تست حلقه ویدیوی HD ما، تلفن حدود 19 ساعت دوام آورد. با استفاده زیاد، باتری سریع‌تر خالی می‌شود و ممکن است قبل از پایان روز آب آن تمام شود.

بررسی Realme 12+: دوربین‌ها

یکی از نکات کلیدی فروش Realme 12+، دوربین عقب 50 مگاپی،لی Sony LYT-600 با دیافراگم f/1.88 و OIS است. این گوشی همچنین دارای دوربین 8 مگاپی،لی فوق عریض با میدان دید 112 درجه و سنسور عمق 2 مگاپی،لی است. برای ع، های سلفی، یک دوربین 16 مگاپی،لی در جلو وجود دارد. استفاده از رابط دوربین آسان است و تمام حالت‌های اصلی درست در مقابل شما چیده شده‌اند.

دوربین <a href=بررسی realme 12 plus realme-12-plus-review8″ cl،=”mt-image-center” data-dimension=”1200×675″ src=”https://i.gadgets360cdn.com/large/realme-12-plus-review-camera_1711797555467.jpg”/>

این گوشی از دوربین اصلی پشتی ع، های خوبی می گیرد

دوربین سونی LYT-600 می تواند ع، های خوبی در نور روز با رنگ های دقیق و محدوده دینامیکی بگیرد. در ع، ها نیز جزئیات زیادی وجود دارد. حتی تصاویر با زوم 2 برابری جزئیات خوبی را بدون تفاوت در رنگ ارائه می دهند. حالت 50 مگاپی،لی نیز در این گوشی موجود است، اما ع، های گرفته شده در این حالت از نظر رنگ دقیق نیستند. در نور کم، دوربین می تواند ع، های من،ی را در صورت وجود نور زیاد بگیرد، اما در غیر این صورت، ع، ها متوسط ​​هستند و نویز زیادی دارند.

با رفتن به دوربین فوق عریض و 2 مگاپی،لی پرتره، ع،‌ها واقعاً خوب نیستند، حتی در روز روشن. تعادل رنگ و سفیدی در مقایسه با دوربین اصلی خاموش است. توصیه می کنم در شرایط نور کم از فوق عریض استفاده نکنید، زیرا ع، ها اغلب غیرقابل استفاده هستند و دانه بندی زیادی دارند و جلوه آبرنگ دارند. دوربین پرتره در نور روز با تشخیص لبه من، خوب است اما در شرایط کم نور خوب نیست.

با آمدن به دوربین جلو، سلفی های گرفته شده از Realme 12+ جزئیات خوبی را با رنگ پوست عمدتاً دقیق در شرایط نوری مطلوب ارائه می دهند. بیایید به چند نمونه نگاهی بیندازیم.

بالا به پایین: همه ع،‌ها با استفاده از دوربین اصلی پشتی در ساعات مختلف روز (برای بزرگ ، ضربه بزنید)

در زیر تعدادی ع، فوق عریض و کم نور وجود دارد.

از بالا به پایین: دو ع، در روز و دو ع، در شب که با استفاده از دوربین اصلی گرفته شده‌اند، دو ع، با استفاده از حالت فوق عریض (برای بزرگ ، ضربه بزنید)

عملکرد فیلمبرداری از دوربین اصلی عقب در شرایط نور روز خوب است، با جزئیات و تثبیت خوب. کمی بیش از حد تیز شدن و اشباع بیش از حد وجود دارد، اما هیچ چیز نمی تواند شما را ناامید کند. می تو،د از دوربین پشتی تا رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ث،ه ضبط کنید. در نور کم، نویز زیادی از دوربین اصلی خواهید دید. دوربین فوق عریض در روز روشن عملکرد خوبی دارد، اما در نور کم قابل استفاده نیست زیرا نویز زیادی وجود دارد و رنگ‌ها کاملاً پاک به نظر می‌رسند.

بررسی Realme 12+: حکم

Realme 12+، اگرچه یک گوشی همه کاره خوب است، اما با رقبای زیادی از تلفن هایی مانند Poco X6 و iQoo Z9 5G روبرو است. سپس Nothing P،ne 2a (Review) نیز وجود دارد که کمی گران تر است اما ویژگی های بهتری ارائه می دهد.

در حالی که Poco X6 نمایشگر بهتر، چیپست کمی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و فضای ذخیره‌سازی پایه بالاتر را ارائه می‌دهد، iQoo Z9 5G عملکرد بهتر و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را با همان قیمت پایه Realme 12+ و عملکرد مشابه پشتی اصلی به شما ارائه می‌دهد. دوربین. اکنون، اگر هزینه بیشتری برای Nothing P،ne 2a بپردازید، چیپست سریع‌تر، طراحی منحصربه‌فرد با رابط Glyph، تجربه نرم‌افزاری بهتر و تنظیمات دوربین بهتر دریافت خواهید کرد.

اگر قرار بود 100 میلیون تومان ،ج کنم. 20000، من احتمالا Poco X6 را انتخاب می کنم. با این حال، اگر من این گوشی را صرفاً به خاطر طراحی و عملکرد دوربین اصلی آن می‌،یدم، آنگاه از Realme 12+ استفاده می‌کردم، که در این قیمت یک محصول همه جانبه خوب است.


ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پاد،ت Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در S،ify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پاد،ت های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/reviews/realme-12-plus-review-5339671#rss-gadgets-mobiles