اپل می‌تواند در سال 2026 یک آیفون تاشو عرضه کند، ظاهراً باریک‌تر و سبک‌تر از رقبا خواهد بود.

Apple Could Release a Foldable iPhone in 2026, Will Reportedly Be Thinner, Lighter Than Competitors

گفته می شود که اپل در حال کار بر روی مجموعه ای از دستگاه های تاشو است، با یک گوشی تاشوی تاشو و یک تبلت تاشو که شایعات در دست ساخت هستند. در اوایل این هفته، یک تحلیلگر برجسته اپل ادعا کرد که یک مک بوک تاشو در واقع اولین محصول اپل در این رده خواهد بود که در سال 2027 به تولید انبوه می رسد. اکنون، یک منبع آگاه گفته است که این شرکت قصد دارد یک آیفون تاشو را در سال 2026 عرضه کند.

با توجه به Revegnus (@Tech_Reve)، یک آیفون تاشو اولین گوشی تاشو اپل خواهد بود، و این شرکت به یک پنجره عرضه در سال 2026 چشم دوخته است. اطلاعات جدید با گزارش های ماه گذشته که ادعا می ،د شرکت توسعه یک تلفن تاشو را به دلیل مشکلات نمایشگر متوقف کرده است، در تناقض است.

(انحصاری) مجموعه محصولات تاشو اپل برای عرضه در سال 2026

به گفته یکی از مقامات ارشد اپل به نقل از AlphaBiz، “پس از بررسی دقیق، اپل عرضه آیفون تاشو خود را برای سال 2026 تا پایان سال 2026 تایید کرد” و اظهار داشت: “با توجه به تاخیر…

— Revegnus (@Tech_Reve) 8 مارس 2024

منبع اطلاعاتی با استناد به گزارشی از رسانه کره ای AlphaBiz، گفت که گوشی تاشو اپل در سال 2026 عرضه خواهد شد. ظاهراً این گزارش به نقل از یک مقام ارشد اپل می گوید که نقشه های سازنده آیفون برای یک تلفن تاشو را روشن می کند. به نقل از این مقام رسمی (ترجمه از کره ای) “اپل تصمیم گرفته تا آیفون تاشو را در سال 2026 عرضه کند که دیرتر از حد انتظار است.” از آنجایی که این نسخه دیرتر از رقبای خود منتشر می شود، می د،م که فناوری های پیشرفته متمرکز خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مقام اپل گفته است که آیفون تاشو با تمرکز بر جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی صفحه نمایش تاشو، باریک تر و سبک تر از رقبا خواهد بود. به نقل از این مقام مسئول، “به ویژه، هدف جلوگیری از چین و چروک هایی است که رقبا با آن دست و پنجه نرم می کنند.”

در حالی که اپل در بخش گوشی های تاشو عقب مانده است، رقبای سامسونگ و گوگل در حال حاضر گوشی های تاشو در بازار دارند. سامسونگ پنج نسل از گوشی‌های تاشوی تاشو و کتابی را عرضه کرده است، در حالی که گوگل سال گذشته پی،ل فولد را عرضه کرد.

آ،ین به‌روزرس، با گزارش‌های اوایل این هفته که می‌گفتند اولین مک‌بوک تاشوی 20.3 اینچی اپل که احتمالاً در سال 2027 وارد تولید انبوه می‌شود، در تضاد است. مینگ-چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار TF، ادعا کرد که مک‌بوک تنها محصول تاشو اپل با یک مک‌بوک تاشو است. برنامه توسعه مشخص در حال حاضر کو این هفته در پستی در X گفت: «آ،ین نظرسنجی من نشان می دهد که در حال حاضر، تنها محصول تاشو اپل با برنامه توسعه مشخص، مک بوک 20.3 اینچی است که انتظار می رود در سال 2027 وارد تولید انبوه شود.

در حالی که شایعه شده بود که اپل در کنار مدل‌های تاشو آیفون و آی‌پد روی یک صفحه نمایش بزرگ تاشو کار می‌کند، گزارشی در ماه گذشته حاکی از آن بود که اپل توسعه یک گوشی تاشو را به دلیل مشکلات مربوط به نمایشگر تاشو متوقف کرده است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آ،ین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پاد،ت Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در S،ify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پاد،ت های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/ip،ne-foldable-release-2026-tipped-thinner-lighter-than-compe،ion-apple-report-5201140#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.