گزینه های رنگی آیفون 16 پرو فاش شد. جایگزینی رُز با آبی

گزینه های رنگی آیفون 16 پرو فاش شد.  جایگزینی رُز با آبی

گوشی‌های سری آیفون 16 پاییز امسال معرفی می‌شوند و اکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند که رنگ‌ها آیفون 16 پرو را فاش می‌کند.

این پست، احتمالاً قصد دارد تیت،وم آبی گوشی‌های آیفون‌های 16 پرو رنگی و آیفون‌های 16 را در اختیار داشته باشد و آن‌ها را در رنگ‌هایی که در این پست قرار دارند.تیت،وم رز» نیز روانه بازار کند. اپل با خانواده آیفون 15، جنس مدل‌های پرو را از فولادزنگ براق به تیت،وم مات تغییر داد.

گزینه های رنگی احتمالی آیفون 16 پرو

درمجموع، طبق این گزارش، آیفون‌های 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید، خا،تری و رُز عرضه خواهند شد. نکته قابل‌توجهی که از رنگ مشکی آیفون 16 با ،وان «Space Black» یاد شده است که آیفون 14 پرو نیز با این عرضه عرضه شده است. نسخه سفید این دستگاه‌ها نیز ظاهراً شبیه به آیفون 14 پرو خواهد بود و گزینه خا،تری با آیفون 15 مقایسه شده است.

اپل معمولاً گوشی‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند، بنابراین در ماه‌های شهریور تا مهرماه احتمالاً شاهد معرفی سری آیفون 16 بود.

در‌های قبلی گفته شده بود که گزارش آیفون 16 احتمالاً برای پشتیب، بهتر از هوش مصنوعی، رم بیشتر خواهد داشت و همچنین به‌لطف استفاده از یک فناوری جدید، نمایشگر آیفون 16 احتمالاً حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت. همچنین ماه گذشته، رندر احتمالی آیفون 16 با ماژول دوربین شبیه آیفون X افشا شده بود.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/ip،ne-16-pro-،e-black-rose

مضرات پارافین مایع برای پوست.