سودهای خرید حلقه هدف بازگشته است. در اینجا چیزی است که با راه اندازی مجدد به دست می آورید

سودهای خرید حلقه هدف بازگشته است.  در اینجا چیزی است که با راه اندازی مجدد به دست می آورید

اگر مرتباً از Target ،ید می کنید و عضو پاداش هستید، خبر خوبی دارم. برنامه جوایز حلقه هدف در 7 آوریل ارتقا می یابد. این ،ده فروش بزرگ اکنون سه گزینه عضویت جدید را برای ،یداران ارائه می دهد، از جمله عضویت رایگان فعلی، گزینه های کارت پرداخت ،ده فروشی و عضویت جدید پولی که شامل تحویل در همان روز می شود – I' در زیر توضیح خواهم داد که چه چیزی با هر یک از این موارد همراه است.

اگر هرگز از Target Circle استفاده نکرده اید، ثبت نام آسان است. عضویت در برنامه جوایز مزایای بسیار خوبی دارد – به ،وان مثال، پیشنهادات انحصاری و پس انداز.

من توضیح خواهم داد که چگونه حلقه هدف برای صرفه جویی در پول شما کار می کند و چگونه می تو،د در حین ،ید – با و بدون کارت اعتباری – پول نقد دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر، این چهار راه را برای صرفه جویی در ،یدهای هدف بعدی خود بررسی کنید.

بین معاملات و سایر مزایا، برنامه حلقه هدف می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در پول باشد. بد،د که قیمت ها می تواند از یک ،ده فروش به ،ده فروشی دیگر بسیار متفاوت باشد. برای اطمینان از اینکه واقعاً هنگام مرور محصولات بهترین معامله را دریافت می کنید، باید قیمت ها را بررسی کنید. افزونه ،ید Chrome CNET می تواند با یافتن بهترین تخفیف ها و کدهای تبلیغاتی به شما در انجام این کار کمک کند.

حلقه هدف چیست؟

لوگو نکات ،ید لوگو نکات ،ید

Target Circle برنامه وفاداری ،ده فروش است که به شما امکان می دهد بابت تمام ،یدهای خود در Target 1٪ وجه نقد دریافت کنید (در صورت داشتن کارت اعتباری Target بیشتر). این برنامه شامل پیشنهادات شخصی و کوپن های دیجیتالی است که معمولاً بدون عضویت در حلقه دریافت نمی کنید.

آنچه با هر عضویت دریافت می کنید

از ماه آوریل، Target سه گزینه عضویت مختلف برای مصرف کنندگان خواهد داشت. در اینجا آنچه آنها هستند.

  • حلقه هدف (رایگان): این گزینه عضویت رایگان به همه اعضا امکان دسترسی به معاملات خودکار اعمال شده در هنگام پرداخت را بدون نیاز به جستجو یا افزودن پیشنهادهای فردی می دهد. مشتریان همچنان می‌توانند پاداش‌های حلقه هدف را ،ب کنند و با معاملات شخصی‌شده پس‌انداز کنند.
  • کارت دایره هدف: کارت دایره هدف (که قبلاً به ،وان کارت قرمز هدف شناخته می شد) علاوه بر معاملات حلقه هدف، هر روز 5٪ تخفیف اضافی ارائه می دهد. دارندگان کارت دایره هدف همچنین به بازگشت بدون عجله و ارسال رایگان دو روزه در سایت تارگت و قیمت ویژه دارنده کارت برای عضویت پرداختی دسترسی خواهند داشت.
  • Target Circle 360 ​​(99 دلار در سال): ،یداران همچنین می توانند برای Target Circle 360 ​​ثبت نام کنند، یک عضویت پولی جدید که شامل تحویل نامحدود رایگان در همان روز در کمتر از یک ساعت بدون هزینه تحویل یا نشانه گذاری و ارسال رایگان دو روزه است. همچنین شامل دسترسی به Shipt Marketplace است که تحویل یک روزه را از بیش از 100 ،ده فروش در سراسر کشور ارائه می دهد.

به ،وان یک پیشنهاد ویژه راه اندازی، از 7 آوریل تا 18 مه، مشتریان می توانند برای سال اول 49 دلار (50 دلار پس انداز) برای Target Circle 360 ​​ثبت نام کنند. دارندگان کارت دایره هدف در هر زمان به پیشنهاد 49 دلاری دسترسی دارند.

آنچه با عضویت رایگان در حلقه هدف به دست می آورید

داشتن عضویت در حلقه هدف به شما مزایا و معاملاتی می‌دهد که سایر ،یداران دریافت نمی‌کنند. در اینجا آنچه آنها هستند.

  • 1٪ درآمد از هر ،یدی که در Target انجام می دهید. در ،یدهای بعدی می‌تو،د از هرگونه بازگشت نقدی استفاده کنید.
  • هدیه تولد با 5% تخفیف برای ،ید شما.
  • کوپن‌های دیجیتال برای دسته‌های فروشگاهی خاص – برای مثال، 20 درصد تخفیف برای لباس‌های کودک و 10 درصد تخفیف برای محصولات زیبایی.
  • پیشنهادهای پاداش شخصی – برای مثال، ممکن است معامله ای دریافت کنید که به شما امکان می دهد دو ،ید واجد شرایط 60 دلاری یا بیشتر انجام دهید تا یک پاداش 10 دلاری در درآمد حلقه هدف ،ب کنید.

می تو،د همزمان از 75 پیشنهاد استفاده کنید. توجه داشته باشید که همه پیشنهادات و درآمدها دارای تاریخ انقضا هستند، بنابراین مطمئن شوید که قبل از اینکه خیلی دیر شود از آنها استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در حلقه هدف

اگر مرتباً از Target ،ید می کنید، واقعاً دلیلی وجود ندارد که در برنامه وفاداری آن ثبت نام نکنید. برای ثبت نام، از target.com/circle دیدن کنید و کلیک کنید ایجاد حساب کاربری، سپس آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید. در این زمان یک رمز عبور نیز ایجاد خواهید کرد.

نحوه استفاده از جوایز حلقه هدف

هنگامی که یک حساب حلقه هدف دارید، می تو،د در هر زمان از آن استفاده کنید. قبل از رفتن به تسویه حساب، مطمئن شوید که پیشنهادات و کوپن ها را فعال کرده اید. اگر در فروشگاه هستید، فقط باید شماره تلفن خود را در هنگام تسویه حساب روی صفحه کلید وارد کنید یا بارکد حلقه هدف خود را اسکن کنید.

اگر فراموش کردید شماره تلفن خود را هنگام پرداخت وارد کنید، شماره رسید را در داشبورد حلقه هدف وارد کنید یا از برنامه برای اسکن بارکد استفاده کنید.

اگر به صورت آنلاین ،ید می کنید، فقط مطمئن شوید که قبل از تسویه حساب وارد حساب خود شده اید. شما باید تمام تخفیف های اعمال شده خود را در سبد ،ید خود مشاهده کنید.

نحوه باز،ید درآمد حلقه هدف

پس از ،ید، 1% پول نقد دریافت می کنید که می تو،د در سفرهای بعدی به فروشگاه از آن استفاده کنید. هیچ حداقل ،یدی برای باز،ید درآمد شما وجود ندارد، و می‌تو،د در هر زمان از آن برای هر چیزی که می‌خواهید استفاده کنید.

برای باز،ید آنها در فروشگاه، به بخش Wallet در برنامه Target یا آنلاین بروید. سوئیچ کنار درآمد حلقه هدف را تغییر دهید. این به شما نشان می دهد که چقدر در دسترس دارید تا در ،ید استفاده کنید. سپس کادر کنار درآمد خود را انتخاب کرده و کلیک کنید صرفه جویی. توجه داشته باشید که اگر ظرف یک سال باز،ید نشوند، درآمد شما منقضی می‌شود.

در صورت استفاده آنلاین، در هنگام پرداخت این گزینه به شما داده می شود تا درآمد خود را اعمال کنید.

پاداش: حتی می تو،د از درآمد حلقه هدف خود در Starbucks در داخل Target استفاده کنید.

برای نکات بیشتر در مورد ،ید Target، در اینجا یک برگه تقلب Target ترخیص کالا وجود دارد تا به شما کمک کند بیشتر داشته باشید و کمتر هزینه کنید. همچنین، اگر به کارت اعتباری تارگت علاقه دارید، این مطلب را بخو،د.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/target-circle-s،pping-perks-are-back-heres-what-you-get-with-the-relaunch/#ftag=CAD-01-10aai3d

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.