نمی توانید آیفون خود را پاسخ دهید؟ نحوه ارسال تماس مستقیم به پست صوتی

ios-17-live-voicemail

ما همه آنجا بوده ایم. شاید شما در یک جلسه هستید، از یک لحظه آرام لذت می برید یا به سادگی در حال چت ، نیستید. اما ناگهان آیفون شما زنگ می زند — و متوقف نمی شود.

خوشبختانه، روزهایی که دیوانه وار در حال تلاش برای خاموش ، آیفون خود هستید، پشت سر گذاشته شده است. یک ضربه سریع برای ارسال فوری تماس گیرندگان به پست صوتی کافی است.

بیشتر بخو،د: بهترین آیفون برای سال 2024

می‌تو،د با استفاده از چند روش مختلف تماس‌های آیفون را مستقیماً به پست صوتی ارسال کنید – و ما به هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

میانبر نماد پست صوتی

  1. پس از دریافت تماس ورودی، نماد پست صوتی در سمت راست صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

  2. روی نماد پست صوتی ضربه بزنید و آیفون شما فوراً زنگ نخواهد زد. در همین حال تماس گیرنده به پست صوتی شما هدایت می شود.

زنگ را خاموش کن

  1. پس از دریافت تماس ورودی، دکمه Sleep/Wake/Power را در کنار آیفون خود فشار دهید.

این راه حل های ذکر شده مکمل ویژگی iOS 17 به نام Live Voicemail است که پیام های پست صوتی را هنگامی که تماس گیرنده در حال ، آنها است رونویسی می کند. در صورت نیاز، همچنان می تو،د انتخاب کنید که به تماس پاسخ دهید، زیرا پیام در حال رونویسی است.

با این حال، اگر اصلاً نمی‌خواهید اذیت شوید، با دنبال ، مراحل زیر، حالت Do Not Disturb را امتحان کنید.

حالت مزاحم نشوید

  1. باز کن مرکز کنترل با کشیدن انگشت از لبه سمت راست بالای صفحه اصلی (برای دستگاه‌های Face ID) یا با کشیدن انگشت از پایین صفحه اصلی به بالا (برای دستگاه‌های دارای دکمه صفحه اصلی).

  2. روی ضربه بزنید نماد هلال ماه فعال سازی حالت مزاحم نشوید. وقتی فعال باشد، تمام تماس‌های دریافتی بدون هشدار به شما به پست صوتی هدایت می‌شوند.

اگر از این نکته لذت بردید و می خواهید درباره iOS 17 بیشتر بد،د، برگه تقلب ما را بررسی کنید. انتظار می رود اپل در ماه ژوئن سیستم عامل بعدی موبایل خود ی،ی iOS 18 را معرفی کند.

این را نگاه کن: 10 ویژگی پنهان iOS 17 که باید در آیفون خود امتحان کنید


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/cant-answer-your-ip،ne-،w-to-send-a-call-straight-to-voicemail/#ftag=CAD-01-10aai3d

کتاب شیمی مواد غذایی.