نوآوری ها و امنیت عالی برای همه – اتاق خبر جهانی سامسونگ

نوآوری ها و امنیت عالی برای همه - اتاق خبر جهانی سامسونگ

با ویژگی‌های امنیتی ارتقا یافته و تجربه تماشای زنده‌تر، دستگاه‌های جدید سری Galaxy A تجربه‌های تلفن همراه را برای همه مردمی‌سازی می‌کنند.

Samsung Electronics امروز از Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G رونمایی کرد، دو گوشی هوشمندی که تعهد مداوم سامسونگ را برای در دسترس قرار دادن بهترین نوآوری های تلفن همراه برای همه نشان می دهد. هر دو دستگاه دارای ویژگی‌های امنیتی گسترده‌ای مانند Knox Vault، و همچنین قابلیت‌های جدید عکاسی با الهام از نوآوری‌های دوربین پرچم‌دار Galaxy و نمایشگر خیره‌کننده‌ای هستند که با محیط اطراف کاربران با Vision Booster سازگار می‌شوند.

TM Roh، رئیس و رئیس ،ب و کار تجربه موبایل در سامسونگ الکترونی، گفت: «با سری Galaxy A، ما آ،ین فناوری‌های خود را به مخاطبان گسترده‌تری گسترش می‌دهیم تا افراد بیشتری بتوانند از آنها بهره ببرند. ما هیجان زده هستیم که در سال جاری امکانات بیشتری را در سری گل،ی A باز کنیم، از جمله ارائه Samsung Knox Vault برای اولین بار در این مجموعه. ما مفت،یم که کاربران سری گل،ی A را قادر می‌سازیم تا با خیال راحت و قابل اعتماد از تجربه‌های بی‌نظیر تلفن همراه لذت ببرند.»

یک مرکز سرگرمی و خلاقیت با عکاسی همه کاره و نمایشگر خیره کننده

گل،ی A55 5G با Nightography بهبودیافته، حتی در شرایط نوری ضعیف، ع،‌های واضح‌تر و زنده‌تر می‌گیرد. این بدان م،است که هر ع، در شب می تواند به سطوح حماسی جدیدی برسد. پردازش سیگنال تصویر پیشرفته (ISP) گل،ی A55 5G تصاویر خیره کننده ای در نور کم ایجاد می کند که قبلاً در سری گل،ی A دیده نشده بود. این فقط مناظر نیست که شگفت انگیز به نظر می رسد. حالت پرتره شب و ویدیوی 12 بیتی HDR تضمین می کند که افراد در هر تصویر عالی به نظر می رسند، به طوری که ثبت خاطرات با دوستان و خانواده هرگز به نورپردازی عالی بستگی ندارد.

هر دو گل،ی A55 5G و گل،ی A35 5G قابلیت‌های عکاسی باورن،ی را ارائه می‌کنند که سامسونگ گل،ی به آن مشهور است، از جمله ویژگی‌هایی مانند تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) و ،زش‌گیر دیجیتال تصویر (VDIS) که ع،‌ها و فیلم‌ها را حتی هنگام فیلم‌برداری در حال حرکت شفاف نگه می‌دارد. .

دستگاه‌های جدید همچنین سنت سری گل،ی A را ادامه می‌دهند تا تجربه‌های سرگرم‌کننده و همه‌جانبه تلفن همراه را برای همه در دسترس قرار دهند. کاربران می‌توانند از تماشای آ،ین نمایش‌ها یا مرور رسانه‌های اجتماعی با نمایشگرهای Super AMOLED لذت ببرند که وضوح شگفت‌انگیزی را در وضوح کامل کامل نشان می‌دهد. آنها همچنین می توانند روی 6.6 اینچی حساب کنند1 صفحه نمایش گل،ی A55 5G و Galaxy A35 5G به لطف Vision Booster در طیف وسیعی از شرایط نوری شفاف و روشن به نظر می رسد.

دموکراتیک ، قدرتمندترین نوآوری های امنیتی سامسونگ برای محافظت هوشمندانه از مشتریان بیشتر برای مدت طول،

امسال، سامسونگ برای اولین بار یکی از نوآورانه‌ترین ویژگی‌های امنیتی پرچمدار خود، Samsung Knox Vault را برای کاربران سری گل،ی A، از جمله در Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G جدید، ارائه می‌کند. Samsung Knox Vault یک راه حل امنیتی مبتنی بر سخت افزار و مقاوم در برابر دستکاری، با ایجاد یک محیط اجرای ایمن که از نظر فیزیکی از پردازنده و حافظه اصلی سیستم جدا شده است، محافظت جامع در برابر حملات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می دهد. این می‌تواند به محافظت از حیاتی‌ترین داده‌های دستگاه، از جمله اعتبار صفحه قفل، مانند کدهای پین، گذرواژه‌ها و ال،ا کمک کند. Samsung Knox Vault همچنین از کلیدهای رمزگذاری دستگاه محافظت می کند و داده های خصوصی کاربران ذخیره شده در دستگاه را رمزگذاری می کند. فقط کاربری که دارای اعتبار صفحه قفل صحیح باشد می تواند به داده های خود دسترسی داشته باشد، حتی اگر دستگاه گم یا دزدیده شود.

گل،ی A55 5G و Galaxy A35 5G نیز توسط Samsung Knox، پلتفرم امنیتی چند لایه گل،ی، ایمن شده اند. Samsung Knox یکی از قابل اعتمادترین پلت‌فرم‌های امنیتی در جهان است که برای محافظت از اطلاعات حیاتی و محافظت در برابر آسیب‌پذیری‌ها با سخت‌افزار امن سرتاسر، شناسایی تهدیدات در زمان واقعی و حفاظت مش، طراحی شده است و رویکردی جامع در کل ا،یستم گل،ی دارد. .

برای راه‌های بیشتر برای محافظت از خود، سری Galaxy A Auto Blocker را ارائه می‌کند، بسته انتخابی از اقدامات امنیتی اضافی. وقتی Auto Blocker روشن است، می‌تواند نصب برنامه را از منابع غیرمجاز مسدود کند، بررسی‌های امنیتی برنامه را ارائه دهد2 برای اسکن ب،زار بالقوه و مسدود ، دستورات بالقوه م،ب و نصب نرم افزار در دستگاه خود در حالی که توسط کابل USB متصل است. کاربران جدید سری گل،ی A همچنین به داشبورد امنیت و حریم خصوصی Galaxy دسترسی خواهند داشت که دیدن و کنترل اتفاقاتی که برای داده‌هایشان می‌افتد را آسان‌تر از همیشه می‌کند و هر زمان که بخواهند هرگونه مجوز را پس می‌گیرند. آن‌ها همچنین می‌توانند از اشتراک‌گذاری خصوصی (بخشی از اشتراک‌گذاری سریع)، که اشتراک‌گذاری امن و رمزگذاری‌شده فایل‌های خصوصی حاوی اطلاعات مهم شخصی یا مالی را امکان‌پذیر می‌سازد، لذت ببرند. برای اطمینان از محرمانه بودن، کاربران می توانند مجوزهای دسترسی گیرنده و تاریخ انقضای فایل را کنترل کنند، در حالی که محدود ، اسکرین شات ها یا دانلودها را نیز انتخاب کنند.

تلفن های هوشمند جدید سری گل،ی A تعهد سامسونگ را برای اطمینان از ایمن ماندن و به روز ماندن دستگاه های گل،ی برای مدت طول، تری نشان می دهد. با گل،ی A55 5G و گل،ی A35 5G، کاربران همچنان از چهار نسل ارتقاء سیستم عامل اندروید و One UI و پنج سال به روز رس، امنیتی بهره مند خواهند شد و چرخه عمر دستگاه ها را با مجهز نگه داشتن آنها به جدیدترین گل،ی ها بهینه می کنند. ویژگی های اندروید

اتصال یکپارچه با ا،یستم گل،ی سامسونگ که همیشه در حال گسترش است

گل،ی A55 5G و Galaxy A35 5G کاملاً با ا،یستم گل،ی سازگار هستند و به کاربران تجربه ای روان و یکپارچه را در طیف وسیعی از دستگاه های گل،ی ارائه می دهند. کاربران می توانند با اتصال Galaxy Fit3 یا Galaxy Watch6 به گوشی هوشمند سری Galaxy A خود، اه، تن، اندام خود را دنبال کنند. و به لطف سوئیچ خودکار، تماس‌های ورودی به‌طور خودکار به Galaxy Buds FE متصل می‌شوند تا راحتی بیشتری داشته باشند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Samsung Galaxy A55 5G، Galaxy A35 5G و سایر گوشی‌های هوشمند گل،ی، لطفاً به: اتاق خبر سامسونگ، Samsung Mobile Press و Samsung.com مراجعه کنید.

مشخصات فنی


گل،ی A55 5G
نمایش دادن 6.6 اینچ FHD+

صفحه نمایش Super AMOLED

نرخ تازه سازی تا 120 هرتز

تقویت کننده بینایی

* اندازه صفحه نمایش با اندازه گیری مورب، 6.6 اینچ در مستطیل کامل و 6.4 اینچ با احتساب گوشه های گرد است. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کمتر است.
ابعاد و وزن 161.1 x 77.4 x 8.2 میلی‌متر، 213 گرم
*وزن دستگاه ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.
دوربین دوربین 12 مگاپی،لی فوق عریض

دوربین اصلی 50 مگاپی،لی

دوربین ماکرو 5 مگاپی،لی

دوربین جلو 32 مگاپی،لی

حافظه

& ذخیره سازی

8 گیگابایت + 128 گیگابایت

8 گیگابایت + 256 گیگابایت

12 گیگابایت + 256 گیگابایت

* گزینه های ذخیره سازی و در دسترس بودن ممکن است بسته به شرکت مخابراتی، بازار یا منطقه متفاوت باشد. در دسترس بودن فضای ذخیره سازی واقعی ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده متفاوت باشد.
باتری 5000 میلی آمپر ساعت (معمولی)
* ارزش معمولی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی مقدار متوسط ​​،ن زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نامی (حداقل) 4905 میلی آمپر ساعت است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، ال،ای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
سیستم عامل اندروید 14

One UI 6.1

امنیت سامسونگ نا،


گل،ی A35 5G
نمایش دادن 6.6 اینچ FHD+

صفحه نمایش Super AMOLED

نرخ تازه سازی تا 120 هرتز

تقویت کننده بینایی

* اندازه صفحه نمایش با اندازه گیری مورب، 6.6 اینچ در مستطیل کامل و 6.4 اینچ با احتساب گوشه های گرد است. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کمتر است.
ابعاد و وزن 161.7 x 78.0 x 8.2 میلی‌متر، 209 گرم
دوربین دوربین 8 مگاپی،لی Ultra-Wide

دوربین اصلی 50 مگاپی،لی

دوربین ماکرو 5 مگاپی،لی

دوربین جلو 13 مگاپی،لی

حافظه

& ذخیره سازی

6 گیگابایت + 128 گیگابایت

8 گیگابایت + 128 گیگابایت

8 گیگابایت + 256 گیگابایت

* گزینه های ذخیره سازی و در دسترس بودن ممکن است بسته به شرکت مخابراتی، بازار یا منطقه متفاوت باشد. در دسترس بودن فضای ذخیره سازی واقعی ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده متفاوت باشد.
باتری 5000 میلی آمپر ساعت (معمولی)
* مقدار معمولی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی مقدار متوسط ​​،ن زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نامی (حداقل) 4905 میلی آمپر ساعت است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، ال،ای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
سیستم عامل اندروید 14

One UI 6.1

امنیت سامسونگ نا،

* مشخصات ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد.
* تمامی عملکردها، ویژگی ها، مشخصات و سایر اطلاعات محصول ارائه شده در این سند شامل، اما نه محدود به، مزایا، طراحی، قیمت، اجزاء، عملکرد، در دسترس بودن و قابلیت های محصول بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند.

1 اندازه صفحه نمایش با اندازه گیری مورب، 6.6 اینچ در مستطیل کامل و 6.4 اینچ با احتساب گوشه های گرد است. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کمتر است.
2 در حال حاضر در مدل های حامل ایالات متحده موجود نیست.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-galaxy-،-5g-and-galaxy-a35-5g-awesome-innovations-and-security-engineered-for-everyone?utm_source=rss&utm_medium=direct