هر بار با موتور ProVisual Galaxy – اتاق خبر جهانی سامسونگ، عکس عالی بگیرید

هر بار با موتور ProVisual Galaxy - اتاق خبر جهانی سامسونگ، عکس عالی بگیرید

در دنیای عکاسی با موبایل، عکاسان آماتور و باتجربه معمولاً به توانایی های دوربین تلفن خود دست می یابند. علیرغم پیشرفت‌های چشمگیر در فناوری، گرفتن ع، بی‌نقص در یک دستگاه تلفن همراه در شرایط کمتر ایده‌آل مانند نورپردازی در شب، صحنه‌های متحرک، پس‌زمینه‌های شلوغ یا سوژه‌های دور ،ره‌آور بوده است.

تا به حال.

با گل،ی اس 24، سامسونگ به نوآوری های پیشرو در دوربین ادامه می دهد تا این محدودیت ها را برای کاربران گل،ی به گذشته تبدیل کند. به لطف ProVisual Engine Galaxy – مجموعه‌ای از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی – عکاسان می‌توانند آزادی خلاقیت خود را در هر مرحله، از ع، گرفته تا راه‌اندازی و ویرایش باطن، به حدا،ر برسانند. گل،ی اس 24 با بهبود عملکرد NPU و تقویت کتابخانه گسترده بیش از 400 میلیون مجموعه داده تصویری، تضمین می‌کند که می‌تو،د بدون توجه به سطح تجربه‌تان، هر بار بهترین ع، را بگیرید.

بدون در نظر گرفتن حالت ع،برداری، هرگز لحظه ای را از دست ندهید

با گل،ی اس 24، نیاز به تغییر حالت های دوربین یا جستجوی بهترین تنظیمات برای گرفتن یک ع، عالی وجود ندارد:

  • اول از همه، سیستم چهارگانه تله این اطمینان را به شما می دهد که زوم با کیفیت اپتیکال در 2x، 3x، 5x، 10x و در هر مرحله از بین ببرید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی از جزئیات یک اجرا، عروسی یا حتی جشن فارغ التحصیلی ع، بگیرید، مهم نیست چقدر دورتر نشسته اید.
  • شب اغلب اوقات خاطره سازی با دوستان و خانواده است، به خصوص در ماه های گرم تر، اما شرایط نوری کم می تواند ثبت این لحظات را به یک چالش تبدیل کند. Galaxy S24 Ultra قدرتمند است شب نگاری توانایی ها این مبارزه را حتی از راه دور کاهش می دهد. در مقایسه با مدل قبلی، اندازه سنسور آن تقریباً دو برابر شده است و از 12.52 میلی متر مربع به تقریباً 24.47 میلی متر مربع رسیده است و به Galaxy S24 Ultra کمک می کند تا جزئیات را با دقت بیشتری ثبت کند. همچنین پی،ل های بزرگتری دارد تقریباً 60٪ بزرگتر و 1.4 میکرومتر در هر طرف پی،ل با بزرگنمایی 5 برابر.1 همراه با AI ISP پیشرفته، این بدان م،است که Galaxy S24 Ultra می تواند نور بیشتری را ثبت کند و تصاویر روشن تر و کم نویزتری ایجاد کند. علاوه بر این، سرعت شاتر ع، 30 درصد سریع‌تر است و زاویه تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال دوربین تله‌فوتو وسیع‌تر است. این بدان م،است که حتی اگر دست‌هایتان کمی ،زان باشد، سریع‌تر تصاویر واضح‌تری می‌گیرید.

  • یا شاید قبلاً ع، خود را گرفته اید، اما کاملاً درست نیست. اینجاست که ویرایش مولد روی صحنه می رود و از هوش مصنوعی مولد برای تنظیم اشیا و ایجاد یک پس زمینه کاملاً ،یب شده در جای آنها استفاده می کند. می‌تو،د لحظه‌ای را که ثبت کرده‌اید کامل کنید و خاطره‌ای ایده‌آل برای نگاه ، به آن ایجاد کنید. هوش مصنوعی مولد ویرایش هایی مانند صاف ، و تغییر اندازه را امکان پذیر می کند، سپس از تکنیک های درون نقاشی و نقاشی بیرونی برای پر ، شکاف های موجود در تصویر استفاده می کند. سپس هوش مصنوعی تن، نتایج را تعیین می‌کند و پس از پردازش لازم را انجام می‌دهد.

با ابزارهای دقیق، نتایج در سطح متخصص را ثبت کنید

برای عکاسان آماتور و متخصص، RAW خبره امکان ایجاد تصاویر با کیفیت حرفه ای را فراهم می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، گل،ی اس 24 دارای ،یب 24 مگاپی،لی است که تصاویر را ،یب می کند تا از وضوح های مختلف حدا،ر بهره را ببرید. تصاویر 50 مگاپی،لی با وضوح بالا جزئیات بیشتری را ارائه می دهند، در حالی که تصاویر 12 مگاپی،لی ،یب چند فریم را ارائه می دهند که نویز و محدوده دینامیکی را بهبود می بخشد. در کنار هم، آنها باورن،ی ترین ع، را در هر سناریویی ایجاد می کنند. اضافه کنید HDR، که طیف متعادل تری از روشنایی، رنگ و کنتراست را ارائه می دهد و این ابزارها به شما امکان می دهند مانند یک حرفه ای ویرایش کنید تا بهترین تصویر خود را ثبت کنید.

ویرایش حرفه ای برای آماتورها و کارشناسان به طور ی،ان

در نهایت، برای ،، که می خواهند عکاسی خود را به سطح بالاتری برسانند، Enhance-X، برنامه ویرایش همراه Galaxy، کنترل خلاقانه تری را به شما می دهد.

آ،ین نسخه Enhance-X شما را با یک ویژگی جدید مسلح می کند: تغییر دوربین. لحظات زودگذر هستند و گاهی اوقات شما فقط یک ث،ه فرصت دارید تا ع، خود را بگیرید که می تواند نتیجه نهایی را کمتر از آنچه در نظر داشتید جذاب کند. عکاسی از بالا می‌تواند باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن سوژه شود، در حالی که عکاسی از پایین می‌تواند آن را بزرگ‌تر یا قوی‌تر به نظر برساند، و زاویه مستقیم باعث می‌شود سوژه مرتبط‌تر به نظر برسد. Camera Shift به شما امکان می دهد بعد از گرفتن ع،، زاویه دید ع، خود را تغییر دهید. اکنون می تو،د بدون نگر، در مورد داشتن زاویه یا موقعیت عالی دوربین، بر روی ثبت لحظه تمرکز کنید. هنگامی که ع، خود را گرفتید، Camera Shift به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی برای تنظیم زاویه و پرسپکتیو به جلوه ای که می خواهید برسید.

1 مقایسه اندازه قابلیت‌های سنسور و پی،ل Galaxy S23 Ultra 10x و Galaxy S24 Ultra 5x. ابعاد به نزدیکترین عدد صحیح اندازه گیری می شود.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/capture-the-perfect-s،t-every-time-with-galaxys-provisual-engine?utm_source=rss&utm_medium=direct