فروش بزرگ بهار آمازون: بدون پرداخت هزینه اشتراک، امتیازهای اولیه را دریافت کنید

Amazon parcel surrounded by consumer electronics on a blue background

آمازون اولین فروش بهاری بزرگ را در 20 مارس برگزار می کند. این بدان م،است که معاملات جدیدی در مورد مواردی مانند مبلمان فضای باز، دستگاه های فنی، محصولات خانگی و موارد دیگر در راه است. این فروش برای همه ،یداران باز خواهد بود، اما اگر واقعاً می خواهید از مزایای آن بهره مند شوید، ممکن است بخواهید برای یک حساب پرایم ثبت نام کنید. نگران نباشید، می‌تو،د بدون پرداخت هزینه اشتراک این کار را انجام دهید، اما مشکلی وجود دارد.

لوگو نکات ،ید لوگو نکات ،ید

رویداد ،ید جدید آمازون از 20 مارس تا 25 مارس ادامه خواهد داشت. اگر می‌خواهید از مزایایی مانند ارسال رایگان دو روزه استفاده کنید، می‌تو،د با ثبت‌نام برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، هزینه عضویت Amazon Prime را جبران کنید.

این داستان بخشی از روز پرایم آمازون، راهنمای CNET برای همه چیزهایی که باید بد،د و چگونه بهترین معاملات را پیدا کنید.

ما شما را در مراحل ثبت نام رایگان 30 روزه آمازون پرایم و نحوه لغو اشتراک خود راهنمایی خواهیم کرد تا در نهایت یک سکه برای آن پرداخت نکنید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را بررسی کنید اجتناب از هزینه حمل و نقل و پیدا ، کوپن های پنهان آمازون. (همچنین، برنامه layway آمازون را فراموش نکنید.)

برای Amazon Prime از لپ تاپ یا تلفن خود ثبت نام کنید

مش،ین جدید می توانند از طریق وب سایت آمازون برای یک دوره آزمایشی رایگان Prime فقط با چند ضربه ثبت نام کنند. اگر از طریق ،ید دیگری جزئیات پرداخت خود را با آمازون ذخیره نکرده اید، باید کارت اعتباری یا نقدی خود را در دسترس داشته باشید.

1. سر به Amazon.com و وارد شوید یا حساب آمازون خود را ایجاد کنید.

2. انتخاب کنید نخست در نوار منوی حساب شما

3. ضربه بزنید یا کلیک کنید آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید.

4. مطمئن شوید که کارت اعتباری یا نقدی موجود در پرونده به‌روز است (آدرس صورت‌حساب شما نیز) – اگر اینطور نیست، اکنون زمان انجام آن است.

5. ضربه بزنید یا کلیک کنید آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید.

6. خودشه! می‌تو،د هر زمان که بخواهید شروع به ،ید کنید و از مزایای عضویت Prime مانند ارسال سریع و البته آن تخفیف‌های Prime Day بهره مند شوید.

قبل از ،ر هزینه عضویت Prime خود را لغو کنید

برای جلوگیری از ،ر هزینه، باید عضویت خود را قبل از اتمام 30 روز لغو کنید. در اینجا چگونه است.

1. به حساب آمازون خود در Amazon.com وارد شوید.

2. به منوی حساب خود بروید.

3. انتخاب کنید نخست (کامپیوتر) یا مدیریت عضویت Prime (تلفن)، سپس ضربه بزنید مدیریت عضویت.

4. انتخاب کنید پایان عضویت.

5. ضربه بزنید یا کلیک کنید به مزایای من پایان دهید.

6. انتخاب کنید به لغو ادامه دهید.

7. خودشه. حساب Prime شما باید لغو شود. می‌تو،د با افزودن یک آیتم به کارت خود دوباره بررسی کنید و ببینید آیا می‌تو،د آن را در روز بعد یا ظرف دو روز با Prime ارسال کنید. اگر نمی تو،د، با موفقیت لغو کرده اید.

برای نکات ،ید بیشتر از آمازون، راهنمای ما را بررسی کنید ،ب تخفیف با اشتراک و ذخیره، به ثمر رساند پس انداز تند با معاملات انبار آمازون و نحوه دریافت بازده رایگان در آمازون.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/amazon-big-spring-sale-get-prime-perks-wit،ut-paying-for-a-subscription/#ftag=CAD-01-10aai3d

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.