هنگام خرید از فروش بهاری بزرگ آمازون، این امتیازات اصلی را فراموش نکنید

Amazon Prime logo on a phone screen

فروش بزرگ بهاره آمازون از 20 مارس آغاز شده است و تعداد زیادی اقلام فصلی به فروش می رسد. برای آمازون غیرعادی است که روزهای ،ید بزرگی مانند این در بهار داشته باشد، بنابراین ممکن است زمان خوبی باشد تا قبل از پایان فروش در 25 مارس، چیزهایی را که می‌خواهید یا نیاز دارید ذخیره کنید. در حین ،ید، مطمئن شوید که به همان اندازه ،یداری می‌کنید. تا حد امکان از مزایای عضویت Prime خود استفاده کنید.

این داستان بخشی از روز پرایم آمازون، راهنمای CNET برای همه چیزهایی که باید بد،د و چگونه بهترین معاملات را پیدا کنید.

اگر برایتان سخت است که با تمام مزایای آمازون همراه شوید، تنها نیستید. این غول ،ید دارای ویژگی های زیادی در برنامه Prime است که یک برنامه جدید ایجاد کرده است درباره آمازون پرایم صفحه وب که در آن مشتریان می توانند آ،ین اخبار Prime و خلاصه ای از همه ویژگی های موجود را دریافت کنند.

لوگو نکات ،ید لوگو نکات ،ید

اگر هنوز عضو نشده اید و به این موضوع فکر می کنید ثبت نام برای حساب آمازون پرایم یا اطلاعات زیادی در مورد همه ویژگی‌های ارائه شده ندارید، در ادامه با روش‌هایی که می‌تو،د از عضویت بیشترین بهره را ببرید، بخو،د.

قبل از ،ید، درخواست کارت اعتباری Prime Visa را در نظر بگیرید. پاداش خوش آمدگویی آنی کارت هدیه آمازون پس از تأیید می تواند به شما کمک کند حتی بیشتر پس انداز کنید.

می تو،د کالاهای واجد شرایط را در همان روز تحویل رایگان دریافت کنید

اگر محصولی وجود دارد که فوراً می‌خواهید، می‌تو،د ببینید آیا همان روزی که سفارش می‌دهید برای تحویل در دسترس است یا خیر. برای بررسی واجد شرایط بودن یک محصول، هنگام ،ید، به دنبال ارسالی باشید که با علامت “Prime FREE Same-day” مشخص شده است. توجه داشته باشید که سفارش شما باید شامل بیش از 35 دلار کالای واجد شرایط باشد. اگر نه، باید هزینه کمی بپردازید.

آمازون از صبح تا عصر تحویل خواهد داد، بنابراین نگران دریافت سفارش خود در ساعت 3 صبح نباشید، تحویل همان روز در همه مکان‌ها در دسترس نیست، بنابراین کد پستی خود را در این آدرس وارد کنید. صفحه تحویل همان روز آمازون برای دیدن اینکه آیا شما واجد شرایط هستید

پکیج پرایم آمازون پکیج پرایم آمازون

با آمازون روز یک تاریخ حمل و نقل من، را در حین تسویه حساب برنامه ریزی کنید.

جیمز مارتین / CNET

هنگام ،ید با اکو، ال،ا تخفیف های بیشتری ارائه می دهد

می تو،د از آمازون اکو خود برای پرسیدن استفاده کنیدال،ا، معاملات من چیست؟در هر زمان. ال،ا سپس معاملات انحصاری Prime را به اشتراک می گذارد و شما این گزینه را خواهید داشت که کالا را به سبد ،ید خود اضافه کنید، اکنون آن را ب،ید یا به معامله بعدی بروید.

تاریخ های حمل و نقل من، را برای بسته ها برنامه ریزی کنید

همه از ارسال رایگان دو روزه آمازون اطلاع دارند، اما گزینه دیگر این است تاریخ تحویل را انتخاب کنید در هنگام تسویه حساب روز آمازون نامیده می‌شود و اگر روز خاصی باشد که می‌د،د شخصی برای پاسخگویی بسته‌ها در خانه است، مفید است، به‌ویژه اگر چیزی گران‌قیمت است که نمی‌خواهید خطر ، آن را بدون مراقبت داشته باشید.

اگر چندین کالا را در روزهای مختلف سفارش دهید، تا زم، که واجد شرایط این پیشنهاد هستند، می‌تو،د آنها را در همان روز تحویل بگیرید.

از Amazon Ec، خود برای ردیابی بسته ها استفاده کنید

اگر شما یک آمازون اکو از هر نوعی، می تو،د از آن برای پیگیری سفارشات خود استفاده کنید.

فقط بگویید “ال،ا، بسته من کجاست؟” و اکو شما به شما اطلاع می دهد که کجاست، برای چه ،ی است و چه زم، می رسد. پس از تحویل سفارش شما، نور حلقه اکو به رنگ زرد می زند و اگر Ec، S،w را دارید، اعلان تحویل روی صفحه ظاهر می شود.

دو نقطه اکو در کنار هم نشسته اند دو نقطه اکو در کنار هم نشسته اند

از هر Amazon Ec، برای ردیابی بسته های خود استفاده کنید.

کریس مونرو/CNET

معاملات دسترسی زودهنگام را قبل از اعضای غیرPrime ،یداری کنید

اگر چیزی که به آن توجه کرده‌اید می‌گوید «دسترسی اولیه اولیه»، به‌،وان یک عضو Prime، می‌تو،د 30 دقیقه قبل از اعضای غیر پرایم آن فروش را ،یداری کنید. شما همچنان باید با دیگر اعضای Prime علاقه مند به محصول قبل از فروش آن رقابت کنید.

می تو،د بسته های آمازون را به گاراژ خود تحویل بگیرید

دزدان دریایی ایوان — دزد، که بسته های رها شده در جلوی خانه ها را می دزدند — شوخی نیستند. سایت امنیتی SafeWise به CNET گفت که در سال 2022 حدود 260 میلیون بسته از فضای بیرونی خانه به سرقت رفته است. آمازون کلید خدمات تحویل داخل گاراژ می تواند سرقت ایوان را به طور کامل متوقف کند و یک مزیت انحصاری برای همه اعضای Amazon Prime است.

وقتی از Amazon In-Garage Delivery استفاده می کنید، انتخاب کنید تحویل کلید در پرداخت را کیت گاراژ در حال حاضر 25 دلار است و گاراژ شما را به یک گاراژ هوشمند تبدیل می کند. این کار مانند تحویل در خانه کار می کند، بنابراین آمازون تمام تأییدیه ها را برای شما انجام می دهد.

شخصی که کلید آمازون را نصب می کند شخصی که کلید آمازون را نصب می کند

کارمندان آمازون می توانند با Amazon Key بسته ای را در خانه شما بگذارند.

تای، لیزنبی/CNET

هدایایی را برای سایر اعضای Prime ارسال کنید، حتی بدون آدرس

یکی از ویژگی های Amazon Prime به شما امکان می دهد برای ،ی هدیه بفرستید، حتی اگر آدرس آنها را نداشته باشید. برای مثال، اگر می‌خواهید برای تعطیلات یا تولد همکارتان چیزی بفرستید، اما نمی‌د،د آدرس او چیست، می‌تو،د همچنان یک هدیه بفرستید. یک نکته وجود دارد: آن شخص باید یک حساب Prime نیز داشته باشد و شما به شماره تلفن یا آدرس ایمیل او مرتبط با حساب نیاز دارید.

فقط توجه داشته باشید که همه موارد در آمازون واجد شرایط نیستند.

امتیازات Amazon Prime را با خانواده خود به اشتراک بگذارید

اگر بزرگسال دیگری مانند یک فرد یا دوست مهم در خانه شما زندگی می کند، می تو،د عضویت Prime خود را با آنها به اشتراک بگذارید. همچنان می‌تو،د حساب‌های شخصی خود را جدا نگه دارید، اما هر دوی شما به همه مزایای ی،ان Prime دسترسی خواهید داشت.

همچنین می‌تو،د حساب خود را با حدا،ر چهار نوجوان و حدا،ر چهار فرزند خانواده خود به اشتراک بگذارید. در حالی که آنها لاگین های خود را خواهند داشت، شما همچنان می تو،د نمایه های آنها را مدیریت کنید.

برای نکات ،ید بیشتر، اینجاست چگونه بسته های آمازون خود را به روشی سریع، آسان و رایگان برگرد،د.


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/dont-forget-about-these-prime-perks-while-s،pping-amazons-big-spring-sale/#ftag=CAD-01-10aai3d

کتاب شیمی مواد غذایی.