اپل تا Rs ارائه می دهد. 500 جایزه برای اضافه کردن وجوه به Apple ID در هند

Apple Offers Up to Rs. 500 Bonus for Adding Funds to Apple ID in India

اپل اکنون به مشتری، که مستقیماً از فروشگاه App در هند وجه را به Apple ID خود اضافه می کنند، پاداش 10 درصدی می دهد. غول فناوری مستقر در کوپرتینویی در حال حاضر به کاربران این کشور در مورد پیشنهاد جایزه که تا 26 مارس معتبر است، اطلاع می دهد. این پیشنهاد می تواند با اضافه ، 200 میلیون تومان نیز استفاده شود. 2000 و روپیه 5000 به موجودی Apple ID. مبلغ اضافه شده را می توان برای ،ید برنامه ها و بازی ها از اپ استور استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن برای اشتراک‌های Apple Music و Apple TV+ استفاده کرد. با این حال، پیشنهاد فقط یک بار قابل استفاده است.

کاربران واجد شرایط اپل در هند هنگام اضافه ، پول به Apple ID از اپ استور، اعل، در مورد پاداش 10 درصدی خواهند دید. این پیشنهاد تا 26 مارس معتبر است. کاربر، که Rs. 2000 به موجودی Apple ID، روپیه دریافت می کند. 200 به ،وان جایزه و ،، که Rs اضافه می کنند. 5000 روپیه می تو،د استفاده کنید. 400 به ،وان جایزه پس از افزودن وجوه، فوراً می توان به این جایزه دسترسی پیدا کرد.

اپل آیدی g360 اپل آیدی

شناسه اپل

اپل خاطرنشان می کند که واجد شرایط بودن پیشنهاد ممکن است بر اساس اطلاعات حساب یا سابقه ،ید متفاوت باشد. پاداش فقط یک بار قابل استفاده است.

کاربران می توانند به تنظیمات > اسم شما > پرداخت و ارسال > شناسه اپل > اضافه ، وجوه از iP،ne یا iPad خود برای بهره مندی از پاداش 10 درصدی اپل در Apple ID. کاربران همچنین می توانند با سر زدن به آن به آن دسترسی داشته باشند اپ استور > حساب > اضافه ، وجوه به Apple ID

همانطور که گفته شد، موجودی Apple ID را می توان برای ،ید برنامه ها و بازی ها در اپ استور استفاده کرد. کاربران همچنین می توانند برای اشتراک هایی مانند Apple Music، Apple Fitness+، Apple Arcade و Apple TV+ و پلتفرم های شخص ثالث پرداخت کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از این وجوه، فضای ذخیره سازی iCloud اضافی ،یداری کنند.


اپل اولین هدست واقعیت ،یبی خود را با نام Apple Vision Pro در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به همراه مدل های جدید مک و به روز رس، های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پاد،ت Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در S،ify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پاد،ت های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آ،ین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ای،، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آ،ین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مش، شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بد،د، W،'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

بیت کوین، اتر افتهای بزرگ، نمودار کلی رمزنگاری منع، کننده زیان است


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/apple-id-app-store-india-add-funds-10-percent-bonus-offer-details-5242802#rss-gadgets-mobiles