کارشناسان بررسی می کنند که چگونه هوش مصنوعی و فناوری پوشیدنی خواب را در SXSW متحول می کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

کارشناسان بررسی می کنند که چگونه هوش مصنوعی و فناوری پوشیدنی خواب را در SXSW متحول می کند - اتاق خبر جهانی سامسونگ

مطابق با مطالعات اخیرعلاقه به سلامت خواب شخصی به شدت افزایش یافته است. با این حال، کیفیت خواب افراد هر شب در حال کاهش است. در حالی که افراد ظاهراً اهمیت خواب را درک می کنند، اما تا زم، که عواملی مانند جت لگ یا عوامل محیطی ریتم خواب و بیداری آنها را مختل نکنند و به آنها زنگ بیداری جدی ندهند، اقدامی انجام نمی شود.

برای بررسی تأثیر عمیق خواب، سامسونگ در 10 مارس میزبان یک میزگرد با ،وان، “چگونه فناوری می تواند معضل خواب سالمندان را متحول کند” در طول جشنواره 2024 South by Southwest (SXSW) در آستین، تگزاس، ایالات متحده. کارشناسان کشف ،د که چگونه هوش مصنوعی و فناوری پتانسیل بالایی برای بهبود کیفیت خواب دارند.

▲ (از سمت چپ) کارولینا میلانسی از Creative Strategies، دکتر Hon Pak از سامسونگ، ونسا هیل دانشمند خواب و جان لوپوس از بنیاد ملی خواب درباره اهمیت خواب بحث می کنند.

اعضای پانل شامل دکتر Hon Pak، SVP و رئیس تیم سلامت دیجیتال، MX Business در Samsung Electronics، دانشمند خواب ونسا هیل، و جان لوپوس، مدیر عامل بنیاد ملی خواب (NSF) بودند. این رویداد که توسط کارولینا میلانزی، رئیس و تحلیلگر اصلی در Creative Strategies مدیریت می‌شود، چند ساعت پس از آمریکایی‌ها برگزار شد.1 ساعت های خود را یک ساعت به جلو برای وقت تابست، تنظیم می کنند، و بر ارتباط گفتگو برای اعضای میزگرد و مخاطبان به طور ی،ان تأکید می کند.

رمزگشایی خواب برای بینش غنی تر

میلانزی بحث میزگرد را با تاکید بر این که “خواب یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به رفاه کلی منجر شود” آغاز کرد. او همچنین بر اهمیت درک اینکه خواب چه تاثیری بر زندگی روزمره ما می‌گذارد تأکید کرد – این به ،وان محور گفتگوی بعدی عمل کرد.

اعضای پانل به اتفاق آرا در مورد اهمیت خواب توافق ،د، و در حالی که این پایه و اساس سلامت است که مستقیماً بر فعالیت های روزمره، انتخاب های رژیم غذایی و رفاه ذهنی تأثیر می گذارد، اغلب اولویت بندی نمی شود. با بدتر شدن کیفیت خواب در سراسر جهان. با این حال، کارشناسان امیدوارند که فناوری و ابزارهای پوشیدنی مبتنی بر هوش مصنوعی – از جمله حلقه‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند با حسگرهای پیشرفته – بتوانند به افراد در ایجاد عادات خواب بهتر و ایجاد محیط‌های خواب بهینه کمک کنند.

اعضای پانل تاکید ،د که وقتی افراد در مورد خواب خود مطلع می شوند، قدرت بیشتری برای تصمیم گیری می کنند که به خواب بهتر کمک می کند. پاک تاکید کرد که چقدر ابزارهای پوشیدنی ضروری هستند گل،ی واچ 6 و اخیراً رونمایی شده است حلقه کهکشان هستند به چشم انداز سامسونگ برای افزایش سلامت خواب، زیرا می توانند معیارهای خواب را ردیابی کنند و بینش های م،اداری ارائه دهند که کاربران را تشویق به ایجاد عادات بهتر و ایجاد تغییرات مثبت کند.

هیل بر اهمیت اولویت دادن به خواب تاکید کرد، به همان شیوه ای که مردم برای تمرینات، وعده های غذایی مغذی و معاینات سالانه وقت اختصاص می دهند. او افزود که افراد برای رسیدن به بهترین خواب خود با فناوری هایی مانند پوشیدنی ها توانمند هستند و گزارش دست اولی از تجربه خود در زمینه آموزش خواب ارائه کرد.2 در Galaxy Watch6 که دقیقاً این کار را انجام داد.

در طول این گفتگو، پاک همچنین به ا،یستم سلامت متصل سامسونگ اشاره کرد و به همکاری های آن با موسسات پزشکی و فهرست شرکت های متمرکز بر سلامت اشاره کرد که به گسترش ا،یستم و کیت توسعه نرم افزار (SDK). این به شرکا اجازه می دهد تا راه حل هایی را با استفاده از بینش و فناوری های سامسونگ توسعه دهند.

خواب بهتر با هوش مصنوعی و فناوری پوشیدنی

با توجه به اینکه هوش مصنوعی جهان را فراگرفته و بر هر حوزه ای از فناوری تأثیر می گذارد، شرکت کنندگان وقت صرف ،د تا چگونگی دسترسی به این قابلیت ها و بینش های هوشمند جدید را در اختیار افراد بیشتری قرار دهند تا بتوانند به خوابی سالم برسند.

پاک تاکید کرد که چگونه دستگاه های تلفن همراه به نقطه دسترسی اولیه برای هوش مصنوعی تبدیل خواهند شد و چگونه سامسونگ در تلاش است تا با ،یب و تجزیه و تحلیل اطلاعات گسترده از طریق برنامه سلامت سامسونگ، بینش شخصی و عملی ارائه دهد. سپس این بینش‌ها توسط هوش مصنوعی تغییر می‌یابند تا تجارب سلامتی را ارائه دهند.

«خواب یک تجربه ذهنی است. با این حال، ارزش فوق العاده ای در اندازه گیری های عینی وجود دارد – مانند بینش هایی که دستگاه های پوشیدنی ارائه می دهند. ردیابی خواب فضایی در حال گسترش است و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن را به سطح بالاتری می‌برد. فناوری هوش مصنوعی می‌تواند اطلاعات شخصی‌سازی‌شده را با کاربران به اشتراک بگذارد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا تغییرات کوچک رفتاری را برای بهتر شدن انجام دهند.»

ما روی تبدیل داده‌های ردیابی شده به بینش‌های بصری و م،ادار با استفاده از هوش مصنوعی متمرکز شده‌ایم، به این م،ی که مصرف‌کنندگان با تجربیات من،‌تری مواجه می‌شوند.» پاک افزود. وی خاطرنشان کرد که با محصولات بیشتر و فاکتورهای شکل، حسگرهای بهبود یافته و الگوریتم‌های پیشرفته، فناوری می‌تواند به افراد کمک کند تا به یک برنامه خواب ثابت متعهد شوند و بیاموزند که چگونه خواب شبانه بهتری داشته باشند.

هیل موافقت کرد که کاربران مزایای هوش مصنوعی را در سطح ملموس و شخصی احساس خواهند کرد، به ویژه از طریق ویژگی‌های آینده سلامت سامسونگ مانند My Vitality Score و Booster Card.3 که داده‌های غنی‌تر را با تجزیه و تحلیل پاسخگوتر ،یب می‌کنند تا راهنمایی کاربر را در زندگی روزمره شخصی‌تر و کاربردی‌تر کنند.

از طریق این جلسه پانل تخصصی عمیق، سامسونگ روز جه، خواب را جشن می‌گیرد و با گسترش قابلیت‌های فناوری و سبد محصولات در حال تکامل خود، سلامت خواب را در اولویت قرار می‌دهد. سامسونگ علاوه بر نظارت بر سلامت قلب در طول خواب، معیارهای جدیدی را برای خواب اضافه خواهد کرد تا بر تعهد خود به سلامت، تندرستی و خواب سالم، از جمله ضربان قلب، ضربان تنفس، حرکات شبانه، و تاخیر خواب، و همچنین مرحله خواب، ا،یژن خون تاکید کند. و دمای پوست علاوه بر این، سامسونگ از a ویژگی آپنه خواب4 که فراتر از نظارت ساده است و سطح ا،یژن خون را در طول خواب تجزیه و تحلیل می کند، علائم آپنه انسدادی خواب متوسط ​​تا شدید را تشخیص می دهد و به کاربران کمک می کند تا مراقبت های من، را جستجو کنند. سامسونگ متعهد است که از فناوری خود و ا،یستم سامسونگ استفاده کند تا به همه بینش هایی را که برای دستیابی به اه، سلامتی مادام العمر نیاز دارند ارائه دهد.

1 ایالات متحده به طور گسترده ای ساعت تابست، را رعایت می کند. فقط تعداد کمی از ایالت‌ها یا بخش‌هایی از آن‌ها، از این عمل انصراف می‌دهند یا آن را در طول سال بدون تغییر دوسالانه اتخاذ می‌کنند.
2 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل و گوشی هوشمند جفت شده متفاوت باشد.
3 My Vitality Score و Booster Card در سال 2024 در Samsung Health در دسترس خواهد بود. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی یا دستگاه پوشیدنی متفاوت باشد.
4 Sleep Apnea Feature یک نرم‌افزار بدون نسخه (OTC) است که بر روی ساعت و تلفن گل،ی سامسونگ سازگار است. این ویژگی برای تشخیص علائم آپنه انسدادی متوسط ​​تا شدید در خواب به شکل اختلالات تنفسی قابل توجه در کاربران بزرگسال 22 سال و بالاتر، طی یک دوره نظارت دو شبه در نظر گرفته شده است. برای استفاده در صورت تقاضا در نظر گرفته شده است. این ویژگی برای کاربر، که قبلاً مبتلا به آپنه خواب تشخیص داده شده اند در نظر گرفته نشده است. کاربران نباید از این ویژگی برای جایگزینی روش‌های سنتی تشخیص و درمان توسط پزشک متخصص استفاده کنند. داده های ارائه شده توسط این دستگاه نیز برای کمک به پزشکان در تشخیص اختلالات خواب در نظر گرفته نشده است.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/world-sleep-day-the-future-of-sleep-health-experts-explore-،w-ai-and-wearable-technology-are-revolutionizing-sleep-at-sxsw?utm_source=rss&utm_medium=direct