فروش صد هزار دستگاه ناتینینگ فون (2a) تنها در یک روز

فروش صد هزار دستگاه ناتینینگ فون (2a) تنها در یک روز

گوشی ناتینینگ فون (2a) هفته گذشته معرفی شد و در روز سه شنبه همین هفته، ی،ی 22 اسفندماه فروش آن آغاز شد. اکنون نایتینگ از موفقیت قابل‌توجهی این گوشی هوشمند خبر داده است. به گفته مسئول نااتینگ، «کارل پی»، تنها در روز اول، صد هزار دستگاه گوشی نااتینگ فون (2a) به فروش رسیده است.

گوشی ناتینینگ فون (2a) مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است. فروش صد هزار دستگاه در یک روز چشمگیر است، اما شاید جالب باشد بد،د که نایتینگ در ۶۰ دقیقه ابتدایی موفق به فروش ۶۰ هزار واحد از این گوشی بود.

استقبال بالای کاربران از ناتینینگ فون 2a

ناتينگ فون (2a)

فروش هزار گوشی هوشمند در یک روز توسط یک برندی که تابه‌حال تنها یک گوشی را روانه بازار کرده است، یک موفقیت بزرگ می‌شود. همچنین این موضوع نشان‌دهنده استراتژی من، شرکت نایتینگ است.

ناتينگ فون (2a) به‌،وان نسخه ارزان‌قيمت ناتينگ فون (2) معرفي شده، با اينحال قابليت‌هاي جذاب بسيار دارد. برای مثال با نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED به‌همراه دوربین اصلی دوگانه ۵۰ مگاپی،لی و همچنین گلیف روی پنل پشتی روبه‌رو هستیم که جذابیت ظاهری آن را افزایش می‌دهد. این دستگاه به دوربین سلفی ۳۲ مگاپی،لی مجهز شده و تا سه نسخه اصلی اندروید به‌روزرس، خواهد شد.

به گفته ناتينگ، اين گوشي هوشمند به تراشه سفارشي دايمنسيتي 7200 پروتئين شده است كه نسبت به نسخه استاندارد تا 10 درصد بهره‌وري انرژي بالاتري دارد. با وجود چنین گفته‌های، در دنیای واقعی عملکرد این تراشه تفاوتی با دایمنسیتی ۷۲۰۰ یا دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا و تمامی آن‌ها با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده‌اند.

گوشی جدید ناتینگ با قیمت پایه 329 یورو در بازار اروپا و با قیمت پایه 349 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد که البته در ایالات متحده تنها توسعه‌دهندگان می‌توانند این دستگاه‌ها را تولید کنند و فروش آن را طی یک برنامه توسعه‌دهنده انجام دهند.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/nothing-p،ne-2a-sales-reach-100000-units-first-day

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.