اپل مسئول شکست گوشی های آمازون و مایکروسافت است

اپل مسئول شکست گوشی های آمازون و مایکروسافت است

چند روز پیش و، دادگستری ایالات متحده آمریکا (DOJ) با شکایت از اپل، این شرکت را در بازار گوشی‌های هوشمند هوشمند کرد. این شکایت استدلال می‌کند که تاکتیک‌های اپل موفقیت سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را محدود کرده است. این و،خانه همچنین کوپرتینونشینان را مسئول ش،ت تجاری گوشی‌های آمازون، مایکروسافت و چند شرکت دیگر می‌داند.

تلفن‌های هوشمند چند شرکت ازجمله‌آمازون، الجی، HTC و ویندوزفون مایکروسافت به‌خاطر گزارش‌هایی که در بازار اپل ایجاد شده است، گزارش داده‌اند. در این حقوقی، و، دادگستری ادعا می‌کند که حالا تنها سامسونگ و گوگل رقبای جدید اپل در بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده می‌شوند.

نقش اپل در ناکامی گوشی‌های آمازون و مایکروسافت

و، دادگستری آمریکا به‌همراه 16 دادستان کل شرکت‌های این کشور، در شکایتی اپل را به افزایش هزینه‌ها و قیمت‌ها برای مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان مصرف کرده‌اند و می‌گویند رویه‌های اپل به وابستگی هرچه بیشتر کاربران به آیفون منتهی می‌شوند.

به ادعای این دادستان‌ها، اپل در مسیر خود که به تسلط آیفون در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌شود، باعث ش،ت گوشی‌های هوشمند شرکت‌های رقیب نیز می‌شود. دادستانها برای مثال به سال 2014 و ش،تن گوشی فایر آمازون اشاره ،د. در آن سال آمازون با عدم فروش 83 میلیون دلار از گوشی‌های فایر روبه‌رو شد.

و، دادگستری شکایت اخیر را به شکایت ضدانحصار خود علیه مایکروسافت در سال 1998 تشبیه کرد. این و،خانه می‌گوید در بسیاری موارد، از تاکتیک‌های مایکروسافت در آن سال‌ها استفاده کرده است. برای مثال اپلیکیشن با قیمت‌های بالاتر، محصولات جدید کمتر و تجربه کاربری بدتر، همان مسیر مایکروسافت را در پیش گرفته است.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/apple-is-to-blame-for-microsoft-and-amazons-p،ne-failures

مضرات پارافین مایع برای پوست.