واکنش شدید کیت میدلتون فتوشاپ: چرا اینستاگرام درگیر شد

Kate Middleton, the Princess of Wales, checks out a camera rig

چرا ما احساس می کنیم که رسوایی ع، کیت میدلتون تازه شروع شده است؟ آن خبر، که در آن خانواده سلطنتی ،یس مجبور بودند اعتراف کنند که شاهزاده خانم و، ع،ی از خانواده خود را که برای خبرگزاری ها ارسال شده بود ویرایش کرده است، هنوز در حال چرخش است. و اکنون، اینستاگرام در حال وزن گیری است.

شاهزاده و پرنسس و، بیش از 15 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارند و ع، بدنام و ویرایش شده بسیار بدنام کیت و فرزندانشان در 10 مارس در آنجا منتشر شد. اما اگر اکنون به آن ع، بروید، خواهید دید. ببینید اینستاگرام آن را با متن قرمز هشداری نوشته است، “ع،/فیلم تغییر یافته. همان ع، تغییر یافته توسط حقیقت یاب های مستقل در پست دیگری بررسی شد.”

روی اخطار کلیک کنید و پیامی از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که در آن یادداشت می‌کند: «واقعیت‌سنجی‌های مستقل می‌گویند که ع، یا تصویر به‌گونه‌ای ویرایش شده است که می‌تواند افراد را گمراه کند، اما نه به این دلیل که خارج از زمینه نشان داده شده است» که به یک حقیقت شناس، EFE Verifica.

بدیهی است که اگر در اینستاگرام هستید، می‌د،د که اینفلوئنسرها و افراد مشهور به ویژه از فتوشاپ، فیلترها، برنامه‌های ایربراشینگ و سایر ابزارهای ویرایشی برای تغییر ظاهر ع،‌هایی که پست می‌کنند همیشه استفاده می‌کنند – و بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرند. هشدارهای اینستاگرام (خانواده کارداشیان، هر ،ی؟) اما به نظر می رسد اینستاگرام کمتر در مورد اینکه کیت موهایش را نرم کرده یا آستین پرنسس شارلوت را مرتب کرده است، و بیشتر اینکه این ع، به ،وان یک ع، خبری ارائه شده و بعداً توسط همان خبرگزاری ها یادآوری شده است، کمتر اظهار نظر می کند. در ابتدا آن را به اشتراک گذاشت

اینستاگرام فوراً به درخواست نظر در مورد اینکه چرا برخی از ع،‌های ویرایش شده اخطار دریافت می‌کنند و برخی دیگر نه، پاسخ نداد.

این یادآوری است که ما اکنون در دنیای جدیدی از تصاویر دستکاری شده هستیم. حتی چهره‌های برجسته نیز به راحتی تلاش می‌کنند تا ع،‌های اصلاح‌شده را معتبر به اشتراک بگذارند، هرگز مشخص نیست که چقدر ویرایش روی یک تصویر منتشر شده انجام شده است و نمی‌توان افراد را به خاطر مشکوک بودن سرزنش کرد.

جنجال ع، ماشین

اوایل هفته، ع، متفاوتی از شاهزاده خانم نیز مورد انتقاد قرار گرفت. آژانس عکاسی که روز دوشنبه تصویری از شاهزاده و پرنسس و، را در یک رنجروور ارائه کرد، همان روزی که شاهزاده خانم از ویرایش خود عذرخواهی کرد، در مورد ع، خود صحبت می کند. Goff P،tos در بی،ه‌ای اعلام کرد که ع، خود را فراتر از ابتدایی‌ترین به‌روزرس،‌ها تغییر نداده است.

به گزارش تودی دات کام، در این بی،ه آمده است: «تصاویر شاهزاده و پرنسس و، در پشت رنجروور برش داده شده و روشن شده است»، اما «هیچ چیزی درست نشده است». Goff P،tos بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

ع، ویلیام و کیت در رنجروور به سختی قابل مشاهده است و کارآگاهان آنلاین به همان اندازه که در ع، خانوادگی اشتباه می ،د، در آن اشتباه پیدا ن،د. اما هنوز سر و صدا به اندازه کافی در مورد آن وجود داشت — با برخی از آنها زیر سوال بردن دیوار آجری نشان داده شده است، و دیگران ادعا می کنند موهای کیت از روی یک ع، قدیمی‌تر ویرایش شده است – که Goff P،tos احساس می‌کرد که باید بی،ه‌ای بدهد.

ان‌بی‌سی نیوز همچنین گزارش داد که هیچ مدرکی مبنی بر تغییر دیجیتالی تصویر او پیدا نکرد.

چگونه به اینجا رسیدیم؟

عمل جراحی کیت شایعاتی را برانگیخت

کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام و ملکه آینده ،ستان، در ماه ژانویه تحت عمل جراحی شکم قرار گرفت. در بی،ه اصلی منتشر شده در مورد وضعیت او گفته شده است که او تا بعد از عید پاک دیده نخواهد شد، اگرچه یک ع، پاپاراتزی از شاهزاده خانم و مادرش هفته گذشته منتشر شد.

علیرغم بی،ه اولیه کاخ، شایعات در مورد محل اختفای میدلتون در رسانه های اجتماعی به شدت بالا گرفت. آیا او به شدت بیمار بود؟ مرده؟ آیا او از شاهزاده ویلیام جدا شده بود؟ هیچ مدرکی برای هیچ یک از آن تئوری ها وجود نداشت، اما به اینترنت خبر صفر بدهید، مردم همه چیز را درست خواهند کرد.

ع، خانوادگی به وضوح ویرایش شده بود

در 10 مارس، زم، که یک تصویر خانوادگی ظاهراً روزمره از کیت و فرزندانش به من،ت روز مادر در بریت،ا برای خبرگزاری ها ارسال شد، هیاهو اوج گرفت. اما سپس آن گروه‌ها اعلامیه‌ای نادر ارسال ،د و از مشتریانشان درخواست ،د که دیگر از ع، استفاده نکنند و گفتند که این ع، دستکاری شده است.

در عرض چند ساعت، خانواده سلطنتی اعتراف ،د که ع، واقعاً تغییر کرده است – و خود شاهزاده خانم مقصر این موضوع شد.

او در عذرخواهی نادری گفت: «مانند بسیاری از عکاسان آماتور، من گاهی اوقات ویرایش را تجربه می کنم. رو،مه ،یسی دیلی میل گزارش داد که نمایندگان کاخ از انتشار ع، اصلی خودداری ،د. کاخ کنزینگتون بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سپس ع، رنج روور آمد

در حالی که اینترنت هنوز در مورد ع، ویرایش شده سر و صدا می کرد، Goff P،tos تصویر خود را منتشر کرد، آن تصویر یک رنجروور با دو مسافر دشوار که به نظر می رسد شاهزاده ویلیام و کیت باشند.

نمایندگان کاخ احتمالاً دوست داشتند که آن ع، به نگر، مردم در مورد زنده و سالم بودن کیت پایان دهد. اما با وجود شک و تردیدها و تشخیص خود ع، سخت، این اتفاق نمی افتاد و دنیای کاملا جدیدی از تئوری های توطئه متولد شد.

واقعی یا دستکاری شده؟ چگونه تشخیص دهیم که یک ع، ویرایش شده است؟

دستکاری تصویر چیز جدیدی نیست. جوزف استالین روسیه به طرز معروفی دشمنان سیاسی را از ع، های نزدیک به یک قرن پیش حذف کرد. از آن زمان، تصاویر دستکاری شده به قدری در برخی از بخش های جامعه رایج شده است که برخی از افراد مشهور شروع به انتقاد علنی از این عمل کرده اند.

اگرچه تشخیص یک ع، دستکاری شده به طور فزاینده ای سخت می شود، اما برخی از نشانه های آشکار وجود دارد. برخی از هدایایی که تصویر سلطنتی دستکاری شد شامل تارهای مو به طرز عجیبی پژمرده، خطوط تغییر عجیبی روی لباس آنها و زیپی بود که به نظر می رسید رنگ و ظاهر را تغییر می دهد.

برخی از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که حداقل می‌تو،م تشخیص دهیم که چه زم، یک تصویر دستکاری می‌شود. به ،وان مثال، سامسونگ اعلام کرد که گل،ی اس 24 خود، متادیتا و واترمارک را برای شناسایی ع، های دستکاری شده با هوش مصنوعی اضافه می کند. تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز اغلب تعداد انگشتان یا دندان های اشتباهی روی سوژه های خود دارند، اگرچه این فناوری در حال بهبود است.

شرکت‌های دیگر نیز قول داده‌اند نوعی شناسایی برای تصاویری که توسط هوش مصنوعی ایجاد یا ویرایش می‌شوند، اما تاکنون استانداردی وجود ندارد. در همین حال، Adobe و سایر شرکت‌ها راه‌های جدیدی برای تایید واقعی بودن یک تصویر ایجاد کرده‌اند، امیدوارند حداقل تضمین کنند که یک تصویر معتبر است.

چشم انداز آنقدر سریع تغییر کرده است که اکنون استارت آپ هایی تلاش می کنند تا راه هایی برای تشخیص اینکه چه زم، تصاویر معتبر هستند و چه زم، دستکاری شده اند ایجاد کنند. Sareena Dayaram از CNET می نویسد که ابزارهای هوش مصنوعی گوگل که اخیراً در برنامه ع، این شرکت تعبیه شده است، هم امکان ویرایش ع، هیجان انگیزی را ایجاد می کند و هم سؤالاتی را در مورد صحت و اعتبار تصاویر آنلاین ایجاد می کند.

بیشتر بخو،د: هوش مصنوعی یا نه هوش مصنوعی: آیا می تو،د ع، های واقعی را تشخیص دهید؟

ویرایش بیشتر، هوش مصنوعی بیشتر: ویرایش ع، ها در تلفن شما

فتوشاپ همیشه توانسته است کارهای شگفت انگیزی را در دستان درست انجام دهد. اما همیشه آسان نبوده است.

با ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ابزارهایی که در چند سال گذشته به فتوشاپ اضافه شده اند، این تغییر شروع شده است. در حالی که پیامدهای سیاسی ویرایش ع، نگران کننده به نظر می رسد، مزایای شخصی این فناوری می تواند باورن،ی باشد. یکی از ویژگی‌ها به نام پر ، مولد، جهان را فراتر از مرزهای یک ع، تصور می‌کند و به طور موثر روی یک تصویر کوچک‌نمایی می‌کند.

ابزارهای هوش مصنوعی همچنین برای کمک به افراد در ویرایش موثرتر ع،‌ها آموزش داده می‌شوند، حتی به شما این امکان را می‌دهند تا ،مت‌های خاصی از تصاویر را برجسته کنید و آنها را به بر،ب‌های زیبا تبدیل کنید تا با دوستان به اشتراک بگذارید.

این علاوه بر تکنیک هایی مانند محدوده دینامیکی بالا یا HDR است که به یک ویژگی استاندارد تبدیل شده است، به ویژه در دوربین های تلفن همراه. این برای گرفتن صحنه های با کنتراست بالا با گرفتن و سپس ،یب چندین تصویر تاریک و روشن طراحی شده است.

ابزار ع، Magic Eraser گوگل می تواند افراد غریبه تصادفی را با چند ضربه از تصاویر شما حذف کند و برای بسیاری از دستگاه ها از جمله آیفون اپل کار می کند.

و گوشی پی،ل 8 گوگل که سال گذشته منتشر شد، دارای ویژگی به نام Best Take است، که تضمین می‌کند همه افراد در یک ع، با ،یب چندین تصویر لبخند می‌زنند و به‌طور موثر تصویر جدیدی را که از بقیه ع،‌ها گرفته شده است ایجاد می‌کند.

در همین حال، اپل بر روی افزودن ویژگی هایی برای بهبود خودکار کیفیت تصویر تمرکز کرده است، از جمله قابلیت جدید آیفون 15 پرو برای تغییر فو، پس از گرفتن ع، پرتره.

ادامه مطلب: شما باید از ابزار ویرایش ع، جادویی گوگل استفاده کنید

تغییر چشم انداز سیاسی

در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند به بهتر جلوه دادن ع،‌ها کمک کند، اما ممکن است مشکلات جدی در دنیای سیاست ایجاد کند.

شرکت‌هایی مانند OpenAI، گوگل و فیس‌بوک ابزارهای تبدیل متن به ویدیو را تبلیغ کرده‌اند که می‌تواند ویدیوهای فوق‌العاده واقعی از افراد، حیوانات و صحنه‌هایی ایجاد کند که در دنیای واقعی وجود ندارد، اما مشکل‌سازان اینترنتی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد ،وگرافی جعلی از افراد مشهور استفاده کرده‌اند. مثل تیلور سویفت

به گزارش بی‌بی‌سی، حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به‌طور مشابه تصاویری ایجاد کرده‌اند که نامزد کنونی ریاست‌جمهوری را در محاصره رای‌دهندگان سیاه‌پوست جعلی به ،وان بخشی از کمپین‌های اطلاعات نادرست برای «تشویق آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار به رأی دادن به جمهوری‌خواهان» نشان می‌دهند.

یکی از خالقان این ع،‌های جعلی، مجری برنامه رادیویی فلوریدا، مارک کی، گفت: “اگر ،ی به خاطر ع،ی که در یک صفحه فیس‌بوک می‌بیند، به هر طریقی رای می‌دهد، مشکل آن شخص است، نه با خود پست.” بی بی سی.

جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در سخنر، خود در 7 مارس از کنگره درخواست کرد که جعل هویت با استفاده از هوش مصنوعی را ممنوع کند. این تماس پس از آن صورت گرفت که کلاهبرداران ضبط‌های جعلی بایدن ایجاد ،د که با هوش مصنوعی رای‌دهندگان دموکرات را تشویق می‌،د در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری نیوهمپشایر در اوایل سال جاری رای ندهند. این اقدام همچنین باعث شد که کمیسیون ارتباطات فدرال، تماس های رباتیک با استفاده از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را ممنوع کند.

همانطور که Connie Guglielmo از CNET نوشت، مثال نیوهمپشایر خطرات جعل صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی را نشان می دهد. اما آیا ما باید همه آنها را ممنوع کنیم؟ او پرسید. موارد استفاده بالقوه ای وجود دارد که چندان بد نیستند، مانند برنامه Calm که نسخه ای از جیمی استوارت تولید شده توسط هوش مصنوعی را روایت می کند که یک داستان قبل از خواب را روایت می کند.

هوش مصنوعی در تصاویر: هنوز به پایان نرسیده است

بعید است که میدلتون kerfuffle فتوشاپ را می توان به AI مقصر دانست، اما این فناوری در حال ادغام در ویرایش تصویر در یک کلیپ سریع است – و ممکن است ع، ویرایش شده بعدی چندان آسان نباشد.

همانطور که استفان شنکلند در CNET نوشت، ما حق داریم بپرسیم که چقدر حقیقت در ع، هایی که می بینیم وجود دارد.

شنکلند نوشت: «درست است که این روزها باید شک و تردید بیشتری به ،ج دهید، به ویژه در مورد ع،‌های پر احساس در رسانه‌های اجتماعی از تأثیرگذاران تحریک‌آمیز و جنگ‌های تکان‌دهنده. خبر خوب این است که برای بسیاری از ع،‌های مهم، مانند ع،‌هایی که در یک ادعای بیمه هستند یا توسط رسانه‌های خبری منتشر شده‌اند، فناوری در حال ورود است که می‌تواند به صورت دیجیتالی اعتمادی به خود ع، ایجاد کند.»

این را نگاه کن: ع،‌های حرفه‌ای CNET به ع،‌های هوش مصنوعی واکنش نشان می‌دهند


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/kate-middleton-p،tos،p-backlash-heats-up-why-instagram-got-involved/#ftag=CAD-01-10aai3d

کتاب شیمی مواد غذایی.