امروز بی‌سیم CarPlay یا Android Auto را فقط با 100 دلار به خودروی خود اضافه کنید

RochasDivineMart CarPlay Display

داشتن Apple CarPlay و Android Auto در وسیله نقلیه شما بسیار شیرین است و بسیار ایمن تر از استفاده از تلفن خود برای مواردی مانند ناوبری است. اما در حالی که بسیاری از خودروهای جدید با هر دو ویژگی در دسترس هستند، همه این ویژگی ها را ندارند – از جمله تس، همیشه محبوب. آنهایی که خودروهای قدیمی‌تری دارند نیز نباید فقط برای رانندگی ایمن مجبور به ،ید خودروی جدید شوند. خوشبختانه، شما فقط یک وسیله جانبی تا پیوستن به خدمه هندزفری فاصله دارید.

این لوازم جانبی معمولاً حدود 140 دلار برای شما هزینه می کند، اما اگر امروز سفارش خود را ثبت کنید، این کار را خواهید کرد با پرداخت فقط 100 دلار به لطف تخفیف 28 درصدی که در حال حاضر توسط StackSocial ارائه می شود. با این حال، یک کلمه هشدار – ما نمی د،م که این معامله تا چه زم، قرار است ادامه یابد، به این م،ی که ممکن است هر لحظه و بدون هشدار پایان یابد. اگر دلتان برای افزودن CarPlay بی‌سیم و Android Auto به خودرویتان مشتاق است، اکنون زمان آن فرا رسیده است که این کار را انجام دهید.

خواه CarPlay باشد یا Android Auto که می‌خواهید از آن استفاده کنید، این نمایشگر هفت اینچی همه آن‌ها را با پشتیب، از بلوتوث و کنترل صوتی دارد تا بتو،د به راحتی تماس بگیرید و دریافت کنید، از برنامه‌ها و غیره استفاده کنید. این با ا،ر مدل‌های خودرو سازگار است و همه چیزهایی را که برای نصب آن به ماشین خود نیاز دارید ارائه می‌کند. حتی یک گزینه قفل مکش راحت نیز وجود دارد.

هر واحد با یک شارژر ماشین برای برق و تمام کابل‌هایی که انتظار دارید ارائه می‌شود، در حالی که حتی از نمایشگر گوشی شما و مشاهده فایل‌های ویدیویی پشتیبان با پشتیب، از فیلم‌برداری 1080p پشتیب، می‌کند. فقط قبل از بیرون آوردن پاپ کورن حتما پارک کنید.

برای همراهی با لوازم جانبی خودروی جدید خود به یک تلفن جدید نیاز دارید؟ لیست به روز شده ما از بهترین معاملات آیفون را بررسی کنید. به دنبال چیزی هستید که دارای آندروید باشد؟ این لیست از معاملات تلفن دیگر ممکن است سرعت شما بیشتر باشد.

معاملات ،ید بیشتر از CNET


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/add-wireless-carplay-or-android-auto-to-your-vehicle-today-for-just-100/#ftag=CAD-01-10aai3d

کتاب شیمی مواد غذایی.