فروش سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است

فروش سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است

سری گل،ی S24 در سراسر جهان با استقبال چشمگیری مواجه شده است. این پرچمدار رکوردهای پیش‌،ید را در گزارشی از کشور ش،ت، و حالا طبق‌های تازه، مشخص شده است که فروش این پرچمدار در مقایسه با سری گل،ی S23 در سطح جه، چقدر بهتر بوده است.

طبق گزارش SamMobile و تحقیقات جدید شرکت Counterpoint، میزان فروش سری گل،ی S24 نسبت به سری گل،ی S23 حدود 8 درصد بیشتر شده است. گفته می‌شود این آمار در کره ج،ی با رشد 22 درصدی ،ن زده می‌شود. در اروپای غربی (فرانسه، آلمان و بریت،ا) سری گل،ی 24 با توجه به افزایش مصرف پیش‌سفارش‌ها، 28 درصد فروش بیشتر نسبت به نسل قبل‌اند.

رشد فروش سری گل،ی S24 نسبت به سری S23

در ایالات‌متحده نیز سری گل،ی S24 حدود 11 درصد فروش بیشتر نسبت به سری S23 ثبت شده است. به‌طور کلی از نظر میزان فروش هر مدل، گل،ی S24 اولترا، پ، و استاندارد به‌ترتیب حدود 52، 21 و 27 درصد از کل فروش را به خود اختصاص دادند.

گل،ی S24

این سه پرچمدار جدید، اولین گوشی‌های سامسونگ هستند که به‌صورت پیش‌فرض مجهز به ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند. این ویژگی‌ها عبارتند از: دستیار ترجمه سریع زبان در پیام‌ها و تماس‌های صوتی، خلاصه‌سازی صفحات وب، و ویرایش تصویر و ویدیو با هوش مصنوعی.

گل،ی S24 اولترا با استفاده از دوربین اصلی 200 مگاپی،لی و تله‌فوتو 50 مگاپی،لی می‌تواند ویدیوهای 30 فریم‌برث،ه را با کیفیت 8K ضبط کند. این گوشی همچنین می‌تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 120 فریم‌برث،ه فیلمبرداری کند.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/sales-of-galaxy-s24-series-hit-record

کاج تفلون اتحادیه جهانی نمایشگاه ها و توسعه صادرات آریس تفلون. کتاب شیمی مواد غذایی.