سبک و عملکرد در یک بسته فشرده – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سبک و عملکرد در یک بسته فشرده - اتاق خبر جهانی سامسونگ

تبلت دارای قلم نمادین S، طراحی شیک و قدرت طول، مدت برای انجام کارها است

Samsung Electronics امروز Galaxy Tab S6 Lite (2024) را معرفی کرد، تبلتی شیک که هم برای کار و هم برای بازی طراحی شده است. Galaxy Tab S6 Lite (2024) که با قلم S با دقت بالا همراه شده و قدرت عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد، الهامات، ایده ها و ،وجی را برای دانش آموزان، متخصصان جوان و خانواده ها به حدا،ر می رساند.

جونهو پارک، معاون و رئیس تیم برنامه‌ریزی محصول گل،ی ا،یستم، MX Business در Samsung Electronics می‌گوید: «در سامسونگ، ما می‌د،م که زندگی سریع است، کار پویا است و مصرف‌کنندگان به دستگاهی نیاز دارند که بتواند با سبک زندگی پرمشغله روزمره خود ادامه دهد. . Galaxy Tab S6 Lite (2024) و قلم S آن همراهان نهایی برای ،یب یکپارچه بهره‌وری با سرگرمی و خلاقیت هستند و به افراد امکان می‌دهند کارهای بیشتری را در حال حرکت انجام دهند.

سطح جدیدی در بهره وری یادداشت برداری

Galaxy Tab S6 Lite گرفتن ایده ها را با دقت آسان تر و لذت بخش تر از همیشه می کند. همراه با قلم S ارگونومیک است که برای حفظ راحتی طراحی شده است، حتی زم، که در مدت زمان طول، در دست بگیرید. کاربران از نوشتن یا کشیدن با قلم S لذت خواهند برد، چه در حال طراحی در Samsung Notes باشند و چه در حال یادداشت افکار خود – بدون باز ، قفل تبلت. و بدون نیاز به شارژر جداگانه، قلم S Pen برای هر زمان خلاقیت آماده است.

با افزایش بهره‌وری، Galaxy Tab S6 Lite کاملاً با دستگاه‌های Galaxy سازگار است، از جمله Galaxy Buds FE که اتصال یکپارچه را بین چندین دستگاه ارائه می‌دهد. کاربران می توانند خلاقیت خود را گسترش دهند و در ا،یستم گل،ی با شرایط خود کارهای بیشتری انجام دهند.

یک مجری شیک، قابل حمل و قدرتمند

Galaxy Tab S6 Lite (2024) طراحی شیک و ظاهری متالیک ممتاز در سه رنگ جذاب ارائه می دهد: خا،تری آ،فورد، صورتی شیفون و ن،ایی. این تبلت برای افزایش قابلیت حمل، جمع و جور و سبک است، وزن آن برای نسخه Wi-Fi فقط 465 گرم است و در صورت مجهز بودن به LTE، 467 گرم وزن دارد. علاوه بر این، صفحه نمایش 10.4 اینچی گسترده گل،ی تب اس 6 لایت و قاب باریک و متقارن 9 میلی‌متری، هر نسخه از تبلت را قادر می‌سازد تا تجربه تماشای جذابی را ارائه دهد.

گل،ی تب اس 6 لایت (2024) همراه با بهره‌وری و ویژگی‌های سرگرمی فوق‌العاده، باتری قدرتمندی را ارائه می‌کند که امکان پخش ویدیوی 14 ساعته بدون وقفه را فراهم می‌کند و دستگاهی قابل اعتماد را برای لذت بردن از تجربه تماشای فراگیر و آزادی خلاق در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که این تبلت قادر است بدون دردسر برنامه‌ها را مدیریت کند، کاربران همچنین می‌توانند چندوظیفه‌ای کارآمدتری را تجربه کنند.

دسترسی

Galaxy Tab S6 Lite (2024) از 28 مارس در دسترس خواهد بود.1

مشخصات محصول


Galaxy Tab S6 Lite (2024)
نمایش دادن 10.4 اینچ، 2000 x 1200 (WUXGA+)، TFT
* به صورت مورب به صورت یک مستطیل کامل بدون در نظر گرفتن گوشه های گرد اندازه گیری می شود. منطقه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد و سوراخ دوربین کمتر است.
سیستم عامل اندروید 14.0
ابعاد 154.3 x 244.5 x 7.0 میلی‌متر
وزن 465 گرم (وای فای) | 467 گرم (LTE)
دوربین عقب 8 مگاپی،ل
جلو 5 مگاپی،ل
حافظه و ذخیره سازی* 4 گیگابایت + 64 گیگابایت

4 گیگابایت + 128 گیگابایت

microSD تا 1 ترابایت **

* در دسترس بودن فضای ذخیره سازی ممکن است بسته به بازار، مدل، رنگ یا حامل متفاوت باشد. در دسترس بودن فضای ذخیره سازی واقعی ممکن است بسته به نرم افزار از پیش نصب شده و بازار، مدل، اندازه فایل و قالب متفاوت باشد.

** کارت MicroSD به صورت جداگانه فروخته می شود.

AP چهار هسته 2.4 گیگاهرتز + چهار هسته 2.0 گیگاهرتز
باتری* 7040 میلی آمپر ساعت (معمولی)
* ارزش معمولی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار معمولی، مقدار متوسط ​​،ن زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت نامی (حداقل) 6840 میلی آمپر ساعت است.
قابلیت اتصال LTE*، Wi-Fi، Bluetooth® نسخه 5.3
* در دسترس بودن مدل LTE بسته به بازار یا شرکت مخابراتی متفاوت است.
رنگ خا،تری آ،فورد، صورتی شیفون یا ن،اع
صدا صدای بلند،ای دوگانه توسط AKG، Dolby Atmos®

1 در دسترس بودن و زمان بندی بسته به منطقه متفاوت است.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-galaxy-tab-s6-lite-2024-style-and-function-in-a-compact-package?utm_source=rss&utm_medium=direct

کتاب شیمی مواد غذایی.