جزئیات نمایشگر Realme GT Neo 6 SE تایید شد. تصاویر زنده قبل از راه اندازی قریب الوقوع ظاهر می شوند

Realme GT Neo 6 SE Display Details Confirmed; Live Images Surface Ahead of Imminent Launch

Realme GT Neo 6 SE به زودی در چین عرضه خواهد شد. در حالی که تاریخ دقیق عرضه این گوشی تایید نشده است، این شرکت برخی از جزئیات گوشی آینده را به اشتراک گذاشته است. احتمالاً جانشین Realme GT Neo 5 SE خواهد شد. هفته گذشته ریلمی جزئیات پردازنده این مدل را تایید کرد و حالا مشخصات نمایشگر گوشی را تایید کرده است. در همین حال، یک رندر طراحی و یک تصویر زنده از Realme GT Neo 6 SE نیز به صورت آنلاین منتشر شده است.

ریلمی در یک پست Weibo تأیید کرد که Realme GT Neo 6 SE که در آوریل امسال عرضه شد، دارای صفحه نمایش 8T LTPO OLED BOE با وضوح 1.5K، نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و 6000 نیت حدا،ر روشنایی محلی خواهد بود. مرحله. این شرکت همچنین تایید کرد که صفحه نمایش از 1600 نیت حدا،ر روشنایی جه، و حدا،ر 1000 نیت روشنایی در حالت دستی پشتیب، می کند. پوستر تیزر همچنین اضافه کرد که نمایشگر دارای نرخ کم نور 2160 هرتز PWM و نرخ نمونه برداری لمسی 2500 هرتز خواهد بود.

در همین حال، کاربر Weibo Experience More (ترجمه شده از چینی) دو تصویر را در پستی به اشتراک گذاشت که ادعا می شود Realme GT Neo 6 SE است. اولی یک تصویر زنده است که مدل را در یک گزینه رنگ آبی با ماژول دوربین مستطیلی کمی برجسته نشان می دهد که شبیه به ماژول Realme GT Neo 5 SE است. ما می‌تو،م سه شیار دایره‌ای را ببینیم که به صورت مثلثی در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته‌اند که دوربین سه‌گانه پشتی و واحدهای فلاش LED را نگه می‌دارند.

realme gt neo 6 se Weibo تجربه بیشتر درون خطی Realme GT Neo 6 SE

Realme GT Neo 6 SE تصویر زنده و رندر طراحی را فاش کرد
اعتبار ع،: Weibo/ @experiencemore

رندر فاش شده از Realme GT Neo 6 SE نیز این گوشی را در یک گزینه رنگ آبی با طراحی سیستم دوربین عقب مشابهی که در تصویر زنده ادعا شده دیده می شود نشان می دهد. پنل پشتی به صورت براق با ماژول دوربین مستطیلی شکل، لبه به لبه، مشکی دیده می شود. به نظر می رسد دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت راست قرار دارند.

Realme GT Neo 6 SE تایید شده است که از پردازنده Qualcomm's Snapdragon 7 + Gen 3 SoC پشتیب، می کند. این گوشی دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیب، از شارژ سریع سیمی 100 واتی است.


سامسونگ گل،ی زد فولد 5 و گل،ی زد فلیپ 5 را در کنار سری گل،ی تب اس 9 و سری گل،ی واچ 6 در اولین رویداد Galaxy Unpacked خود در کره ج،ی معرفی کرد. ما درباره دستگاه‌های جدید این شرکت و موارد دیگر در آ،ین ،مت Orbital، پاد،ت Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در S،ify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پاد،ت های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/realme-gt-neo-6-se-display-specifications-live-images-leak-5308145#rss-gadgets-mobiles

مضرات پارافین مایع برای پوست.