سهم بازار گوشی‌های پیکسل در این بازار آسیایی 527 درصد افزایش یافت!

سهم بازار گوشی‌های پیکسل در این بازار آسیایی 527 درصد افزایش یافت!

به نظر می‌رسد که محبوبیت گوشی‌های پی،ل گوگل در بازار ژاپن با افزایش فوق‌العاده‌های روبه‌رو شده است. این محصولات در این کشور آسیایی رشد خیره‌کننده 527 درصد را از نظر سهام بازار تجربه کرده‌اند.

به گزارش IDC، پی،ل‌ها در بازار ژاپن به پیشرفت خود ادامه می‌دهند. ارقام سه‌ماهه آ، سال 2023 نشان می‌دهد که سهم بازار گوشی‌های این برند در مقایسه با سال گذشته (2022)، 527 درصد رشد داشته است. در واقع گوگل، تنها برند گوشی‌های هوشمند بوده است که در این سه ماهه رشد کرده است.

این عملکرد برای گوگل کافی نبود تا جایگاه دوم میزان فروش سالانه 2022 در ژاپن را تصاحب کند و با اختلاف ناچیز از شارپ ش،ت خورد. بااین‌حال، بیش‌ازحد ا،ر بازارها از 1.5 درصد در سال 2022 به 10.7 درصد در سال 2023 می‌رسند. رتبه اول هم با 51.9 درصد در اختیار اپل است.

بازار گوشی های پی،ل

مرکز افزایش فروش گوشی‌های پی،ل در ژاپن

تحقیقات Counterpoint، رشد پی،ل در سه ماهه اول 2023 در بازار ژاپن را به‌دلیل عرضه بیشتر گوشی‌های این برند توسط 3 اپراتور ژاپنی می‌داند. به‌علاوه‌براین، این شرکت اعلام کرده است که چند برند همراه در ژاپن به فروش می‌رسد.

از این رو، ،یبی از عرضه‌تر گوشی‌های پی،ل، کاهش فروش برندهای دیگر به‌دلیل ،وج از بازار و عرضه پی،ل 8a در آینده، باعث رشد فروش این برند می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا این افزایش فروش ادامه‌دار خواهد بود یا اینکه فقط یک رشد کوتاه‌مدت است. در هر صورت، اگر گوگل می‌خواهد گوشی‌های سریع‌تر بفروشد، باید و میزان فروش گوشی‌های پی،ل را در آسیایی از ژاپن، بالاتر برد.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/pixel-p،nes-experienced-significant-increase-sales-in-،an

اسانس و طعم دهنده.